Проблем в чистачката на C 180
Започната от tahbo, 15 ное 2007 - 08:26:08
7 мнения по тази тема
#1
Публикувано 15 ноември 2007 - 08:26
Здравейте,имам проблем с чистачката която забива на определени места на стъклото.Преди време беше същото, но тогава забиваше само на едно и също място и бучеше.Смених моторчето и се оправи.Сега обаче имам чувството, че проблема е самия механизъм.Може ли някой да ми каже къде да отида да ми оправят проблема качествено в София.
#2
Публикувано 15 ноември 2007 - 10:03
Ами никой не може да ти каже , има търсачка може пък с нея да имаш успех..
W202 C180
#3
Публикувано 15 ноември 2007 - 19:19
А исках и да питам с какво масло е наи добре да карам?.Мотора е 1.8 122к.с
#4
Публикувано 15 ноември 2007 - 22:25
Аз съм със същия мотор ;о) Слагай ---> Полусинтетично моторно LUQUI MOLY масло SAE 10W-40 Лек ход 57лева - 5 литра !
За чистачката бяха обяснили, че е необходимо да се смазва профилактично - оттам идва проблема с моторчето.
Погледни тука:
http://www.mbclub.bg...amp;hl=чистачка
ПС. Виж какво евентуално може да те очаква - интересна информация ...за Mercedes С - малкият принц:
Осем от десет дефекта при двигателя се дължат на прегоряла гарнитура на цилиндровата глава. Причинители на тази неприятност са протекла водна помпа (60 процента от случаите), дефектен термостат и капещ радиатор (по 15 на сто от повредите). В хранителната система най-уязвими детайли са електронният команден модул (22 процента), клапанът, управляващ празния ход на мотора (16 на сто), инжекционната помпа, впръскваща гориво, и нейното предпазно реле (по 13 процента от дефектите). Главоболията с електрическата система, макар и далеч по-малко, са доста неприятни, най-вече струват скъпо. На първо място в тази черна статистика е динамото (алтернаторът) - всеки пети дефект на системата. Плътно го следва стартерът (ел. моторът на запалването) с 18 на сто, а бобината на запалването е на трето място с 13 процента. Единствения минус за най-малкия член на клуба на Mercedes са твърде високите цени на автомобилите втора употреба. За сметка на доста изгодно предлаганите резервни части. Може би защото не се купуват твърде често... Специалистите твърдят обаче, че в сравнение с други автомобилни марки дефектите при Mercedes С-клас са с пъти по-малко. Това явно добре се разбира от клиентите. 80 процента са изключително доволни от своя С-клас, а цели 78 на сто биха го купили отново.
Късмет...
За чистачката бяха обяснили, че е необходимо да се смазва профилактично - оттам идва проблема с моторчето.
Погледни тука:
http://www.mbclub.bg...amp;hl=чистачка
ПС. Виж какво евентуално може да те очаква - интересна информация ...за Mercedes С - малкият принц:
Осем от десет дефекта при двигателя се дължат на прегоряла гарнитура на цилиндровата глава. Причинители на тази неприятност са протекла водна помпа (60 процента от случаите), дефектен термостат и капещ радиатор (по 15 на сто от повредите). В хранителната система най-уязвими детайли са електронният команден модул (22 процента), клапанът, управляващ празния ход на мотора (16 на сто), инжекционната помпа, впръскваща гориво, и нейното предпазно реле (по 13 процента от дефектите). Главоболията с електрическата система, макар и далеч по-малко, са доста неприятни, най-вече струват скъпо. На първо място в тази черна статистика е динамото (алтернаторът) - всеки пети дефект на системата. Плътно го следва стартерът (ел. моторът на запалването) с 18 на сто, а бобината на запалването е на трето място с 13 процента. Единствения минус за най-малкия член на клуба на Mercedes са твърде високите цени на автомобилите втора употреба. За сметка на доста изгодно предлаганите резервни части. Може би защото не се купуват твърде често... Специалистите твърдят обаче, че в сравнение с други автомобилни марки дефектите при Mercedes С-клас са с пъти по-малко. Това явно добре се разбира от клиентите. 80 процента са изключително доволни от своя С-клас, а цели 78 на сто биха го купили отново.
Късмет...
#5
Публикувано 16 ноември 2007 - 10:56
Здравейте,
При мен се появи същият проблем със запирането на чистачката.(C180 97 г. Classic)
За момента го оправих по следният начин:
1.Свалих пластмасата отгоре (като капачка което е) и стигнаг до някакъв метален корпус.
2.Понеже не съм от разбирачите ,поогледах го и видях ,че сам няма да се справя да го разглобя.
3.Напръсках обилно с WD40 като пусках чистачката да се движи през това време.
4.Чистачката започна отново да се движи нормално.
Почуствах се щастлив (ще видим до кога) и подкарах отново колата.
Айде със здраве за сега
При мен се появи същият проблем със запирането на чистачката.(C180 97 г. Classic)
За момента го оправих по следният начин:
1.Свалих пластмасата отгоре (като капачка което е) и стигнаг до някакъв метален корпус.
2.Понеже не съм от разбирачите ,поогледах го и видях ,че сам няма да се справя да го разглобя.
3.Напръсках обилно с WD40 като пусках чистачката да се движи през това време.
4.Чистачката започна отново да се движи нормално.
Почуствах се щастлив (ще видим до кога) и подкарах отново колата.
Айде със здраве за сега
#6
Публикувано 16 ноември 2007 - 13:07
По-добрият вариант е след като си го прокарал/почистил с ВД-то да напръскаш със смазка - има разни греси, вазелинови и т.н.
щото пак ще запече бързо бързо
щото пак ще запече бързо бързо
#7
Публикувано 20 ноември 2007 - 08:01
Е много ви благодария хора ? Но при мен се оказа, че когато свалих механизма той беше счупен както и да е оправих го но наистина трябва редовно да се смазва;
Между другото исках да попитам имате ли представа на Ц 180 97г. Classic има едно леко задържане при ниските обороти на какво може да се дължи това???
Между другото исках да попитам имате ли представа на Ц 180 97г. Classic има едно леко задържане при ниските обороти на какво може да се дължи това???
#8
Публикувано 05 януари 2008 - 20:49
АЗ СМАЗВАХ МОИТА С МАСЛО.
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни