ключ за паленетовъпрос към lynx W220 S400
Започната от niknd, 13 ное 2007 - 18:18:42
24 мнения по тази тема
#16
Публикувано 14 ноември 2007 - 10:38
мерси почвам го ще пиша какво е станало
#17
Публикувано 14 ноември 2007 - 15:31
мерси почвам го ще пиша какво е станало
Ник да не забравиш фотоапарата да снимаш!
Успех
#18
Публикувано 19 ноември 2007 - 19:17
мъките продължават значи проверих кл 30 която е в краката от пред в дясно
и масите всичко е като ново и е ок
тези бушони дето са в таблото в дясно при мен липсват
тази в багажника 30z също е добре
при изключено захранване на предно ляво и предно дясно табло а също така
при откачени кабели на кл. 30 тая в краката дистанционното работи значи проблема не
може да е в тях според мен
проблема ще е в това табло под задната седалка защото като не работи
при него достигат 10 v и явно са му малко а и като му изключа захранването
дистанционното спира
сега към lynx ако можеш да ми изкопаеш ел схема на основните захранвания
че тази я свалих от един руски сайт но има доста разминавания
с това което е действително на колата
и масите всичко е като ново и е ок
тези бушони дето са в таблото в дясно при мен липсват
тази в багажника 30z също е добре
при изключено захранване на предно ляво и предно дясно табло а също така
при откачени кабели на кл. 30 тая в краката дистанционното работи значи проблема не
може да е в тях според мен
проблема ще е в това табло под задната седалка защото като не работи
при него достигат 10 v и явно са му малко а и като му изключа захранването
дистанционното спира
сега към lynx ако можеш да ми изкопаеш ел схема на основните захранвания
че тази я свалих от един руски сайт но има доста разминавания
с това което е действително на колата
#19
Публикувано 19 ноември 2007 - 20:31
Ако не ти идва захранване от модула с релетата и бушоните който се намира отзад под седалката у десно,....нещата загрубяват.
Киилес-Гоу системата минава през него,..както и централното заключване,...а щом немаш предпазител отпред за кл30z,...значи и тя минава през този модул!Тя го захранва,..по дебелия 10квадрата кабел.
Убаво си мерил отзад в багажника,..мери пак,..там кляка напрежението,..в малката черна кутийка,..дебни я!Виж клемите на батерията,...до кл 30z
Да не си се наводнявал?
Като я четете,дава ли грешка в задния САМ/така се казва модула/,...и каква е тя!?
Ако требе да ти прашам схема на токоразпределенията,...ще ме изкъртиш,..тва е все едно да ти пратя цял раздел от ВИС-а,....немам техн.възможност!
Дълбай!
Успех!
Киилес-Гоу системата минава през него,..както и централното заключване,...а щом немаш предпазител отпред за кл30z,...значи и тя минава през този модул!Тя го захранва,..по дебелия 10квадрата кабел.
Убаво си мерил отзад в багажника,..мери пак,..там кляка напрежението,..в малката черна кутийка,..дебни я!Виж клемите на батерията,...до кл 30z
Да не си се наводнявал?
Като я четете,дава ли грешка в задния САМ/така се казва модула/,...и каква е тя!?
Ако требе да ти прашам схема на токоразпределенията,...ще ме изкъртиш,..тва е все едно да ти пратя цял раздел от ВИС-а,....немам техн.възможност!
Дълбай!
Успех!
#20
Публикувано 19 ноември 2007 - 20:56
отзад даже я разглобих кутията вътре има два бушона които са като пластини
сигурно се губи ток от задната кутия до под седалката сигурно е директен кабел
ама като разглобявах задната седалка дебелия захранващ кабел за
таблото идваше някъде от пред
не ми дава грешка в заднияСАМ но непречи да се губят тоци по задното табло
сигурно се губи ток от задната кутия до под седалката сигурно е директен кабел
ама като разглобявах задната седалка дебелия захранващ кабел за
таблото идваше някъде от пред
не ми дава грешка в заднияСАМ но непречи да се губят тоци по задното табло
#21
Публикувано 19 ноември 2007 - 21:10
Ник,
Убаво го виж тоя 100 амперовия отзад в кутийката,...с лупата го гледай,...да не е пукнат!
Той храни задния САМ.
Не може да идва отпреде,..не е така по схема!
От батерията,...100 амперовия,...задния САМ/дебелия червен проводник-10мм2./
Това е схемата!
Успех!
Убаво го виж тоя 100 амперовия отзад в кутийката,...с лупата го гледай,...да не е пукнат!
Той храни задния САМ.
Не може да идва отпреде,..не е така по схема!
От батерията,...100 амперовия,...задния САМ/дебелия червен проводник-10мм2./
Това е схемата!
Успех!
#22
Публикувано 23 ноември 2007 - 18:57
lynx можеш ли да ми изкопаеш от някъде крачетата на ключа
четирите дебели кабела двата средни са +12
единия е - а другия къде отива
и има една букса с 10 крачета кое къде отива
мисля че в ключа има студена спойка ама още не съм хванал поялника ,че след това може и на паркинга
да си остана
сутрин като е студено и като го хвана с ръка да го стопля за 3-4 мин и тръгва
разглобих го видимо нищо му няма споиките уж са хубави и не са окислени
ако имах схема да меря щеше да е по-лесно
накрая май ще е поялника и нов
четирите дебели кабела двата средни са +12
единия е - а другия къде отива
и има една букса с 10 крачета кое къде отива
мисля че в ключа има студена спойка ама още не съм хванал поялника ,че след това може и на паркинга
да си остана
сутрин като е студено и като го хвана с ръка да го стопля за 3-4 мин и тръгва
разглобих го видимо нищо му няма споиките уж са хубави и не са окислени
ако имах схема да меря щеше да е по-лесно
накрая май ще е поялника и нов
#23
Публикувано 23 ноември 2007 - 19:56
май стопляш некой елемент,..а не споика!
С поялник там не бъркай!,....занеси модула на некой техник на мобилни телефони,..да го духне!
Ако дефекта остане ,..вечер ще си качваш ключа у вас на топло,..и сутрин ще си палиш като пич!
Успех!
С поялник там не бъркай!,....занеси модула на некой техник на мобилни телефони,..да го духне!
Ако дефекта остане ,..вечер ще си качваш ключа у вас на топло,..и сутрин ще си палиш като пич!
Успех!
#24
Публикувано 24 ноември 2007 - 15:28
абе аз от три дена това правя ама не е работа
#25
Публикувано 25 ноември 2007 - 23:07
абе за каква S класа става въпрос щото бащами кара S320 CDi 2002 края да знаем кво да чакаме
2 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 2 гости, 0 анонимни