ключ за паленетовъпрос към lynx W220 S400
Започната от niknd, 13 ное 2007 - 18:18:42
24 мнения по тази тема
#1
Публикувано 13 ноември 2007 - 18:18
да не се обиждат другите но предполагам ,че не са се
сблъсквали с такъв проблем
та въпросът ми е за да стигна до модула на ключа за палене ;
трябва ли да свалям предната част на таблото или може
само да махна корите от долу
утре ми предстои тази операция и да не разглобявам излишно
и ако знаеш на кой бушон е вързано това изчадие ще ми помогнеш много
сблъсквали с такъв проблем
та въпросът ми е за да стигна до модула на ключа за палене ;
трябва ли да свалям предната част на таблото или може
само да махна корите от долу
утре ми предстои тази операция и да не разглобявам излишно
и ако знаеш на кой бушон е вързано това изчадие ще ми помогнеш много
#2
Публикувано 13 ноември 2007 - 18:57
На опасно пътешествие тръгваш,Ник!
Защо ще го сваляш модула?
Каква е повредата!?
Защо ще го сваляш модула?
Каква е повредата!?
#3
Публикувано 13 ноември 2007 - 19:15
като падне температурата под 8 градуса и обикалям около колата
като гладна лисица около кокошкарник
не действа нито дистанционното нито кей леса влизам механично
с ключа ама не мога нито да запаля нищо
след дълго молене и псуване понякога тръгва и първите 2 -3 минути
ми дава грешка във всички възможни системи малко като се стопли в купето
и всичко се оправя та си мисля че е кофти връзка или студена спойка
на диагностика ми дава грешка в1000 В1013 в1015 т.е модула на ключа на кл 50
няма ток та исам да видя къде се губи в студа че то ще става по-студено
иначе нов блок ми казаха 800 лв . някакъв ключ за програмиране 300 лв . труд
ама аз нали съм тъп и упорит ще пробвам първо сам да измъдря нещо
еех къде са ладите даваш кабелите на късо и тръгваш
като гладна лисица около кокошкарник
не действа нито дистанционното нито кей леса влизам механично
с ключа ама не мога нито да запаля нищо
след дълго молене и псуване понякога тръгва и първите 2 -3 минути
ми дава грешка във всички възможни системи малко като се стопли в купето
и всичко се оправя та си мисля че е кофти връзка или студена спойка
на диагностика ми дава грешка в1000 В1013 в1015 т.е модула на ключа на кл 50
няма ток та исам да видя къде се губи в студа че то ще става по-студено
иначе нов блок ми казаха 800 лв . някакъв ключ за програмиране 300 лв . труд
ама аз нали съм тъп и упорит ще пробвам първо сам да измъдря нещо
еех къде са ладите даваш кабелите на късо и тръгваш
#4
Публикувано 13 ноември 2007 - 20:01
Ех лада лада ама ладата е на светлинни години някаде в каменната ера забравена. Аз предполагам че германеца неможе да го измисли толкова труудно със сваляне на таблото, несъм забелязъл като съм свялял корите но мисла че само със трях трябва да можеш да се справиш но несъм обеден .
#5
Публикувано 13 ноември 2007 - 21:49
NikND,
Да я заващаме!
Първо провери масата на ел.блок за запалването!
Да я заващаме!
Първо провери масата на ел.блок за запалването!
#6
Публикувано 13 ноември 2007 - 22:03
Провери кл30 за постоянно захранване на модула!
#7
Публикувано 13 ноември 2007 - 22:13
намерих си схема на ел но колко е вярна утре ще проверявам
но тази кл 30 не мога да разбера на колата къде се намира
трябва на нея да има бушон 100 А ама не я виждам на колата
и мисля утре да проверя всички замасявания по колата
колкото повече чета ми се струва че няма да е ключа
а някоя маса или окислен бушон или някаква такава простотия
това на снимката в двигателния отсек ли е или в краката на пътника
защото в едно руско ръководство пише че е в краката на пътника
но тази кл 30 не мога да разбера на колата къде се намира
трябва на нея да има бушон 100 А ама не я виждам на колата
и мисля утре да проверя всички замасявания по колата
колкото повече чета ми се струва че няма да е ключа
а някоя маса или окислен бушон или някаква такава простотия
това на снимката в двигателния отсек ли е или в краката на пътника
защото в едно руско ръководство пише че е в краката на пътника
#8
Публикувано 13 ноември 2007 - 22:26
точно там,..в краката на пасажера е.
Мрежата ми е ужасна,...не очаквай бързи реакций от моя страна,...наспи се и утре ще имаш всичко нагледно.
Провери и това.
Мрежата ми е ужасна,...не очаквай бързи реакций от моя страна,...наспи се и утре ще имаш всичко нагледно.
Провери и това.
#9
Публикувано 13 ноември 2007 - 22:29
какво спане сън не ме хваща идеми още сега да слизам и да я почвам
много мразя да ми е скапана колата преди с генератора свалих 6 кг. от нерви
като чета различните системи които ми дават грешка са заземени на различни места
така ,че по-вероятно е да ми се губи +
или минус на някой общ за тях блок
много мразя да ми е скапана колата преди с генератора свалих 6 кг. от нерви
като чета различните системи които ми дават грешка са заземени на различни места
така ,че по-вероятно е да ми се губи +
или минус на някой общ за тях блок
#10
Публикувано 13 ноември 2007 - 22:39
Колега, много ми харесва твойта S-класа като модел, ама като чета главоболиятати..... направо се замислям как още не си е разкарал.
#11
Публикувано 13 ноември 2007 - 22:44
всичко след 2000 е такова аз поне мога да си откачам акумулатора без проблем
щото Е класите и това не могат а по-новите са още по-зле направо не се барат
а и всяка кола прави номера като жените нали са от един род
щото Е класите и това не могат а по-новите са още по-зле направо не се барат
а и всяка кола прави номера като жените нали са от един род
#12
Публикувано 14 ноември 2007 - 01:46
Продължаваме с това
#13
Публикувано 14 ноември 2007 - 01:48
И това
#14
Публикувано 14 ноември 2007 - 01:58
Ник,
Ако тези предпазители са здрави,...опитай се да свалиш модула на ключа за запалване.
Свали кората под волана,...ако достъпа ти е недостатъчен,...свали средния панел с радиото и климатика,..и ще имаш достъп!
Ако тези предпазители са здрави,...опитай се да свалиш модула на ключа за запалване.
Свали кората под волана,...ако достъпа ти е недостатъчен,...свали средния панел с радиото и климатика,..и ще имаш достъп!
#15
Публикувано 14 ноември 2007 - 02:01
Без този инструмент,...не ще можеш да свалиш модула!
Или си го изработи,...или иди го искай от шефа на мерцедес /нали ти е приятел/
Успех!
Или си го изработи,...или иди го искай от шефа на мерцедес /нали ти е приятел/
Успех!
0 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 0 гости, 0 анонимни