Проблем с ABSмразя зимата
Started by chataloff, 13 Nov 2007 - 11:31:44
10 replies to this topic
#1
Posted 13 November 2007 - 11:31
Здравейте колеги ,
проблема е следния сутрин при температура 3-5 градуса при запалнаване на колата контролната лампа за ABS-а остава да свети , когато двигателя достигне работна температура лампата загасва .
МБ Ц200 1996 . Питането ми е каде да търся проблема : механичен или ток или да ми препоръчате сервиз за Пловдив
започва много да ми липсва 123 300D
Поздрави Иван
проблема е следния сутрин при температура 3-5 градуса при запалнаване на колата контролната лампа за ABS-а остава да свети , когато двигателя достигне работна температура лампата загасва .
МБ Ц200 1996 . Питането ми е каде да търся проблема : механичен или ток или да ми препоръчате сервиз за Пловдив
започва много да ми липсва 123 300D
Поздрави Иван
#2
Posted 13 November 2007 - 11:48
започва много да ми липсва 123 300D
Поздрави Иван
Аааа ще разберете вие къде е истината, ама тогава няма да има читави и останали в движение 123-ки
#3
Posted 13 November 2007 - 12:19
Виж си първо зареждането на акумулатора. При падане на напрежението може да светне ABS лампата.
Mercedes-Benz - защото животът е твърде кратък.
'91 S124 300 TD Turbodiesel OM603
'91 S124 300 TD Turbodiesel OM603
#4
Posted 13 November 2007 - 12:30
Виж си първо зареждането на акумулатора. При падане на напрежението може да светне ABS лампата.
Какво трябва да е нормалното напрежение на изгасен двигател (без товар ) и на запален
Благодаря
#5
Posted 13 November 2007 - 18:21
Мисля че при загасен двигател трябва да дава малко над 12V, а при запален 13.6 - 14.4. Ако при загасен двигател ти дава под 12, значи е тръгнал да си отива акумулаторът.Какво трябва да е нормалното напрежение на изгасен двигател (без товар ) и на запален
Благодаря
Не знам как е при цедките, но при 124 има реле за защита от пренапрежение, в което има бушон. Това реле захранва много неща, между които и ABS-a. С времето клемите на бушоните се окисляват и зимата като се овлажнят не правят добър контакт докато не загрее колата и не изсъхне влагата. Имал съм подобен проблем на друга кола - докато не загрее нямаше мигачи, след като смених бушона на мигачите с нов, проблемът изчезна.
Намери бушонa, които захранва ABS модула, и провери първо него.
#6
Posted 14 November 2007 - 11:57
Само ABS ли прави тоя номер или и нещо друго?
#7
Posted 14 November 2007 - 12:18
Изпълних всички препоръки : проверка на предпазители ( няма окислени или лоши връзки )
: проверка на акумолатор ( загасен двигател 12.2 , запален двигател 14.1 )
резултат : отрицателен
ако имате идеи пишете или дайте препоръки за сервиз в Пловдив
Да само ABS други проблеми не се забелязват .
: проверка на акумолатор ( загасен двигател 12.2 , запален двигател 14.1 )
резултат : отрицателен
ако имате идеи пишете или дайте препоръки за сервиз в Пловдив
Да само ABS други проблеми не се забелязват .
#8
Posted 17 November 2007 - 23:23
Имах подобен проблем. Преди един месец го разреших. Ще го опиша накратко. Започна по подобен начин на описания. Лампата оставаше да свети след запалване на двигателя, като продължителността се увеличаваше с всеки изминат ден. Имах случаи когато изгасваше след 10, 15 км. След изгасване на лампата по време на движение никога не е светвала. При опит за диагностика на компютъра не се отчиташе никакъв сигнал. Причината беше липса на захранване на компютъра от релето, което се намира при отворен капак на двигателя под левия пластмасов капак където са компютрите. Релето е това което е с два предпазителя отгоре. При мен е със синьо капаче. Отворих го и се оказа, че на платката има студена спойка. Припоихме ги всичките, затворихме го и сега работи. Колата е С 220 Д, но съм сигурен, че АВS е същият като на посочения автомобил. Решение на проблема - 4 часа. Пожелавам ти успех при отстраняването.
#9
Posted 18 November 2007 - 01:15
Имах подобен проблем. Преди един месец го разреших. Ще го опиша накратко. Започна по подобен начин на описания. Лампата оставаше да свети след запалване на двигателя, като продължителността се увеличаваше с всеки изминат ден. Имах случаи когато изгасваше след 10, 15 км. След изгасване на лампата по време на движение никога не е светвала. При опит за диагностика на компютъра не се отчиташе никакъв сигнал. Причината беше липса на захранване на компютъра от релето, което се намира при отворен капак на двигателя под левия пластмасов капак където са компютрите. Релето е това което е с два предпазителя отгоре. При мен е със синьо капаче. Отворих го и се оказа, че на платката има студена спойка. Припоихме ги всичките, затворихме го и сега работи. Колата е С 220 Д, но съм сигурен, че АВS е същият като на посочения автомобил. Решение на проблема - 4 часа. Пожелавам ти успех при отстраняването.
И аз точно за това реле си мислех. И все пак 4 часа, не са ли много? Аз моето на 124-ката му повторих спойките за 15-20 минути с все сваляне, чакане на поялника да загрее и слагане. Верно, че май е по-просто, защото има само един предпазител и признавам че го бях отварял и преди и лесно го изкарах от ламаринката, но 4 часа си е доста време. Да не вземе да се уплаши човека .
#10
Posted 18 November 2007 - 19:50
работата беше 4-5мин ,но откриването на проблема беше дълго,тъй като започнах първо от датчиците и по време на търсенето лампата изгасваше - в този момент не може да се установи проблема.
#11
Posted 19 November 2007 - 11:19
От реленцето ще да е, то предпазва от пренапрежение или по точно от обратно напрежение ако обърнеш клемите на акумолатора, захранването минава през него, питах колегата само това ли му спира защото при мен ми спираше и обортомера, а тий както пише за релето е с два предпазителя, и сигорно веригите са разделени, и затова спира само едното, удари му калая и се не бой, Успех.Да само ABS други проблеми не се забелязват .
2 user(s) are reading this topic
0 members, 2 guests, 0 anonymous users