Jump to content

  •  

Photo

Проблем с ABSмразя зимата


  • Please log in to reply
10 replies to this topic

#1 chataloff

chataloff

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 137 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Düsseldorf

Posted 13 November 2007 - 11:31

Здравейте колеги ,
проблема е следния сутрин при температура 3-5 градуса при запалнаване на колата контролната лампа за ABS-а остава да свети , когато двигателя достигне работна температура лампата загасва .
МБ Ц200 1996 . Питането ми е каде да търся проблема : механичен или ток или да ми препоръчате сервиз за Пловдив

започва много да ми липсва 123 300D

Поздрави Иван
  • 0

#2 grosmaster

grosmaster

    Фен на Клуба

  • Потребители на форума
  • 5,223 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Автомобил:
    BMW

Posted 13 November 2007 - 11:48

започва много да ми липсва 123 300D

Поздрави Иван


Аааа ще разберете вие къде е истината, ама тогава няма да има читави и останали в движение 123-ки
:flagMB new:
  • 0

logo-600-1002.png


#3 Само Дизел

Само Дизел

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 929 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Германия

Posted 13 November 2007 - 12:19

Виж си първо зареждането на акумулатора. При падане на напрежението може да светне ABS лампата.
  • 0
Mercedes-Benz - защото животът е твърде кратък.
'91 S124 300 TD Turbodiesel OM603

#4 chataloff

chataloff

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 137 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Düsseldorf

Posted 13 November 2007 - 12:30

Виж си първо зареждането на акумулатора. При падане на напрежението може да светне ABS лампата.


Какво трябва да е нормалното напрежение на изгасен двигател (без товар ) и на запален
Благодаря :)
  • 0

#5 Subsonic

Subsonic

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 4,595 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ex W124 230E, 91
    ex W124 260E, 89
    ex S211 E320, 03
    C219 CLS500, 06

Posted 13 November 2007 - 18:21

Какво трябва да е нормалното напрежение на изгасен двигател (без товар ) и на запален
Благодаря :)

Мисля че при загасен двигател трябва да дава малко над 12V, а при запален 13.6 - 14.4. Ако при загасен двигател ти дава под 12, значи е тръгнал да си отива акумулаторът.
Не знам как е при цедките, но при 124 има реле за защита от пренапрежение, в което има бушон. Това реле захранва много неща, между които и ABS-a. С времето клемите на бушоните се окисляват и зимата като се овлажнят не правят добър контакт докато не загрее колата и не изсъхне влагата. Имал съм подобен проблем на друга кола - докато не загрее нямаше мигачи, след като смених бушона на мигачите с нов, проблемът изчезна.
Намери бушонa, които захранва ABS модула, и провери първо него.
  • 0

#6 Benz2007

Benz2007

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 326 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Parvomai

Posted 14 November 2007 - 11:57

Само ABS ли прави тоя номер или и нещо друго?
  • 0

#7 chataloff

chataloff

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 137 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Düsseldorf

Posted 14 November 2007 - 12:18

Изпълних всички препоръки : проверка на предпазители ( няма окислени или лоши връзки )
: проверка на акумолатор ( загасен двигател 12.2 , запален двигател 14.1 )
резултат : отрицателен
ако имате идеи пишете или дайте препоръки за сервиз в Пловдив



Да само ABS други проблеми не се забелязват .
  • 0

#8 5545

5545

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 5 Posts:

Posted 17 November 2007 - 23:23

Имах подобен проблем. Преди един месец го разреших. Ще го опиша накратко. Започна по подобен начин на описания. Лампата оставаше да свети след запалване на двигателя, като продължителността се увеличаваше с всеки изминат ден. Имах случаи когато изгасваше след 10, 15 км. След изгасване на лампата по време на движение никога не е светвала. При опит за диагностика на компютъра не се отчиташе никакъв сигнал. Причината беше липса на захранване на компютъра от релето, което се намира при отворен капак на двигателя под левия пластмасов капак където са компютрите. Релето е това което е с два предпазителя отгоре. При мен е със синьо капаче. Отворих го и се оказа, че на платката има студена спойка. Припоихме ги всичките, затворихме го и сега работи. Колата е С 220 Д, но съм сигурен, че АВS е същият като на посочения автомобил. Решение на проблема - 4 часа. Пожелавам ти успех при отстраняването.
  • 0

#9 Subsonic

Subsonic

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 4,595 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ex W124 230E, 91
    ex W124 260E, 89
    ex S211 E320, 03
    C219 CLS500, 06

Posted 18 November 2007 - 01:15

Имах подобен проблем. Преди един месец го разреших. Ще го опиша накратко. Започна по подобен начин на описания. Лампата оставаше да свети след запалване на двигателя, като продължителността се увеличаваше с всеки изминат ден. Имах случаи когато изгасваше след 10, 15 км. След изгасване на лампата по време на движение никога не е светвала. При опит за диагностика на компютъра не се отчиташе никакъв сигнал. Причината беше липса на захранване на компютъра от релето, което се намира при отворен капак на двигателя под левия пластмасов капак където са компютрите. Релето е това което е с два предпазителя отгоре. При мен е със синьо капаче. Отворих го и се оказа, че на платката има студена спойка. Припоихме ги всичките, затворихме го и сега работи. Колата е С 220 Д, но съм сигурен, че АВS е същият като на посочения автомобил. Решение на проблема - 4 часа. Пожелавам ти успех при отстраняването.


И аз точно за това реле си мислех. И все пак 4 часа, не са ли много? Аз моето на 124-ката му повторих спойките за 15-20 минути с все сваляне, чакане на поялника да загрее и слагане. Верно, че май е по-просто, защото има само един предпазител и признавам че го бях отварял и преди и лесно го изкарах от ламаринката, но 4 часа си е доста време. Да не вземе да се уплаши човека :).
  • 0

#10 5545

5545

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 5 Posts:

Posted 18 November 2007 - 19:50

работата беше 4-5мин ,но откриването на проблема беше дълго,тъй като започнах първо от датчиците и по време на търсенето лампата изгасваше - в този момент не може да се установи проблема.
  • 0

#11 Benz2007

Benz2007

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 326 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Parvomai

Posted 19 November 2007 - 11:19

Да само ABS други проблеми не се забелязват .

От реленцето ще да е, то предпазва от пренапрежение или по точно от обратно напрежение ако обърнеш клемите на акумолатора, захранването минава през него, питах колегата само това ли му спира защото при мен ми спираше и обортомера, а тий както пише за релето е с два предпазителя, и сигорно веригите са разделени, и затова спира само едното, удари му калая и се не бой, Успех. :icon_coolgrin:
  • 0




2 user(s) are reading this topic

0 members, 2 guests, 0 anonymous users