Проблем с ABSмразя зимата
Започната от chataloff, 13 ное 2007 - 11:31:44
10 мнения по тази тема
#1
Публикувано 13 ноември 2007 - 11:31
Здравейте колеги ,
проблема е следния сутрин при температура 3-5 градуса при запалнаване на колата контролната лампа за ABS-а остава да свети , когато двигателя достигне работна температура лампата загасва .
МБ Ц200 1996 . Питането ми е каде да търся проблема : механичен или ток или да ми препоръчате сервиз за Пловдив
започва много да ми липсва 123 300D
Поздрави Иван
проблема е следния сутрин при температура 3-5 градуса при запалнаване на колата контролната лампа за ABS-а остава да свети , когато двигателя достигне работна температура лампата загасва .
МБ Ц200 1996 . Питането ми е каде да търся проблема : механичен или ток или да ми препоръчате сервиз за Пловдив
започва много да ми липсва 123 300D
Поздрави Иван
#2
Публикувано 13 ноември 2007 - 11:48
започва много да ми липсва 123 300D
Поздрави Иван
Аааа ще разберете вие къде е истината, ама тогава няма да има читави и останали в движение 123-ки
#3
Публикувано 13 ноември 2007 - 12:19
Виж си първо зареждането на акумулатора. При падане на напрежението може да светне ABS лампата.
Mercedes-Benz - защото животът е твърде кратък.
'91 S124 300 TD Turbodiesel OM603
'91 S124 300 TD Turbodiesel OM603
#4
Публикувано 13 ноември 2007 - 12:30
Виж си първо зареждането на акумулатора. При падане на напрежението може да светне ABS лампата.
Какво трябва да е нормалното напрежение на изгасен двигател (без товар ) и на запален
Благодаря
#5
Публикувано 13 ноември 2007 - 18:21
Мисля че при загасен двигател трябва да дава малко над 12V, а при запален 13.6 - 14.4. Ако при загасен двигател ти дава под 12, значи е тръгнал да си отива акумулаторът.Какво трябва да е нормалното напрежение на изгасен двигател (без товар ) и на запален
Благодаря
Не знам как е при цедките, но при 124 има реле за защита от пренапрежение, в което има бушон. Това реле захранва много неща, между които и ABS-a. С времето клемите на бушоните се окисляват и зимата като се овлажнят не правят добър контакт докато не загрее колата и не изсъхне влагата. Имал съм подобен проблем на друга кола - докато не загрее нямаше мигачи, след като смених бушона на мигачите с нов, проблемът изчезна.
Намери бушонa, които захранва ABS модула, и провери първо него.
#6
Публикувано 14 ноември 2007 - 11:57
Само ABS ли прави тоя номер или и нещо друго?
#7
Публикувано 14 ноември 2007 - 12:18
Изпълних всички препоръки : проверка на предпазители ( няма окислени или лоши връзки )
: проверка на акумолатор ( загасен двигател 12.2 , запален двигател 14.1 )
резултат : отрицателен
ако имате идеи пишете или дайте препоръки за сервиз в Пловдив
Да само ABS други проблеми не се забелязват .
: проверка на акумолатор ( загасен двигател 12.2 , запален двигател 14.1 )
резултат : отрицателен
ако имате идеи пишете или дайте препоръки за сервиз в Пловдив
Да само ABS други проблеми не се забелязват .
#8
Публикувано 17 ноември 2007 - 23:23
Имах подобен проблем. Преди един месец го разреших. Ще го опиша накратко. Започна по подобен начин на описания. Лампата оставаше да свети след запалване на двигателя, като продължителността се увеличаваше с всеки изминат ден. Имах случаи когато изгасваше след 10, 15 км. След изгасване на лампата по време на движение никога не е светвала. При опит за диагностика на компютъра не се отчиташе никакъв сигнал. Причината беше липса на захранване на компютъра от релето, което се намира при отворен капак на двигателя под левия пластмасов капак където са компютрите. Релето е това което е с два предпазителя отгоре. При мен е със синьо капаче. Отворих го и се оказа, че на платката има студена спойка. Припоихме ги всичките, затворихме го и сега работи. Колата е С 220 Д, но съм сигурен, че АВS е същият като на посочения автомобил. Решение на проблема - 4 часа. Пожелавам ти успех при отстраняването.
#9
Публикувано 18 ноември 2007 - 01:15
Имах подобен проблем. Преди един месец го разреших. Ще го опиша накратко. Започна по подобен начин на описания. Лампата оставаше да свети след запалване на двигателя, като продължителността се увеличаваше с всеки изминат ден. Имах случаи когато изгасваше след 10, 15 км. След изгасване на лампата по време на движение никога не е светвала. При опит за диагностика на компютъра не се отчиташе никакъв сигнал. Причината беше липса на захранване на компютъра от релето, което се намира при отворен капак на двигателя под левия пластмасов капак където са компютрите. Релето е това което е с два предпазителя отгоре. При мен е със синьо капаче. Отворих го и се оказа, че на платката има студена спойка. Припоихме ги всичките, затворихме го и сега работи. Колата е С 220 Д, но съм сигурен, че АВS е същият като на посочения автомобил. Решение на проблема - 4 часа. Пожелавам ти успех при отстраняването.
И аз точно за това реле си мислех. И все пак 4 часа, не са ли много? Аз моето на 124-ката му повторих спойките за 15-20 минути с все сваляне, чакане на поялника да загрее и слагане. Верно, че май е по-просто, защото има само един предпазител и признавам че го бях отварял и преди и лесно го изкарах от ламаринката, но 4 часа си е доста време. Да не вземе да се уплаши човека .
#10
Публикувано 18 ноември 2007 - 19:50
работата беше 4-5мин ,но откриването на проблема беше дълго,тъй като започнах първо от датчиците и по време на търсенето лампата изгасваше - в този момент не може да се установи проблема.
#11
Публикувано 19 ноември 2007 - 11:19
От реленцето ще да е, то предпазва от пренапрежение или по точно от обратно напрежение ако обърнеш клемите на акумолатора, захранването минава през него, питах колегата само това ли му спира защото при мен ми спираше и обортомера, а тий както пише за релето е с два предпазителя, и сигорно веригите са разделени, и затова спира само едното, удари му калая и се не бой, Успех.Да само ABS други проблеми не се забелязват .
2 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 2 гости, 0 анонимни