Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

CLK 200 или CLK 200 KOMPRESSORСравнение


  • Please log in to reply
5 мнения по тази тема

#1 Waterhand

Waterhand

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 2 Мнения:

Публикувано 12 ноември 2007 - 20:08

W208, 200-ката е 98 а Kompressor-a е 99 или 2000... Кой двигател е по добър? Кои са предимствата на единия? Недостатъците на другия? Колебая се защото разхода им е почти еднакъв а конете са доста различни... Помагайте, защото яко навлизам в клуба на МЕРЦЕДЕС :)
  • 0

#2 LYNX

LYNX

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2380 Мнения:
  • Пол:Мъж

Публикувано 12 ноември 2007 - 20:28

Компресорния вариант е по сложен технически,...повечко части и ел.компоненти,...келяви изпускателни колектори,...малко обучен персонал способен да се справя с този тип двигател!
За части втора употреба забравяме,...модела не е така разпространен като стандартните 111 мотори!
Иначе всичко друго си е стандартно,..обслужване,консумативи,ходова част и прочие!
Компресорните мотори изпълват желанието за спортно каране,...както и усещането че летиш!

Успех!
  • 0

#3 Waterhand

Waterhand

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 2 Мнения:

Публикувано 12 ноември 2007 - 20:31

Компресорния вариант е по сложен технически,...повечко части и ел.компоненти,...келяви изпускателни колектори,...малко обучен персонал способен да се справя с този тип двигател!
За части втора употреба забравяме,...модела не е така разпространен като стандартните 111 мотори!
Иначе всичко друго си е стандартно,..обслужване,консумативи,ходова част и прочие!
Компресорните мотори изпълват желанието за спортно каране,...както и усещането че летиш!

Успех!

На мен ми е ясно че ще е доста по добра бегачка... Но от към сполучливост, здравина и надежност... там незнам кой се справя по добре... някакви идеи? иначе мн мерси за отговора! :)
  • 0

#4 Lyubo_lvl

Lyubo_lvl

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 3 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Г.Оряховица

Публикувано 21 ноември 2007 - 23:05

Аз съм със 200 компресор и ти препоръчвам 320-ка. С тоя компресор паднат ли оборотите под 2000 направо умират половината коне... Когато изкачвам някой наклон винаги се нагала да смъквам на 3-та...
  • 0

#5 LYNX

LYNX

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2380 Мнения:
  • Пол:Мъж

Публикувано 21 ноември 2007 - 23:26

Ебати компресора,...дане би само отзад да пише компрессор,...или да си го изгубил по баира?

Ми то,..бая народ ще те яде по баира,...дори и 124,..230Е!

Да не би да имаш повреда?
  • 0

#6 Lyubo_lvl

Lyubo_lvl

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 3 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Г.Оряховица

Публикувано 25 ноември 2007 - 22:55

Да не би да имаш повреда?

Не приемай думите ми буквално... ;) Направил съм всички възможни тестове както и замерване на компресията на цилиндрите - всичко е в нормите.
Преди това имах Пежо 406 купе с трилитров двигател (140 KW срежу 141 KW за Мерцедеса) и виждам разликата. Просто Пежото разполага с повече мощност при ниските обороти. Иначе не съм пробвал чисто ЦЛК 200.
  • 0




1 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 1 гости, 0 анонимни