CLK 200 или CLK 200 KOMPRESSORСравнение
Started by Waterhand, 12 Nov 2007 - 20:08:31
5 replies to this topic
#1
Posted 12 November 2007 - 20:08
W208, 200-ката е 98 а Kompressor-a е 99 или 2000... Кой двигател е по добър? Кои са предимствата на единия? Недостатъците на другия? Колебая се защото разхода им е почти еднакъв а конете са доста различни... Помагайте, защото яко навлизам в клуба на МЕРЦЕДЕС
#2
Posted 12 November 2007 - 20:28
Компресорния вариант е по сложен технически,...повечко части и ел.компоненти,...келяви изпускателни колектори,...малко обучен персонал способен да се справя с този тип двигател!
За части втора употреба забравяме,...модела не е така разпространен като стандартните 111 мотори!
Иначе всичко друго си е стандартно,..обслужване,консумативи,ходова част и прочие!
Компресорните мотори изпълват желанието за спортно каране,...както и усещането че летиш!
Успех!
За части втора употреба забравяме,...модела не е така разпространен като стандартните 111 мотори!
Иначе всичко друго си е стандартно,..обслужване,консумативи,ходова част и прочие!
Компресорните мотори изпълват желанието за спортно каране,...както и усещането че летиш!
Успех!
#3
Posted 12 November 2007 - 20:31
На мен ми е ясно че ще е доста по добра бегачка... Но от към сполучливост, здравина и надежност... там незнам кой се справя по добре... някакви идеи? иначе мн мерси за отговора!Компресорния вариант е по сложен технически,...повечко части и ел.компоненти,...келяви изпускателни колектори,...малко обучен персонал способен да се справя с този тип двигател!
За части втора употреба забравяме,...модела не е така разпространен като стандартните 111 мотори!
Иначе всичко друго си е стандартно,..обслужване,консумативи,ходова част и прочие!
Компресорните мотори изпълват желанието за спортно каране,...както и усещането че летиш!
Успех!
#4
Posted 21 November 2007 - 23:05
Аз съм със 200 компресор и ти препоръчвам 320-ка. С тоя компресор паднат ли оборотите под 2000 направо умират половината коне... Когато изкачвам някой наклон винаги се нагала да смъквам на 3-та...
#5
Posted 21 November 2007 - 23:26
Ебати компресора,...дане би само отзад да пише компрессор,...или да си го изгубил по баира?
Ми то,..бая народ ще те яде по баира,...дори и 124,..230Е!
Да не би да имаш повреда?
Ми то,..бая народ ще те яде по баира,...дори и 124,..230Е!
Да не би да имаш повреда?
#6
Posted 25 November 2007 - 22:55
Не приемай думите ми буквално... Направил съм всички възможни тестове както и замерване на компресията на цилиндрите - всичко е в нормите.Да не би да имаш повреда?
Преди това имах Пежо 406 купе с трилитров двигател (140 KW срежу 141 KW за Мерцедеса) и виждам разликата. Просто Пежото разполага с повече мощност при ниските обороти. Иначе не съм пробвал чисто ЦЛК 200.
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users