Здравейте!
От скоро имам следния проблем - сутринта, когато е студено (температурите са около нулата) и запаля колата се гаси почти на секундата. Втория път я паля вече с газ, държа оборотите на 1500 за около минута и като пусна педала вече работи, но доста неравномерно, оборотомера играе между нормалните 750 и ниските 500 оборота. След това включвам задна, пускам спирачката (колата е автоматик) и тъкмо да тръгне на свободен ход и загасва отново. Вече при третото палене няма проблем, изкарвам я от гаража но все още работи неравномерно. Като температурата на двигателя се покачи над 40 градуса, вече работи съвсем нормално и плавно, както винаги е било. Оставям я паркирана в града за 2-3-4 часа и после пак нямам проблеми. Колата е Mercedes C220D, W202, 1996г., автоматик. Маслото и филтрите ги сменям на всеки 10000 километра, проверявам състоянието й много често и каквото е имало досега съм го сменял с оригинална част почти на момента. Скоро бях на диагностика и датчика за входящата температура беше сдал багажа, смених го веднага, пуснахме отново диагностиката и всичко беше наред. Преди няколко месеца изкочи проблема с помпата Lucas, който е типичен за модела и се наложи да я сменя. Всичко мина супер, след смяната съм минал вече към 15000 километра. Това са ремонтите, които може да имат връзка с проблема.
Другото неприятно нещо ми се случва вече за втори път - пак сутрин, като успешно запаля, дам на заден ход, изляза от гаража и после трябва естествено да спра ... е в спирането е проблема. Педала на спирачката е страшно твъд, все едно хидравликата е отказала напълно, като го натисна с пълна сила даже отказва и да спре, та и двата пъти спирам с ръчната. След като спра успешно го натискам десетина пъти, излизам да затворя вратата на гаража и после всичко си е напълно нормално, педала е мек, колата спира както преди. В движение никога не ми го е правил този номер, само две сутрини. Дисковете и накладките отпред и отзад са сменени скоро с оригинални на Лукас, проверих ги как са като качвах зимните гуми преди 2 седмици, нямаше проблеми. Единственото което се сещам е свързано с течността за спирачките - не съм сигурен кога за последно е подменена, мисля че са навъртяни към 150000 километра от последната смяна.
Не ми се мисли какво ще става като температурите паднат значително под нулата ..
Надявам се да измислим нещо, благодаря ви предварително за отговорите!
P.S. в няколко форума на Мерцедес, включително и в този, намирам хора с подобен проблем като моя, но те са с бензинови мотори и в повечето случаи, мизерията е прави замърсеното cold start valve/Kaltstartventil/моторче на празния ход (не знам дали е правилен превода, затова поместих немското и английското наименование).
Гаснене и проблем със спирачки при студен старт, C220D W202
Започната от poroff, 12 ное 2007 - 15:43:19
2 мнения по тази тема
#1
Публикувано 12 ноември 2007 - 15:43
#3
Публикувано 12 ноември 2007 - 17:01
Точно на такова намирисва
Ще ги проверя веднага маркучлетата и помпата също, мерси за бързия отговор
Понеже съм в Германия в момента, а тук по сервизите режат глави си намерих една употребявана в ebay, ако можете хвърлете едно око да видим дали е тази: http://cgi.ebay.de/M...1QQcmdZViewItem
Цената е 100 евро, а помпата е 2ра ръка, нова е 200 ... как са цените в България, понеже ще се връщам по празниците и ако нещо да я сменя там евентуално?
Ще ги проверя веднага маркучлетата и помпата също, мерси за бързия отговор
Понеже съм в Германия в момента, а тук по сервизите режат глави си намерих една употребявана в ebay, ако можете хвърлете едно око да видим дали е тази: http://cgi.ebay.de/M...1QQcmdZViewItem
Цената е 100 евро, а помпата е 2ра ръка, нова е 200 ... как са цените в България, понеже ще се връщам по празниците и ако нещо да я сменя там евентуално?
0 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 0 гости, 0 анонимни