Jump to content

  •  

Photo
- - - - -

Ц 250 ТД - проблем с турбото. Искам съвет


  • Please log in to reply
14 replies to this topic

#1 divo100100

divo100100

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 13 Posts:

Posted 08 November 2007 - 23:15

При 2000 оборота колата тръгваше, сега обаче - не. Не се чува и характерното свистене на турбото. Дали е гръмнало турбото и как да разбера? Знае ли някой къде има свестен сервиз за консултация и евентуално-ремонт?
  • 0

#2 npvalov

npvalov

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 33 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:pleven

Posted 19 November 2007 - 18:49

pregledai si vakumite na klapana na turboto ot tam e vsichko kato stishnesh markucha kam kolektorite i dadesh gas triabva da se izduva kato zaraboti
  • 0

#3 divo100100

divo100100

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 13 Posts:

Posted 19 November 2007 - 19:26

благодаря колега и можеш ли да ми кажеш каде мога да я закарам да я погледнат заштото ништо не разбрах сам.благодаря
  • 0

#4 npvalov

npvalov

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 33 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:pleven

Posted 19 November 2007 - 21:03

az sam ot Pleven tuka znam kade moje
  • 0

#5 poneX

poneX

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 1 Posts:

Posted 20 November 2007 - 11:25

във всеки автосервиз могат да я погледнат но ако държиш на Официалния сервъз метни се до София ;)
  • 0

#6 embeko

embeko

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 10 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia

Posted 27 November 2007 - 01:49

pregledai si vakumite na klapana na turboto ot tam e vsichko kato stishnesh markucha kam kolektorite i dadesh gas triabva da se izduva kato zaraboti





Zdravei kolega,az si kupih c250 koqto ima sa6tia problem s turboto ili pone taka mi obqsniha,i nikoga ne sam vijdal kak varvi,iskam da te pomolq ako moje6 da obqsni6 malko pove4e za tezi vakumi:kade se namirat kakvo da im proverq i taka,mnogo 6te sam ti blagodaren.blagodaria predvaritelno,
  • 0

#7 House M.D.

House M.D.

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 3,301 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    1. Suzuki Sv650, '04
    silver

Posted 27 November 2007 - 09:18

ПЪРВО: Колегите "embeko" и "npvalov" - МОЛЯ спазвайте правилата на форума, клавиатурите Ви имат и кирилица :ora:
Ако искате да питате направете го на български - това не е клуб на пенсионера каращ ЗАЗ :read:
второ: Мисля, че ако турбината е гръмнала веднага ще се разбере защото ще губи маслото на двигателя ! :flagMB new:
  • 0
Застраховки Каско и ГО - Тук!

Нашите мисли определят желанията ни, но само нашите действия показват това, което сме в действителност!

Публикувано изображение
Отбор по футбол на Мерцедес - Бенц Клуб България - Тук!
Публикувано изображение

#8 nas0

nas0

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 8 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Интереси:Автомобили, риболов

Posted 27 November 2007 - 11:03

Здрасти,
ако си от София - отиди на околвръстното, там където слизаш от него на бул. България, посока центъра. Точно преди да се спуснеш надолу, отбий веднага вдясно. Влизаш в нещо като двор. Там правят турбини и са най-добрите в София. Забравих как се казват. Можеш да си купиш втора употреба за около 700лв. Може и ново, може и да ти го ремонтират, но трябва да го занесеш свалено от двигателя. Те не се занимават с монтаж и демонтаж. Спокойно можеш да караш с втора употреба, ще изкара поне 40-50 000 км.
Успех.
  • 0

#9 nas0

nas0

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 8 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Интереси:Автомобили, риболов

Posted 27 November 2007 - 11:05

Наистина, ако е изгърмяло турбото ще ти харчи 1 л. на 500 км. масло. И още нещо - не ходи в REAL TURBO. Гола вода са.
  • 0

#10 House M.D.

House M.D.

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 3,301 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    1. Suzuki Sv650, '04
    silver

Posted 27 November 2007 - 11:14

Наистина, ако е изгърмяло турбото ще ти харчи 1 л. на 500 км. масло. И още нещо - не ходи в REAL TURBO. Гола вода са.

И още нещо - ако ти е гръмнало турбото -> харчи масло -> обаче не го изхвърля навън -> а направо в катализатора :icon_coolgrin:
От тук натам има една добра и една лоша новина:
1.Добрата е , че няма да ти ръждясат кюнците отвътре
2. Лошата е че 6те трябват кинти за нов катализатор

Успех, и пиши какво става :flagMB new:
  • 0
Застраховки Каско и ГО - Тук!

Нашите мисли определят желанията ни, но само нашите действия показват това, което сме в действителност!

Публикувано изображение
Отбор по футбол на Мерцедес - Бенц Клуб България - Тук!
Публикувано изображение

#11 vaakata

vaakata

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 543 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Русе
  • Автомобил:
    C250TD , 1996 година(продаден),
    Е350 (W211) - facelift 2006.

Posted 27 November 2007 - 14:56

И при мене не работеше ама причината беше друга. Турбото духаше във въздуха и в двигатела нищо, беше откачен тръбопровода който отвежда въздуха от турбото в двигателя. А тя каква била работата, бил заял байпасния клапан който се грижи за следното: понеже като се развърти турбото почва да вкарва много въздух и за да не се пръсне двигателя има един така наречен байпасен клапан който се отваря и излишния въздух се извежда извън мотора. Така се подържа оптимално налягане. Та моя е бил постоянно затворен и излишния въздух няма къдеде да ходи и какво да прави, какво да прави, просто си отива всичкия в мотора. И колата троши асфалта ама на 110 минава в сервизен режим и толкос. И ми ремонтираха този клапан да отваря когато трябва и нещата се управиха. На автоджамбазина не му се е занимавало да го оправя и за по лесно просто откачил тръбопровода и туробото си духа у въздуха а двигатела остава да си смуче сам колкото може. Ремонта не беше май много скъп забравих вече колко беше. Айде бегай на майстор и кажи какво е станало. :)
  • 0

#12 embeko

embeko

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 10 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia

Posted 27 November 2007 - 18:28

Извинявам се за кирилицата.Мен лично ме интересуваше какви вакуми трябва да проверя,защото човека от които купих колата ми обясни че понеже редовно е теглил ремарке,много пъти му е отказвало турбото и тои ходел в някакъв сервиз и там му го оправяли за 15 минути,и му обяснявали че са некви вакуми, и това се получавало заради това че я натоварва много и,но не може да ми обясни каде е сервиза защото не е от софия.А и на мен не ми гори маслото,а и колата не пуши отзад изобщо.Много ще съм благодарен ако ми обясните малко повече за тези вакуми,а ще я закарам да я види някои маистор ама искам да му кажа каква е причината,защото някога имах една алфа и ходих по 100 различни сервизи и ноки не можа да я оправи дадох 500 лева на вятъра,а накрая благодарение на форума на алфа,я оправих за 12лева.
  • 0

#13 vaakata

vaakata

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 543 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Русе
  • Автомобил:
    C250TD , 1996 година(продаден),
    Е350 (W211) - facelift 2006.

Posted 27 November 2007 - 18:58

Приятелю, как да ти кажем причина като колата не я виждаме. Все едно един доктор да направи диагноза на пациент без да го е виждал. Нали майстора трябва да види каква е причината. Инак с догадки само ще се обърка занеси я нека ти каже какво е според него и колко ще струва пък после му мисли какво да правиш.
  • 0

#14 divo100100

divo100100

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 13 Posts:

Posted 28 November 2007 - 19:49

Приятелю, как да ти кажем причина като колата не я виждаме. Все едно един доктор да направи диагноза на пациент без да го е виждал. Нали майстора трябва да види каква е причината. Инак с догадки само ще се обърка занеси я нека ти каже какво е според него и колко ще струва пък после му мисли какво да правиш.

колеги моят проблем го реших ето как ,не сам маистор застанах пред колата и запо4нах да разглеждам турбото жнимателно има едни малки маркучета които проследих две то тях бяха излезнали от местата си то си личи каде са били като ги проследиш и поислиш и като го вкарах всичко се орави.това беше от мен за сега благодариа на всички форума е страхотен за сега ми помогна да си реша всички проблеми с колата до сега,дано и аз да сам бил полезен на някои колега
успех
  • 0

#15 vaakata

vaakata

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 543 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Русе
  • Автомобил:
    C250TD , 1996 година(продаден),
    Е350 (W211) - facelift 2006.

Posted 28 November 2007 - 22:40

колеги моят проблем го реших ето как ,не сам маистор застанах пред колата и запо4нах да разглеждам турбото жнимателно има едни малки маркучета които проследих две то тях бяха излезнали от местата си то си личи каде са били като ги проследиш и поислиш и като го вкарах всичко се орави.това беше от мен за сега благодариа на всички форума е страхотен за сега ми помогна да си реша всички проблеми с колата до сега,дано и аз да сам бил полезен на някои колега
успех


E дай по подробно де нали това е идеята, да почерпим опит от другите. Аз споделих при мене какво е било. А ти казваш тука закачих едни маркучета и то стана. Това наистина е много подробна и детайлна информация но ако прикрепиш няколко снимчици няма да е зле!
  • 0




1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users