Предположение за бутона до ключа: Преди няколко години карах служебна кола с активна маркировка, т.е. GPS проследяване. Та на нея беше монтиран абсолютно същият бутон на същото място. Няколко секунди след запалване на двигателя GPS-а почва да пищи и до 15 секунди трябва, с помощта на този бутон, да натиснеш определена комбинация /примерно 2 къси и 1 дълго натискане/. Ако не го направиш, GPS изключва мотора и за да запалиш отново трябва да се обадиш на охранителната фирма /и то само от телефон регистриран при гях/ за да го отблокират.
Може би и при тебе е имало такава система,която явно е свалена и копчето е останало,за да няма дупка.
По този случай едно лирично отклонение: на първия ден с тази кола съм спрял на един светофар,който е по нанагорнище,на зелено тръгнах и понеже не бях свикнал с колата пуснах по-рязко съединителя и тя изгасна.Бързо запалих и тръгнах,но GPS-а се разпищя и в бързината не успях адекватно да набера комбинацията от натискания на бутона.Моторът беше блокиран моментално,а аз бях в центъра на кръстовището.Настана едно задръстване,свирене на клаксони,а аз трябваше да се обадя на охранителите,за да обяснявам какво е станало.Добре че предния ден бяха вкарали моят телефонен номер в системата им,иначе незнам какво щях да правя. След това падна голям смях.
Моля ви помогнете!GSM система Nokia.W124 200CE
Started by Cecodc, 08 Nov 2007 - 03:37:26
16 replies to this topic
#16
Posted 15 November 2007 - 20:26
#17
Posted 25 November 2007 - 15:26
Само да приключа темата. При отваряне на дясната кора в багажника намерих модула за телефона сложих сим карта и всичко заспа.
Само дето тези копчета пак не работят но забелязах че там има доста стърчащи кабели и букси, явно предишния собственик си ги е свалил.
Благодаря за помоща.
Само дето тези копчета пак не работят но забелязах че там има доста стърчащи кабели и букси, явно предишния собственик си ги е свалил.
Благодаря за помоща.
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users