дюза -дали е запушена ?
Започната от bormioli, 07 ное 2007 - 13:50:27
20 мнения по тази тема
#1
Публикувано 07 ноември 2007 - 13:50
Значи имам следния проблем. Имам c220cdi 2001 автоматик на 330 000 км един приятел ми предложи да зареждам нафта през неговата фирма от база на лукоил без да плащам ДДС (примамливо като се има предвид цената на нафтата). Тои кара тоарек 2006 е все зарежда от там и няма проблем. Моита беше перфектна но зоредих 5-6 резервоара и сега до 2000 оборото двигатела се тресе като на москвич после изчиства. Като е на место колата направо ще се откъсне двигатела. Като и дам по рязко газ гасне и ми светва epc. В сервиза на мерцедес направиха диагностика и казаха че дюза на 3-ти цилиндър не е наред(какво не и е наред не ми казаха) и трябвало нова 1000 лв. Сега я карам с някаква добавка но няма никакъв ефект. Зареждам омв премиум само. Дали е дюза както казват и няма начин да се прочисти тази дюза. Даите предложение дали не мога да ги спестя тези пари Разхода замина на 15 градско преди беше около 8
#2
Публикувано 07 ноември 2007 - 14:15
егати , не мисля че е от онази нафта - покарай с добавката още малко (а тя каква е ако не е тайна?)Значи имам следния проблем. Имам c220cdi 2001 автоматик на 330 000 км един приятел ми предложи да зареждам нафта през неговата фирма от база на лукоил без да плащам ДДС (примамливо като се има предвид цената на нафтата). Тои кара тоарек 2006 е все зарежда от там и няма проблем. Моита беше перфектна но зоредих 5-6 резервоара и сега до 2000 оборото двигатела се тресе като на москвич после изчиства. Като е на место колата направо ще се откъсне двигатела. Като и дам по рязко газ гасне и ми светва epc. В сервиза на мерцедес направиха диагностика и казаха че дюза на 3-ти цилиндър не е наред(какво не и е наред не ми казаха) и трябвало нова 1000 лв. Сега я карам с някаква добавка но няма никакъв ефект. Зареждам омв премиум само. Дали е дюза както казват и няма начин да се прочисти тази дюза. Даите предложение дали не мога да ги спестя тези пари Разхода замина на 15 градско преди беше около 8
И колега, моето мнение не е миродавно, но си е мое, и го изказвам защото аз така бих постъпил!
Изчакай повече хора да дадат мнение и не бързай да си пропиляваш хилядарката
Застраховки Каско и ГО - Тук!
Нашите мисли определят желанията ни, но само нашите действия показват това, което сме в действителност!
Отбор по футбол на Мерцедес - Бенц Клуб България - Тук!
Нашите мисли определят желанията ни, но само нашите действия показват това, което сме в действителност!
Отбор по футбол на Мерцедес - Бенц Клуб България - Тук!
#3
Публикувано 07 ноември 2007 - 17:47
в сливен има човек които се занимава само с тва.. и е доста добър.. ще ти ги почисти всичките и ще са като чисто нови имам един приятел.. има е 220 цди двете дузи му бяха запушени и тои му ги оправи.. сега е пушка мержама.. апак и ако не нещто от дузата пак ще го оправи .. занимава се само с дизелови двигатели
маи някаде около 300 лева му взе ама несъм много сигорен за цената ако искаш пиши мога да му открия номера и да ти го дам
маи някаде около 300 лева му взе ама несъм много сигорен за цената ако искаш пиши мога да му открия номера и да ти го дам
Mercedes-Benz Power
.....................CH 7667 CA
.....................CH 7667 CA
#4
Публикувано 08 ноември 2007 - 12:02
"... 330 000 км..."
според мен си им е дошло времето - за съжаление
според мен си им е дошло времето - за съжаление
#5
Публикувано 08 ноември 2007 - 15:16
знаешли колко време дават че казваш че им е дощло времето.. има няма 1000000 км.."... 330 000 км..."
според мен си им е дошло времето - за съжаление
Mercedes-Benz Power
.....................CH 7667 CA
.....................CH 7667 CA
#6
Публикувано 08 ноември 2007 - 20:51
Пиши правилно!знаешли колко време дават че казваш че им е дощло времето.. има няма 1000000 км..
Сега на забележката.Дюзите на CDI двигателите не могат да издържат и 500 000.Пълни глупости са и фантазии да издържат 1 000 000 км. това да не е обикновен дизелов двигател.
Команреил двигателите нямат ресурс за толкова км.Те работят на по-висок режим и по-бързо се износват.
А иначе дюзите са за смяна (така както е описан проблема) и то не е само една.С тази бг нафта бързо сдават багажа.
#7
Публикувано 09 ноември 2007 - 00:20
все пак ако искаш да се посаветваш с човека тои ще ти каже дали мои да ги оправи и за колко км.. или тря се сменят..
Mercedes-Benz Power
.....................CH 7667 CA
.....................CH 7667 CA
#8
Публикувано 09 ноември 2007 - 11:21
Пиши правилно!
Сега на забележката.Дюзите на CDI двигателите не могат да издържат и 500 000.Пълни глупости са и фантазии да издържат 1 000 000 км. това да не е обикновен дизелов двигател.
Команреил двигателите нямат ресурс за толкова км.Те работят на по-висок режим и по-бързо се износват.
А иначе дюзите са за смяна (така както е описан проблема) и то не е само една.С тази бг нафта бързо сдават багажа.
ok ама сутрин като я запаля си е ток работи перфектно като измина 1-2 км и почне да тресе все едно работи на 3 цилиндара и това е само до 2000 оборота над тези обороти колата работи нормално върви та бръчка асфалта. Не трябва ли ако е дюзата да работи постоянно като трактор защото като я изгася и запаля пак 1-2 км си е добре и пак става така. И как така след 2000 оборота пак изчиства дали не ме клатят тези от сервиза да си купа нова дюза а проблема да е някое уплатнение около дюзите(или говора глупости не съм в час много) Четох някаде из форума че на един пич нещо му умаслявало около дюзете и причината да е нещо по елементарно
#9
Публикувано 09 ноември 2007 - 15:22
Ком си ходил в сервиз и са казали коя е дюзата за смяна-сменяи.Скъпи са,но ако не сменяш ще трябва ново бутало,гарнитура... и т.н.Значи имам следния проблем. Имам c220cdi 2001 автоматик на 330 000 км един приятел ми предложи да зареждам нафта през неговата фирма от база на лукоил без да плащам ДДС (примамливо като се има предвид цената на нафтата). Тои кара тоарек 2006 е все зарежда от там и няма проблем. Моита беше перфектна но зоредих 5-6 резервоара и сега до 2000 оборото двигатела се тресе като на москвич после изчиства. Като е на место колата направо ще се откъсне двигатела. Като и дам по рязко газ гасне и ми светва epc. В сервиза на мерцедес направиха диагностика и казаха че дюза на 3-ти цилиндър не е наред(какво не и е наред не ми казаха) и трябвало нова 1000 лв. Сега я карам с някаква добавка но няма никакъв ефект. Зареждам омв премиум само. Дали е дюза както казват и няма начин да се прочисти тази дюза. Даите предложение дали не мога да ги спестя тези пари Разхода замина на 15 градско преди беше около 8
#10
Публикувано 11 ноември 2007 - 18:23
И при мен започна една лека промяна на оборотите на празен ход иначе колата си върви за сега без проблем. Та моя майстор ми каза, че по сяка вероятност е тръгнала дюза. Като го питах може ли да се почисти ми каза, че на комънрела не ставало ами се сменя. Решил съм да поразпитам по разни сервизи да видя какво ще ми кажат. В люлин има един където чисти дюзи при него съм чистил на бензинова и мисля да ги питам в Юве Бош да видя и там какво ще кажат.
#11
Публикувано 12 ноември 2007 - 11:45
И при мен започна една лека промяна на оборотите на празен ход иначе колата си върви за сега без проблем. Та моя майстор ми каза, че по сяка вероятност е тръгнала дюза. Като го питах може ли да се почисти ми каза, че на комънрела не ставало ами се сменя. Решил съм да поразпитам по разни сервизи да видя какво ще ми кажат. В люлин има един където чисти дюзи при него съм чистил на бензинова и мисля да ги питам в Юве Бош да видя и там какво ще кажат.
Така какво стона с моя проблем. Слажих една добавка pro tec германска струва около 30-40 лева (незнам точно). На нея пише да се сложи в 60 литра.Била специална за комънреал. Но аз я сложих в 15 л. Взех 2 добавки след първата двигатела продължи да се тресе но само когато съм на место. Когато потегля колата си работи нормално. След втората двигателя си заработи нормално. Незнам само като заредя сега без да слагам добавка как ще е. Но я препоръчвам на всеки които има подобен проблем. Не вярвах че с добавка може да се промени нещо но е факт че колата заработи нормално само незнам дали ще е дълготраен ефекта
ЕТО Я И НЕЯ
http://www.pro-tec-d..._...2&headline=
#12
Публикувано 12 ноември 2007 - 11:50
Така какво стона с моя проблем. Слажих една добавка pro tec германска струва около 30-40 лева (незнам точно). На нея пише да се сложи в 60 литра.Била специална за комънреал. Но аз я сложих в 15 л. Взех 2 добавки след първата двигатела продължи да се тресе но само когато съм на место. Когато потегля колата си работи нормално. След втората двигателя си заработи нормално. Незнам само като заредя сега без да слагам добавка как ще е. Но я препоръчвам на всеки които има подобен проблем. Не вярвах че с добавка може да се промени нещо но е факт че колата заработи нормално само незнам дали ще е дълготраен ефекта
ЕТО Я И НЕЯ
http://www.pro-tec-d..._...2&headline=
Откъде я купи тази добавка...или ти си вносителя...?
#13
Публикувано 12 ноември 2007 - 12:05
Откъде я купи тази добавка...или ти си вносителя...?
Никакъв вносител не съм аз съм от Благоевград тук в мерцедес сервиз ми дадаха някаква добавка която нищо не направи (направо нова дюза искаха да ми слагат ). Един приятел ме посъветва да отидо до Разлог там имало някакъв сервиз просто така да я включат на диагностика и да вида дали ще потвърди че дюзата е проблема защото нали ги знаеш харата в мерцедес сервиз знаят само ново да слагат. та въпросния човек потвърди че дюзата има проблем даде ми въпросната добавка и каза ако не се оправи да я закарам да ги прочистат на ултра звук. И НЕ АГИТИРАМ НИКОИ ДА СИ Я КУПУВА ПРОСТО КАЗВАМ КАК СИ РЕШИХ ПРОБЛЕМА. Поне за сега де!!!
#14
Публикувано 12 ноември 2007 - 19:26
Записах си час за четвъртък за диагностика в Юве Бош да видя какво ще кажат. Питах ги иначе чистят ли се тези дюзи казаха, че от около месец са се появили на пазара стендове с които се чистят /не знам какво е по различно от ваничките с ултразвук/, но все още по сервизите ако са купили някъде се съмняват дали ги чистят като хората тъй като доста от скоро ги имали. Някой знае ли в София къде ги има тези добавки
#15
Публикувано 14 ноември 2007 - 12:08
Значи имам следния проблем. Имам c220cdi 2001 автоматик на 330 000 км един приятел ми предложи да зареждам нафта през неговата фирма от база на лукоил без да плащам ДДС (примамливо като се има предвид цената на нафтата). Тои кара тоарек 2006 е все зарежда от там и няма проблем. Моита беше перфектна но зоредих 5-6 резервоара и сега до 2000 оборото двигатела се тресе като на москвич после изчиства. Като е на место колата направо ще се откъсне двигатела. Като и дам по рязко газ гасне и ми светва epc. В сервиза на мерцедес направиха диагностика и казаха че дюза на 3-ти цилиндър не е наред(какво не и е наред не ми казаха) и трябвало нова 1000 лв. Сега я карам с някаква добавка но няма никакъв ефект. Зареждам омв премиум само. Дали е дюза както казват и няма начин да се прочисти тази дюза. Даите предложение дали не мога да ги спестя тези пари Разхода замина на 15 градско преди беше около 8
Хора как така веднъж работи двигателя перфектно веднъж се тресе като стара лада бах ти дюзата как е възможно хем да е запушена хем след Х км да работи идеално дали няма вариант да е нещо по електрониката например. Даите идия каде да я закарам да и проверат електрониката. Аз съм от Благоевград но тук в мерцедес сервиз въобще не ми вдъхват доверие.
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни