дюза -дали е запушена ?
Started by bormioli, 07 Nov 2007 - 13:50:27
20 replies to this topic
#16
Posted 14 November 2007 - 14:57
Днес ходих на диагностика в супер дизел и ми казаха, че на втори цилиндър дюзата е позапушена. От всичко изчетено във форума прочетох много противоречиви мнения за добавките едните са да се слага другите, че повече бели могат да причинят. Някой може ли да се изкаже компетентно да се пробва ли с добавка да се оправи проблема както и с каква, че и тук мненията са много. Иначе един приятел има същия проблем като при мен с ланд крузер, чисто нов го взе самоче е в гаранция и ще му сменят и 4-те дязи без пари. Колата при мен мени оборотите на празен ход докато е студена /за момента не тресе/ след като се покара повечко и загрее хубаво някъде 80 80 и нещо градуса се оправя. Това което чух като причина е че от нова година се продава дизел с по ниско съдържание на сяра и поради тази причина по лесно задирали дюзите. Нека някой по запознат да даде съвет добавката ще помогне ли и каква да се сложи /в някой теми четох и за тази където се продава в Камор/
#17
Posted 14 November 2007 - 15:07
Амиго, наистина има много мнения по въпроса с дюзите, и всеки човек ще ти даде мнение такова каквото е неговото лично.Днес ходих на диагностика в супер дизел и ми казаха, че на втори цилиндър дюзата е позапушена. От всичко изчетено във форума прочетох много противоречиви мнения за добавките едните са да се слага другите, че повече бели могат да причинят. Някой може ли да се изкаже компетентно да се пробва ли с добавка да се оправи проблема както и с каква, че и тук мненията са много. Иначе един приятел има същия проблем като при мен с ланд крузер, чисто нов го взе самоче е в гаранция и ще му сменят и 4-те дязи без пари. Колата при мен мени оборотите на празен ход докато е студена /за момента не тресе/ след като се покара повечко и загрее хубаво някъде 80 80 и нещо градуса се оправя. Това което чух като причина е че от нова година се продава дизел с по ниско съдържание на сяра и поради тази причина по лесно задирали дюзите. Нека някой по запознат да даде съвет добавката ще помогне ли и каква да се сложи /в някой теми четох и за тази където се продава в Камор/
Поради тази причина ще се въздържа от коментар , но искам нещо да те питам:
От 7 ноември си пуснал темата и още не си оправил проблема. Да предположим, че наистина дюзата ти е прецакана, мослиш ли че от добавка може да се прецака още повече - а и така да е ти трябва да я сменяш и без това. Мисълта ми е досега можеше да си изгорил един резервоар нафта с добавка и вече и ти да имаш собствено мнение "ЗА" или "ПРОТИВ" добавките!
Застраховки Каско и ГО - Тук!
Нашите мисли определят желанията ни, но само нашите действия показват това, което сме в действителност!
Отбор по футбол на Мерцедес - Бенц Клуб България - Тук!
Нашите мисли определят желанията ни, но само нашите действия показват това, което сме в действителност!
Отбор по футбол на Мерцедес - Бенц Клуб България - Тук!
#18
Posted 22 November 2007 - 12:00
Значи имам следния проблем. Имам c220cdi 2001 автоматик на 330 000 км един приятел ми предложи да зареждам нафта през неговата фирма от база на лукоил без да плащам ДДС (примамливо като се има предвид цената на нафтата). Тои кара тоарек 2006 е все зарежда от там и няма проблем. Моита беше перфектна но зоредих 5-6 резервоара и сега до 2000 оборото двигатела се тресе като на москвич после изчиства. Като е на место колата направо ще се откъсне двигатела. Като и дам по рязко газ гасне и ми светва epc. В сервиза на мерцедес направиха диагностика и казаха че дюза на 3-ти цилиндър не е наред(какво не и е наред не ми казаха) и трябвало нова 1000 лв. Сега я карам с някаква добавка но няма никакъв ефект. Зареждам омв премиум само. Дали е дюза както казват и няма начин да се прочисти тази дюза. Даите предложение дали не мога да ги спестя тези пари Разхода замина на 15 градско преди беше около 8
Хора нищо на стана с тези добавки проблема се реши временно. Смених дюзата направо
#19
Posted 02 January 2008 - 23:40
Всеки си казва мнението.И на мен бяха запушени дъзите.Мерца ми е 250Д и го карам ве4е половин резервоар с подобритела и мога да кажа 4е не 4аткаше като преди.Понякога трака,понякога не, но как ми тракаше поне малко се оправи от подобрителя.Но сигурно ще видя как ми е дузата и може да я сменям
#20
Posted 05 January 2008 - 19:34
И ПРИ МОЯТА ВЗЕ ДА СЕ ПОЯВЯВА ЛЕКО ТРЕСЕНЕ,НО НА МОМЕНТИ.ИМАМ И БУС MB И ТОЙ МНОГО ТРЕСЕШЕ АМА МУ СИПАХ 3 БУТИЛКИ ГАЗ И СА ОПРАВИ.РЕШИЛ САМ СЯ ДА ПРОБВАМ И НА Ц-ката. ГАЗТА МНОГО ПОМАГА .
#21
Posted 15 January 2008 - 20:10
може да чука от слаб цилиндър, тази работа може да се провери като размениш дюзите.Като загрее има повече компресия и по-хубава работа
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users