Бях пуснал темата "Зимата колата прекъсва сутрин" но не получих отговори. Явно причините за прекъсване могат да бъдат много. Отидох на тест. Резултатите са следните:
Грешки на паметта:
0100 Дебитомер за въздух
1470 Преобразувател на налягане, регулиране на налягането на пълнене. Отклонение при регулиране.
1403 Верига авт.рег.рецирк. отр. газове. Отклонение при регулиране.
Брой повреди 3.
Това пише на бележката която получих.
Сега не прекъсва, защото ми почистиха двата дебитомера, а за отстраняване на грешки 1470 и 1403 ще трябва колата да остане по дълго време в сервиза, а аз не можах да я оставя по простата причина че нямаше как да се прибера.
Молбата ми е за тези които наистина имат понятие от тези грешки да разяснят накратко много ли са проблемни и ще доведат ли до някакви странични дефекти в колата. С поздрав.
Чакам коментари компютърния тестпродължение на тема "Зимата колата прекъсва сутрин"
Започната от pc3om, 06 ное 2007 - 09:15:18
6 мнения по тази тема
#1
Публикувано 06 ноември 2007 - 09:15
#2
Публикувано 06 ноември 2007 - 19:18
не знам какво са ти чистили,..но нема автомобил с два дебитомера!
В частност и твоята е само с един дебитомер!
Относно почистването,...ефекта е краткотраен,..знам нов колко струва,..уви,.с почистване не се кара дълго!
Другите кодове са взаимно свързани и касаят всмукателния тракт, включая ЕГР,..МАП сензор и Дебитомер!
Мисля че от тук ти е записало грашка в дебитомера,..въпреки че е изправен.
Или имаш пропуск по вакуумното управление на ЕГР ,...или самия ЕГР заседа и затова сутрин пуши и нема мощност!
Покарай така,...виж как е ,...и оди пак да я четат!
Ако запише грешен код в рециркулацията,...забравяш за дебитомера,...и се насочвате към ЕГР/почистване,...смяна/
Успех!
В частност и твоята е само с един дебитомер!
Относно почистването,...ефекта е краткотраен,..знам нов колко струва,..уви,.с почистване не се кара дълго!
Другите кодове са взаимно свързани и касаят всмукателния тракт, включая ЕГР,..МАП сензор и Дебитомер!
Мисля че от тук ти е записало грашка в дебитомера,..въпреки че е изправен.
Или имаш пропуск по вакуумното управление на ЕГР ,...или самия ЕГР заседа и затова сутрин пуши и нема мощност!
Покарай така,...виж как е ,...и оди пак да я четат!
Ако запише грешен код в рециркулацията,...забравяш за дебитомера,...и се насочвате към ЕГР/почистване,...смяна/
Успех!
#3
Публикувано 13 ноември 2007 - 09:39
Да, много си прав защото пак взе да прекъсва! Лошото е че нищо не ми говори това "ЕГР". Какво е то? Как се чисти? Или как се сменя? Като застана отпред на колата, там където е капака на въздушния филтър от лявата страна точно под "дебитомера" има една пластмасова тръба прикачена със скоба. Около скобата е пукнато. Може ли това да оказва влияние? Не знам дали въобще го описах правилно. Вече не знам какво да правя.
#4
Публикувано 13 ноември 2007 - 18:39
Разбрах къде е пукнато,...смени тръбата,..защото дебитомера така отчита грешно.
ЕГР е онова алуминиево тяло от другата страна в което влиза един вакуум и големия маркуч идващ отдолу откъм интеркулера.
Свали го и го почисти!
ЕГР е онова алуминиево тяло от другата страна в което влиза един вакуум и големия маркуч идващ отдолу откъм интеркулера.
Свали го и го почисти!
#5
Публикувано 13 ноември 2007 - 19:42
Сигурен съм,че не е за тази тема но все пак Optimization of the valve lift strategy during the acceleration
of a diesel engine using WAVE and DOE
of a diesel engine using WAVE and DOE
#6
Публикувано 19 ноември 2007 - 09:06
Тази неделя направих почистване - ЕГР, тръбите над въздушния филтър чак до колекторните, тръбата около дебитомера. Много мизерия имаше! Но това не ми реши проблема! Продължава да си прекъсва, най вече на ниските обороти. Като я запаля работи 1-2 минути и гасне. Като подавам газ - заглъхва и едвам едвам потегля. Този ЕГР има клапа с пружина. Но ако маркучето което е вързано (едно малко с радиус не повече от 5,6 мм) за него създава вакуума за да го отваря - егати вакуума трябва да прави за да го притвори, още повече че това маркуче излиза съвсем свободно като го дръпна с ръка. Мислех си да го извадя и да го изолирам да видим как ще се държи. Ами ако смуче въздух от някъде - не се виждат много мехурчета по тръбичката и понеже прекъсва предимно като потегля няма как да видя дали минават мехурчета от тръбата.
#7
Публикувано 19 ноември 2007 - 12:56
Срува ми се че разбрах нещо но дали е от това... В системата има въздух! Как разбрах - запалих я и застанах пред колата да гледам горивния филтър. В един момент се видя как преминават мехурчета. После угасна. Но като гледам така от къде може да ги засмуква. Няма течове от нафта никъде под колата. Само на горивния филтър ме съмнява има гумичка в средната дупка така да кажа която е със безцветния маркуч и тази тапа с гумичката много играе. Опитах се да я уплътня но май-нестана. Тази система сама ли се обезвъздушава? Какво мислите? И още нещо - има една печка отдолу на колата, която постоянно ми хърка и пропушва като спра някъде. Тя автоматично ли е включена като усети студените температури?!
3 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 3 гости, 0 анонимни