здравеите на сички ас сам ония с основния ремонт на 190 дето тиа дни ще е хварля от некои мос
да започна от начало
появисе някакъв лек шум в двигателя и реших да и направя едно есновно ремонче(там ми беше гре6ката че се захванах)
смених основни биелни лагери сички семеринги сигменти гарнитури распределителен вал и 2 повдига4а
зглобих е палия и налягането на маслото стои на 1.5 и не работи цент добре
пак разглобих и смених маслената томпа зглобих паля налиагането на маслото отива веднага на 3 но не работи равномерно
компресиата на цилиндрите е 12
купувам нови свешти (и моите биаха почти нови но се пак зех) паля и пак неще да се исфорсира
купувам нови кабели и пак са6тото
купувам делко пак същото
не остана какво да сменям а колата неще и неще да работи като хората останах без пари и без нерви
някои да знае как дая оправя или ако не да ме светне каде е наи високия мост в бг
)))))))))))))))))))))
успокой топката пич.
с паникйосано купуване на всички части нищо не правиш.
кажи сега, мотора с карбуратор ли е или с инжекция???
центровали добре веригата?? делкото?? изпреарване?? комутатора ако е с вакуум, закачили му го?
провери ли целия инжекцион за смучещ въздух?
ти знаеш ли че след основен ремонт е почти задължително диагностика?? със центровка делко и смес!
проблема не е по трасето от бобина до свещ, особено след като си ги сменил!
отговори на въпросите и пак ще мислим.
към помагачите:
ЕЕЕ ама колеги, момчето е решило само да се бори с тиквата, направило е всичко, останало му е довършването, недейте така.
ако няма 500лв за труд на някой майстор, какво сега, да си продаде(хвърли) колата ли??
мен от както усетих, че започнаха да ме послъгват монтьорите (в един много известен за нас сервиз, ама айде да не им правя антиреклама, че много си ги обичаме иначе, да вметна че не е БС), и започнах сам да си правя колата, в началото гол и бос, но след 5 години, почти няма нещо което да не съм пипал по 124, 190, 126. и разбрах ЕДНА МНОГО ВАЖНА ИСТИНА: най-кадърно можеш да ремонтираш колата сам! дори да строшиш нещо, по-малко ще те яд, отколкото майстор да ти го строши. Естествено това не важи за всички майстори, но 80% са мърльовци. съвестните са много малко.
преди седмица видях заваряван разпределителен вал на 124ка със 103 мот. монтьорите не споменали нищо на клиента, утишъл за ремонт на гарнитура на глава. след като му казах да върне колата за рекламация, те му казали: "че кво и е, той вала беше спукан, ние добрече го заварихме" . а колата работеше зле, явно не са го заварили(зацепили) правилно.