Скърцане на окачванепонякога...
Started by fargo, 02 Nov 2007 - 15:43:10
5 replies to this topic
#1
Posted 02 November 2007 - 15:43
Здравейте. Надявам се, че съм оцелил правилния раздел.
Ползвах търсачката, но намерих тема за точно такъв проблем.
Та той е следния.
Откакто паднаха температурите сутрин под 8-9 градуса започна да ми скърца предното и задното окачване при преминаване през неравности от сорта на спящ полицай. Това се случва и на един приятел. Та се чудихме това проблем ли е и как се решава. Колите са 124 купета.
Ползвах търсачката, но намерих тема за точно такъв проблем.
Та той е следния.
Откакто паднаха температурите сутрин под 8-9 градуса започна да ми скърца предното и задното окачване при преминаване през неравности от сорта на спящ полицай. Това се случва и на един приятел. Та се чудихме това проблем ли е и как се решава. Колите са 124 купета.
#2
Posted 02 November 2007 - 18:50
Чувал ли си за стенд преден мост и диагностика на ходова част!?
#3
Posted 04 November 2007 - 00:30
ЗдравейЗдравейте. Надявам се, че съм оцелил правилния раздел.
Ползвах търсачката, но намерих тема за точно такъв проблем.
Та той е следния.
Откакто паднаха температурите сутрин под 8-9 градуса започна да ми скърца предното и задното окачване при преминаване през неравности от сорта на спящ полицай. Това се случва и на един приятел. Та се чудихме това проблем ли е и как се решава. Колите са 124 купета.
Точно такова скърцане имаше и моята 124 200 Е - / само отпред / и майстора ми каза веднага да си сменя шарнирите, а аз си помислих, че може да изчака. След десетина дни резултата беше счупване / изпадане / на преден ляв шарнир в движение.......... добре, че се случи след един остър завой и аз карах с не повече от 40, но пораженията си бяха доста..........
Надявам се при теб да няма проблеми, но спешно се консултирай с майстор.
Успех.
#4
Posted 05 November 2007 - 16:27
По-вероятно е да са ти износени гумените тампони. Особено при ниски температури гумата се втвърдява (губи еластичността си) и от това се получава и скърцането. Може да се убедиш дали е това, като напълниш 1 спринцовка с ВЕРО и впръскаш по малко между тампоните и успокоителната щанга отпред. Най-често се износват външните! Ако скърцането спре-смяна. И естествено с качествени, за да не станеш абонат Хайде успех!Здравейте. Надявам се, че съм оцелил правилния раздел.
Ползвах търсачката, но намерих тема за точно такъв проблем.
Та той е следния.
Откакто паднаха температурите сутрин под 8-9 градуса започна да ми скърца предното и задното окачване при преминаване през неравности от сорта на спящ полицай. Това се случва и на един приятел. Та се чудихме това проблем ли е и как се решава. Колите са 124 купета.
#5
Posted 05 November 2007 - 20:42
Още един които е за смяна на шарнири.Моля модератора да ги обединява тези теми,че тази е трета или четвърта тема.
#6
Posted 15 November 2007 - 12:36
Още един които е за смяна на шарнири.Моля модератора да ги обединява тези теми,че тази е трета или четвърта тема.
Проблема не е в шарнирите ако са те скърцането ще се появи при въртене на волана.На мен ми се счупи шарнир на 124 комби
със 70 км едвам я удържах а относно скърцането за което говорите го имаше преди и след смяна на шарнири. Сега карам С220 и
там има такова скърцане но не от шарнирите.Казаха ми че е от амортисьорите не че са заминали ама...Но пак ви казвам ако скърца при въртене на волана - незабавно сменете шарнирите защото на 124ките те са като глави и ако са заминали направо се вадят и ще стане така както с мене . Аз се разминах с преден амортисьор шарнири и калник
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users