Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Проблем с паленето на топъл двигателW124 200E


  • Please log in to reply
13 мнения по тази тема

#1 baro123

baro123

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 10 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:софия

Публикувано 30 октомври 2007 - 19:12

Здрасти пичове иамам проблем с паленето на топъл двигател( мерцедес 124 200 Е ) и се надявам, че някой има решение на проблема. Когато е студена пали след 2-3 сек. , но му трчбва време да изглади работата ( прекъсва ). А при топъл мотор върти 10-15 сек. и пак прекасва. През останалото време колата си работи нормално.
  • 0

#2 Lorinser

Lorinser

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5339 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    --Първият в БГ C124 CE500 M117-V8 Custom.
    --W126 260SE 1988

Публикувано 30 октомври 2007 - 19:18

прекъсването ти най вероятно е от дюза, (кабел и свещ малко вероятно)
трудното палене--махни капака на възд. филтър и провери дебитомера като го натиснеш с пръст, дали се връща веднага. и на студен, и на топъл ЗАГАСЕН мотор
  • 0

#3 baro123

baro123

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 10 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:софия

Публикувано 30 октомври 2007 - 20:09

прекъсването ти най вероятно е от дюза, (кабел и свещ малко вероятно)
трудното палене--махни капака на възд. филтър и провери дебитомера като го натиснеш с пръст, дали се връща веднага. и на студен, и на топъл ЗАГАСЕН мотор



Връща се но плавно, а кабелите и свещите са нови трябва ли да се почисти някъде за да се връща рязко клапата, ако е дюза лекува ли се и как да разбера коя е и добавка за почистване върши ли работа ? :flagMB new:
Мога ли да използвам 5-тата дюза (ел. дюзата) за да разбера дали проблема е от това като я накарам да пръска принудително и на топъл мотор. Възможно ли е болта за регулиране на клапата на дебитомоера да играе ня'ква роля т.е. разместено.
  • 0

#4 LYNX

LYNX

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2380 Мнения:
  • Пол:Мъж

Публикувано 30 октомври 2007 - 20:38

Сигурен съм че и на топло не ти работи хубаво,...но щом казваш че е така,.твоя воля.
Разхода ти е голем,..нали,..над14 /100?

Дави ти се колата!
Гледай отзад кво черно вади като я палиш топла!,...докато прекъсва!

Оди на газанализатор!
  • 1

#5 Lorinser

Lorinser

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5339 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    --Първият в БГ C124 CE500 M117-V8 Custom.
    --W126 260SE 1988

Публикувано 30 октомври 2007 - 21:23

Връща се но плавно, а кабелите и свещите са нови трябва ли да се почисти някъде за да се връща рязко клапата, ако е дюза лекува ли се и как да разбера коя е и добавка за почистване върши ли работа ? :flagMB new:
Мога ли да използвам 5-тата дюза (ел. дюзата) за да разбера дали проблема е от това като я накарам да пръска принудително и на топъл мотор. Възможно ли е болта за регулиране на клапата на дебитомоера да играе ня'ква роля т.е. разместено.


неможеш да направиш нищо за клапата. този болт се пипа, когато колата е на газ-анализтор.
като отговориш на въпросите на колегата горе--продължаваме


5тата дюза можеш да провериш дали работи--вкарай един волтметър и виж колко време и дали въобще подава сигнал куплонгчето. после можеш и да провериш дюзата дали цъка, като и дадеш 12V
  • 0

#6 baro123

baro123

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 10 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:софия

Публикувано 30 октомври 2007 - 22:48

:closed-topic: Aбе братле не знам какво да ти кажа, :kill_myself: ходих на 3-ма различни диагностици всички твърдят че колата е наред.Ако ме питаш за стоиности на CO,то не мога да кажа точни цифри(не обърнах внимание)но и 3-мата искаха да му обогатяват сместа-никъкъв резултат,що се отнася до разхода и пушенето се страхувам че не мога да се съглася с теб.Колкото и странно да звучи колата не пуши при палене на топло а и прекъсването не трае дълго-секунда-2проблема е че,дълго време не се обажда двигателя когато започнеш да въртиш10-15сек.никъкъв признак на живот(топъл)след това прекъсването 2-3сек и вече работиме гладко и нормално :icon_welldone: а при студен разликата е че въртенето е по малко.
Ходих и на газаджиа(колата е и на газ)ако се сети за нещо евентуално ,но не би,интересен е фактът обаче че,ако я паля директно на газ :icon_welldone: както студена така и топла пали веднага и работи гладко(дори студена)последния имаше съмнения че,изпарителя испуска известно количество газ и я дави (тя пали винаги на бензин и превкл.на газ над 1500 обр.)
но се оказа че,не е там проблема(изолирахме изпарителя)ефекта беше същия.Ако говориме за вървене;колата върви изключително добре като за наи слабия бензинов агрегат на това купе(124-200Е)и мотора работи гладко в почти вички режими без колебания(бензин)имаики в предвид че е механична инжекция.Що се отнася до разхода;9-11бензин на9-13 газ
(и не си измислям!!!!!!!) :madcroud: Имам известна представа как трябва да се държи такъв автомобил защото не ми е първият(4ти на брои) :flagMB new: а и съм му собственик от 2000г. като проблема се задълбочи в последните 3г.постепенно и ако в началото паленето с пълна газ помагаше то това е вече минало.Никога не съм жалел пари за колата си особено за тази но очевидно и това няма ефект-прехвалени диагностици :bigemo_harabe_net-110: Та се надявах ако някои от вас някога е имал подобен проблем да си спомня как се решава тои защото такиванеща ме дразнят адки особено ако нямат решение :madcroud: :dontknow: предварително благодаря на всички ви!!!!!!!!!!! :rolleyes:
  • 0

#7 LYNX

LYNX

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2380 Мнения:
  • Пол:Мъж

Публикувано 30 октомври 2007 - 22:55

Без добър диагностик трудно ще се справиш,...ако не ти дави,..другата крайност е да не ти храни,..щом са искали и тримата да обогатяват!

Огледай да не дърпа въздух,...покарай с добавка в горивото,...ако искаш пусни и 4 нови дюзи,....
Успех!
  • 0

#8 baro123

baro123

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 10 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:софия

Публикувано 30 октомври 2007 - 23:14

добавката вече е сипана и си карам само на бенз.докато я изгори,що се отнася до добър диагностик-даите идея моля!!!!!!
за софия ако е възможно
  • 0

#9 baro123

baro123

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 10 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:софия

Публикувано 30 октомври 2007 - 23:22

доста ми е любопитна гумената връзка м-у дебитомера и смукателният колектор ,що се отнася до П-образния маркуч за моторчето на празният ход е здраво със сигурност-сменено но тогава не трябва ли да прекъсва и да гърми при вече запалил двигател и да работи неравномерно при рязко подаване на газ ако е разхерметизирана с-мата
  • 0

#10 LYNX

LYNX

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2380 Мнения:
  • Пол:Мъж

Публикувано 30 октомври 2007 - 23:30

доста ми е любопитна гумената връзка м-у дебитомера и смукателният колектор ,що се отнася до П-образния маркуч за моторчето на празният ход е здраво със сигурност-сменено но тогава не трябва ли да прекъсва и да гърми при вече запалил двигател и да работи неравномерно при рязко подаване на газ ако е разхерметизирана с-мата


не е задължително,..зависи от пропуските и колко е навит винта за сместа!
Но тук само си гадаем,..и ще се объркаш повече!

При Петко има добър диагностик-Васко!
  • 0

#11 kiril

kiril

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 442 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W201 1992 1.8 - Sold

Публикувано 30 октомври 2007 - 23:35

Ходи при Васко и ще си решиш проблема... ул.Братя Младинови 14
  • 0

#12 baro123

baro123

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 10 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:софия

Публикувано 31 октомври 2007 - 11:04

Още днес следобед,благодарско за полезната информация.
:icon_coolgrin:
  • 0

#13 mitun

mitun

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 616 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W201 230E '88
    W202 250D '95
    S210 200K '01

Публикувано 31 октомври 2007 - 11:26

Още днес следобед,благодарско за полезната информация.
:icon_coolgrin:


:offtopic1: Пиши като се върнеш какво е станало, батка, за да е полезна темата и на някой друг колега. И успех!
  • 0
Публикувано изображениеПубликувано изображение
светещи желетки, що сте толко нервни?
bliznatsite написаха: mn ne mi haresvat za6toto emblemata na mecedesa e kato mernik i izglezda 4e 6a te zastrelq

#14 velibg

velibg

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 114 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София

Публикувано 07 декември 2007 - 20:41

Аз имах до скоро същия проблем, и отидох при Васко -естествено проблема се реши.Това което се получава при теб описанието му по-точно е вибрация на мотора.Поне при мен беше така.Оказа се следния проблем-първо връщаше се горивото обратно към резервоара-отзад при бензиновата помпа и филтър има един клапан коъто не позволява горивата до се връща обратно.Това се проверява както бяха описали колегите по-горе, като махнеш въздушния филтър кръглата клапа(дебитомер) трябва да върви тежко надолу(като я натиснеш) и да се връща по-бързо!Ако потъва лесно значи няма бензин и той е отишъл обратно назад.Другия фактор който обикновено проявява същите признаци е дюза.За нея е описано по-горе и някъде из форума
  • 0
Публикувано изображение




1 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 1 гости, 0 анонимни