Проблем с паленето на топъл двигателW124 200E
Started by baro123, 30 Oct 2007 - 19:12:39
13 replies to this topic
#1
Posted 30 October 2007 - 19:12
Здрасти пичове иамам проблем с паленето на топъл двигател( мерцедес 124 200 Е ) и се надявам, че някой има решение на проблема. Когато е студена пали след 2-3 сек. , но му трчбва време да изглади работата ( прекъсва ). А при топъл мотор върти 10-15 сек. и пак прекасва. През останалото време колата си работи нормално.
#2
Posted 30 October 2007 - 19:18
прекъсването ти най вероятно е от дюза, (кабел и свещ малко вероятно)
трудното палене--махни капака на възд. филтър и провери дебитомера като го натиснеш с пръст, дали се връща веднага. и на студен, и на топъл ЗАГАСЕН мотор
трудното палене--махни капака на възд. филтър и провери дебитомера като го натиснеш с пръст, дали се връща веднага. и на студен, и на топъл ЗАГАСЕН мотор
#3
Posted 30 October 2007 - 20:09
прекъсването ти най вероятно е от дюза, (кабел и свещ малко вероятно)
трудното палене--махни капака на възд. филтър и провери дебитомера като го натиснеш с пръст, дали се връща веднага. и на студен, и на топъл ЗАГАСЕН мотор
Връща се но плавно, а кабелите и свещите са нови трябва ли да се почисти някъде за да се връща рязко клапата, ако е дюза лекува ли се и как да разбера коя е и добавка за почистване върши ли работа ?
Мога ли да използвам 5-тата дюза (ел. дюзата) за да разбера дали проблема е от това като я накарам да пръска принудително и на топъл мотор. Възможно ли е болта за регулиране на клапата на дебитомоера да играе ня'ква роля т.е. разместено.
#4
Posted 30 October 2007 - 20:38
Сигурен съм че и на топло не ти работи хубаво,...но щом казваш че е така,.твоя воля.
Разхода ти е голем,..нали,..над14 /100?
Дави ти се колата!
Гледай отзад кво черно вади като я палиш топла!,...докато прекъсва!
Оди на газанализатор!
Разхода ти е голем,..нали,..над14 /100?
Дави ти се колата!
Гледай отзад кво черно вади като я палиш топла!,...докато прекъсва!
Оди на газанализатор!
#5
Posted 30 October 2007 - 21:23
Връща се но плавно, а кабелите и свещите са нови трябва ли да се почисти някъде за да се връща рязко клапата, ако е дюза лекува ли се и как да разбера коя е и добавка за почистване върши ли работа ?
Мога ли да използвам 5-тата дюза (ел. дюзата) за да разбера дали проблема е от това като я накарам да пръска принудително и на топъл мотор. Възможно ли е болта за регулиране на клапата на дебитомоера да играе ня'ква роля т.е. разместено.
неможеш да направиш нищо за клапата. този болт се пипа, когато колата е на газ-анализтор.
като отговориш на въпросите на колегата горе--продължаваме
5тата дюза можеш да провериш дали работи--вкарай един волтметър и виж колко време и дали въобще подава сигнал куплонгчето. после можеш и да провериш дюзата дали цъка, като и дадеш 12V
#6
Posted 30 October 2007 - 22:48
Aбе братле не знам какво да ти кажа, ходих на 3-ма различни диагностици всички твърдят че колата е наред.Ако ме питаш за стоиности на CO,то не мога да кажа точни цифри(не обърнах внимание)но и 3-мата искаха да му обогатяват сместа-никъкъв резултат,що се отнася до разхода и пушенето се страхувам че не мога да се съглася с теб.Колкото и странно да звучи колата не пуши при палене на топло а и прекъсването не трае дълго-секунда-2проблема е че,дълго време не се обажда двигателя когато започнеш да въртиш10-15сек.никъкъв признак на живот(топъл)след това прекъсването 2-3сек и вече работиме гладко и нормално а при студен разликата е че въртенето е по малко.
Ходих и на газаджиа(колата е и на газ)ако се сети за нещо евентуално ,но не би,интересен е фактът обаче че,ако я паля директно на газ както студена така и топла пали веднага и работи гладко(дори студена)последния имаше съмнения че,изпарителя испуска известно количество газ и я дави (тя пали винаги на бензин и превкл.на газ над 1500 обр.)
но се оказа че,не е там проблема(изолирахме изпарителя)ефекта беше същия.Ако говориме за вървене;колата върви изключително добре като за наи слабия бензинов агрегат на това купе(124-200Е)и мотора работи гладко в почти вички режими без колебания(бензин)имаики в предвид че е механична инжекция.Що се отнася до разхода;9-11бензин на9-13 газ
(и не си измислям!!!!!!!) Имам известна представа как трябва да се държи такъв автомобил защото не ми е първият(4ти на брои) а и съм му собственик от 2000г. като проблема се задълбочи в последните 3г.постепенно и ако в началото паленето с пълна газ помагаше то това е вече минало.Никога не съм жалел пари за колата си особено за тази но очевидно и това няма ефект-прехвалени диагностици Та се надявах ако някои от вас някога е имал подобен проблем да си спомня как се решава тои защото такиванеща ме дразнят адки особено ако нямат решение предварително благодаря на всички ви!!!!!!!!!!!
Ходих и на газаджиа(колата е и на газ)ако се сети за нещо евентуално ,но не би,интересен е фактът обаче че,ако я паля директно на газ както студена така и топла пали веднага и работи гладко(дори студена)последния имаше съмнения че,изпарителя испуска известно количество газ и я дави (тя пали винаги на бензин и превкл.на газ над 1500 обр.)
но се оказа че,не е там проблема(изолирахме изпарителя)ефекта беше същия.Ако говориме за вървене;колата върви изключително добре като за наи слабия бензинов агрегат на това купе(124-200Е)и мотора работи гладко в почти вички режими без колебания(бензин)имаики в предвид че е механична инжекция.Що се отнася до разхода;9-11бензин на9-13 газ
(и не си измислям!!!!!!!) Имам известна представа как трябва да се държи такъв автомобил защото не ми е първият(4ти на брои) а и съм му собственик от 2000г. като проблема се задълбочи в последните 3г.постепенно и ако в началото паленето с пълна газ помагаше то това е вече минало.Никога не съм жалел пари за колата си особено за тази но очевидно и това няма ефект-прехвалени диагностици Та се надявах ако някои от вас някога е имал подобен проблем да си спомня как се решава тои защото такиванеща ме дразнят адки особено ако нямат решение предварително благодаря на всички ви!!!!!!!!!!!
#7
Posted 30 October 2007 - 22:55
Без добър диагностик трудно ще се справиш,...ако не ти дави,..другата крайност е да не ти храни,..щом са искали и тримата да обогатяват!
Огледай да не дърпа въздух,...покарай с добавка в горивото,...ако искаш пусни и 4 нови дюзи,....
Успех!
Огледай да не дърпа въздух,...покарай с добавка в горивото,...ако искаш пусни и 4 нови дюзи,....
Успех!
#8
Posted 30 October 2007 - 23:14
добавката вече е сипана и си карам само на бенз.докато я изгори,що се отнася до добър диагностик-даите идея моля!!!!!!
за софия ако е възможно
за софия ако е възможно
#9
Posted 30 October 2007 - 23:22
доста ми е любопитна гумената връзка м-у дебитомера и смукателният колектор ,що се отнася до П-образния маркуч за моторчето на празният ход е здраво със сигурност-сменено но тогава не трябва ли да прекъсва и да гърми при вече запалил двигател и да работи неравномерно при рязко подаване на газ ако е разхерметизирана с-мата
#10
Posted 30 October 2007 - 23:30
доста ми е любопитна гумената връзка м-у дебитомера и смукателният колектор ,що се отнася до П-образния маркуч за моторчето на празният ход е здраво със сигурност-сменено но тогава не трябва ли да прекъсва и да гърми при вече запалил двигател и да работи неравномерно при рязко подаване на газ ако е разхерметизирана с-мата
не е задължително,..зависи от пропуските и колко е навит винта за сместа!
Но тук само си гадаем,..и ще се объркаш повече!
При Петко има добър диагностик-Васко!
#11
Posted 30 October 2007 - 23:35
Ходи при Васко и ще си решиш проблема... ул.Братя Младинови 14
#12
Posted 31 October 2007 - 11:04
Още днес следобед,благодарско за полезната информация.
#13
Posted 31 October 2007 - 11:26
Още днес следобед,благодарско за полезната информация.
Пиши като се върнеш какво е станало, батка, за да е полезна темата и на някой друг колега. И успех!
светещи желетки, що сте толко нервни?
bliznatsite написаха: mn ne mi haresvat za6toto emblemata na mecedesa e kato mernik i izglezda 4e 6a te zastrelq
#14
Posted 07 December 2007 - 20:41
Аз имах до скоро същия проблем, и отидох при Васко -естествено проблема се реши.Това което се получава при теб описанието му по-точно е вибрация на мотора.Поне при мен беше така.Оказа се следния проблем-първо връщаше се горивото обратно към резервоара-отзад при бензиновата помпа и филтър има един клапан коъто не позволява горивата до се връща обратно.Това се проверява както бяха описали колегите по-горе, като махнеш въздушния филтър кръглата клапа(дебитомер) трябва да върви тежко надолу(като я натиснеш) и да се връща по-бързо!Ако потъва лесно значи няма бензин и той е отишъл обратно назад.Другия фактор който обикновено проявява същите признаци е дюза.За нея е описано по-горе и някъде из форума
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users