Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

C класа, бензин или дизел


  • Please log in to reply
9 мнения по тази тема

#1 RoliS

RoliS

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 26 Мнения:
  • Град:Шумен

Публикувано 28 октомври 2007 - 13:07

Здравейте, търся съвет за следното: Прeдлагат ми С класа /купе/2003г. 220 CDI за 24000лв. За същите пари мога да купя/купе/ и бензинова такава. Знам,че и при колите е въпрос на късмет,но все пак очаквам коментар,бензин или дизел/конкретно за модела!/. Благодаря!
  • 0

#2 Kotitu

Kotitu

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 440 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 28 октомври 2007 - 13:41

Честно казано незнам що още се чудиш между бензин и дизел! Цената е почти същата на двата вида гориво. На бензин върви като... на бензин :dontknow: Като гледам, че си се насочил към купе - предполагам, че ще понастъпваш газта.
  • 0

Old Mercs don't die, they just get faster!

"Опит се трупа собственоръчно, собственокрачно и най-вече собственогъзно..."

190E 2.0i WDB2010241F806491


#3 RoliS

RoliS

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 26 Мнения:
  • Град:Шумен

Публикувано 28 октомври 2007 - 13:59

Колебая се м/у бензинова и дизелова не от глена точка на евтино гориво, а коя е по безпроблемна/знам,че е на късмет/. Бензиновите са "Компресор" което нищо не ми говори. Осен това чета,че С-класата от 2000 г.-2003г. е доста проблемен автомобил по принцип.
  • 0

#4 Kotitu

Kotitu

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 440 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 28 октомври 2007 - 18:15

Поразгледай натам-насам из форума да прочетеш за "компресори" и "турбо"-та. Един от колегите беше разяснил доста добре. С две думи: Компресор беше с постоянно зацепване посредством ремък, докато турбото развърта заради налягане на газовете. Май тъй беше...
А щом си останал с впечатление, че е проблемен модела - преориентирай се към друг модел или клас. Не е като да нямаш избор за 24хил.лв
Като здрави коли (поне според мен) ги имам 123, 124, 126 и 201. В момента съм с W201 и е сравнително евтина кола, но за сметка на това е 1991г.
Успех ти желая при всички положения и безпроблемни километри :icon_coolgrin:
  • 0

Old Mercs don't die, they just get faster!

"Опит се трупа собственоръчно, собственокрачно и най-вече собственогъзно..."

190E 2.0i WDB2010241F806491


#5 KPAHK

KPAHK

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 3768 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:MLADOST CITY
  • Автомобил:
    MB E 200, 2016
    MB E 320 CDI, 2007
    Mazda3 BL, 2011
    Toyota Hilux DLX, 2007
    Punto MK1, 1998
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 02 ноември 2007 - 15:52

няма кво да му се чудиш

Дизел - по-принцип по-здрав, по-голям ресурс и по-малък разход - но и най-вероятно е скъсан от каране
Бензин - по-добра динамика (въпреки че с ЦДИ-тата и дизеляците хвърчат) и ЕВЕНТУАЛНО може да се газифицира :slap: . със сигурност ще е по-запазен
  • 0

#6 StefanB

StefanB

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 350 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W203 C220CDI
    10.2001/143 ph
    A/T 722.6

Публикувано 02 ноември 2007 - 16:15

Виж, карал съм маса коли, мои съм имал и немски и френски и японска, ама истинска, и сега има жена ми Ярисче, та според мен не само за МБ, за повечето (с малки изключения) важи едно правило - колите 1990-2000 са в пъти по-здрави от тия след 2000. То е и обективно, защото дотогава системите за активна безопастност се добавяха към иначе серийно подсилените купета. Сега какво стана - и най-ситното фиатче едва ли не има АБС и възглавници, е за кво да си играят да слагат скъпи мекички материали в купето... И голяма част са като Ладите едно време - палстмаса и скърцащи сглобки... Смеехме се на Есперото преди 10 години, за 10 бона в долари всички екстри, ама след 5 години си я биеш в главата... Сега масово са така, еднодневки.
Това по повод на проблемите на Цетките за 203 модела - ами пълни са с електроника и дава грешки, това е. Ето в сервиза оня ден Петко ми казваше - на старите Цетки стоп машинка една няма изгоряла и вероятно не са продали много за резервни части, на тия е консуматив, гори си за добър ден... И никой не знае защо, хей тъй-на.
Така че, може би имат право колегите, като залагат на възможно по-малко амортизирана 202-ка, което, обаче си е трудно попадение, а и късмет. Да не говорим за 124-ка или 201, това пък съвсем. Затова пък са железни, ако уцелиш, един съсед има 190ка на 740 000 км.... При това е била такси, купил я е на 500000 не е истина в какво състояние е.

Колкото до дизел и бензин - то си е до колата, мотора, а и как я усещаш. Дизелът е с повеще ресурс, но скъпи ремонти, казвам принципно, например мотора на 203-ката ЦДИ е много сложен агрегат, но не е рядко това да е валидно и за бензиновите екземпляри. Като динамика аз лично не виждам разлика между служебния мерц мисля 160 коня бензин 203 и моята 203-ка 143 коня - дизелът е друго нещо, оборотине са ниски, въртящият момент е чудовищен... Седни на двете и пробвай, все ще намериш къде. То е до предпочитание лично, усещане. Иначе, не смятам, че поддръжката е особено различна, но по дефиниция дизелите идват по-карани в БГ, просто те по принцип са по-скъпи като нови и по принцип ги купуват хора ими фирми, които движат много, защото им излиза по-евтин километърът - в Германия има цели трудове с такива анализи - кое е по-евтино и кога излиза по-евтино...
  • 0

#7 W202_220cdi

W202_220cdi

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 32 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:гр.Русе

Публикувано 02 ноември 2007 - 22:56

Виж, карал съм маса коли, мои съм имал и немски и френски и японска, ама истинска, и сега има жена ми Ярисче, та според мен не само за МБ, за повечето (с малки изключения) важи едно правило - колите 1990-2000 са в пъти по-здрави от тия след 2000. То е и обективно, защото дотогава системите за активна безопастност се добавяха към иначе серийно подсилените купета. Сега какво стана - и най-ситното фиатче едва ли не има АБС и възглавници, е за кво да си играят да слагат скъпи мекички материали в купето... И голяма част са като Ладите едно време - палстмаса и скърцащи сглобки... Смеехме се на Есперото преди 10 години, за 10 бона в долари всички екстри, ама след 5 години си я биеш в главата... Сега масово са така, еднодневки.
Това по повод на проблемите на Цетките за 203 модела - ами пълни са с електроника и дава грешки, това е. Ето в сервиза оня ден Петко ми казваше - на старите Цетки стоп машинка една няма изгоряла и вероятно не са продали много за резервни части, на тия е консуматив, гори си за добър ден... И никой не знае защо, хей тъй-на.
Така че, може би имат право колегите, като залагат на възможно по-малко амортизирана 202-ка, което, обаче си е трудно попадение, а и късмет. Да не говорим за 124-ка или 201, това пък съвсем. Затова пък са железни, ако уцелиш, един съсед има 190ка на 740 000 км.... При това е била такси, купил я е на 500000 не е истина в какво състояние е.

Колкото до дизел и бензин - то си е до колата, мотора, а и как я усещаш. Дизелът е с повеще ресурс, но скъпи ремонти, казвам принципно, например мотора на 203-ката ЦДИ е много сложен агрегат, но не е рядко това да е валидно и за бензиновите екземпляри. Като динамика аз лично не виждам разлика между служебния мерц мисля 160 коня бензин 203 и моята 203-ка 143 коня - дизелът е друго нещо, оборотине са ниски, въртящият момент е чудовищен... Седни на двете и пробвай, все ще намериш къде. То е до предпочитание лично, усещане. Иначе, не смятам, че поддръжката е особено различна, но по дефиниция дизелите идват по-карани в БГ, просто те по принцип са по-скъпи като нови и по принцип ги купуват хора ими фирми, които движат много, защото им излиза по-евтин километърът - в Германия има цели трудове с такива анализи - кое е по-евтино и кога излиза по-евтино...


  • 0

#8 W202_220cdi

W202_220cdi

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 32 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:гр.Русе

Публикувано 02 ноември 2007 - 23:11

здр аз карам от април 220cdi-125 коня-страхотен потенциал има тази кола а горивото Русе-София едва мръднало, преди с японката-GTI-103 коня ухххх,
  • 0

#9 vaakata

vaakata

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 543 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Русе
  • Автомобил:
    C250TD , 1996 година(продаден),
    Е350 (W211) - facelift 2006.

Публикувано 03 ноември 2007 - 01:43

Виж, карал съм маса коли, мои съм имал и немски и френски и японска, ама истинска, и сега има жена ми Ярисче, та според мен не само за МБ, за повечето (с малки изключения) важи едно правило - колите 1990-2000 са в пъти по-здрави от тия след 2000. То е и обективно, защото дотогава системите за активна безопастност се добавяха към иначе серийно подсилените купета. Сега какво стана - и най-ситното фиатче едва ли не има АБС и възглавници, е за кво да си играят да слагат скъпи мекички материали в купето... И голяма част са като Ладите едно време - палстмаса и скърцащи сглобки... Смеехме се на Есперото преди 10 години, за 10 бона в долари всички екстри, ама след 5 години си я биеш в главата... Сега масово са така, еднодневки.
Това по повод на проблемите на Цетките за 203 модела - ами пълни са с електроника и дава грешки, това е. Ето в сервиза оня ден Петко ми казваше - на старите Цетки стоп машинка една няма изгоряла и вероятно не са продали много за резервни части, на тия е консуматив, гори си за добър ден... И никой не знае защо, хей тъй-на.
Така че, може би имат право колегите, като залагат на възможно по-малко амортизирана 202-ка, което, обаче си е трудно попадение, а и късмет. Да не говорим за 124-ка или 201, това пък съвсем. Затова пък са железни, ако уцелиш, един съсед има 190ка на 740 000 км.... При това е била такси, купил я е на 500000 не е истина в какво състояние е.

Колкото до дизел и бензин - то си е до колата, мотора, а и как я усещаш. Дизелът е с повеще ресурс, но скъпи ремонти, казвам принципно, например мотора на 203-ката ЦДИ е много сложен агрегат, но не е рядко това да е валидно и за бензиновите екземпляри. Като динамика аз лично не виждам разлика между служебния мерц мисля 160 коня бензин 203 и моята 203-ка 143 коня - дизелът е друго нещо, оборотине са ниски, въртящият момент е чудовищен... Седни на двете и пробвай, все ще намериш къде. То е до предпочитание лично, усещане. Иначе, не смятам, че поддръжката е особено различна, но по дефиниция дизелите идват по-карани в БГ, просто те по принцип са по-скъпи като нови и по принцип ги купуват хора ими фирми, които движат много, защото им излиза по-евтин километърът - в Германия има цели трудове с такива анализи - кое е по-евтино и кога излиза по-евтино...


To по тази логика да караме само стари коли. :dontknow:
То и 200Д издържа много даже в музея има експонат на 1 800 000 км ама това ли трябва да е критерия. Вярно електрониката се чупи ама по ме кефи да има ел стъкла от колкот да въртя секи път като луд примерно. Кефи ме и климатика щото лятото не ми е хубаво да се пържа като яйце в тефлонов тиган. Всяко удоволствие си има цена. Според мене колко е добра една кола е малко разтегливо понятие. То голф 2 също е мн здрав ама това ли трябвада е отправна точка винаги. Значи излиза че по добре един автомобил да е безумно здрав, нищо че няма почти никакви екстри, гори повече и прочие. А относно купетата мерцедес си ги правят все така здрави според мене. Не случайно новата Ц класа например има 30 години гаранция на купето. Според мене трябва да има баланс в качествата. Ако колата се подържа и се пази пак няма да се троши толкос.
В русе един попиля една 124-ка(еталона за здравина) за 4 месеца и еба майката направо. Тъй че вярно че старите са по-здрави ама тука новите ги изкарвате ебати халвите. Не са чак толкос хилави.
Колега ако можеш да издържаш 203-ката земай стига да е читава хубава си е колицата. Относно безнин или дизел ти си прецени горе долу по вървене са на кантар. :)
  • 0

#10 RoliS

RoliS

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 26 Мнения:
  • Град:Шумен

Публикувано 03 ноември 2007 - 11:23

Благодаря на всички! Спрях се на С 180/2001г/ 129коня бензин/няма компресор/.Във Варна има една ,но съм я виждал само на картинка за сега /в mobile.bg/.
  • 0




1 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 1 гости, 0 анонимни