Eй го:
http://www.dieselgia.....c failure.htm

износено ли е това каре?снимки
Започната от panayot, 26 окт 2007 - 19:38:23
18 мнения по тази тема
#16
Публикувано 28 октомври 2007 - 20:27
Blood, Sweat and Diesel !
#17
Публикувано 28 октомври 2007 - 20:47
Това поставя точка на въпроса.
Ето резултата от не навременна смяна.
Ето резултата от не навременна смяна.


#18
Публикувано 28 октомври 2007 - 20:50
ПУ,ПУ,ПУ да чукам на дърво............

.
#19
Публикувано 28 октомври 2007 - 23:26
Аз си съм късметлия и какво, ама и Форда има такова гумено каре, точно на изхода на скоростите. До сега съм го сменял 2-пъти и 2-та пъти като извадя 4 от 6-те болта и в краката ми паднат 2/3 от карето - т.е. работи и изцяло прекъсано. Там обаче кардана е фиксиран, а фланеца на скоростите е плаващ. Кардана и фланеца се фиксират един в друг, и не могат да се извадят един от друг, ако не се демонтира опората на висящия лагер.
Lancia Kappa TDS / Land-Rover 88 Series 3 FFR
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни