
спирачен педал
Започната от sas, 26 окт 2007 - 16:24:23
9 мнения по тази тема
#1
Публикувано 26 октомври 2007 - 16:24
Ряодко се случва,но когато спра колата независимо къде,след като вляза да я запаля педала на спирачката е твърд и след запалването умеква.Каква може да е причината да става твърд понякога?И още един въпрос - възможно ли е от добавката в горивото"Кастрол" да има тежък мирис на газовете от ауспуха?Благодаря предварително.Колата е С 220 CDI 1999 г.
#2
Публикувано 26 октомври 2007 - 17:14
педала става твърд, защото има някаква нехерметичност по системата за сервото.
най-вероятно е еднопътния вакуум клапан, преди сервото.
ако е незакономерно вдървяването е почти 100%клапанче
но не е проблем, докато не почне да го прави, 1 минута след като си загасил колата
най-вероятно е еднопътния вакуум клапан, преди сервото.
ако е незакономерно вдървяването е почти 100%клапанче
но не е проблем, докато не почне да го прави, 1 минута след като си загасил колата
#3
Публикувано 27 октомври 2007 - 09:55
Благодара,а относно миризмата от ауспуха някои има ли идея?
#4
Публикувано 27 октомври 2007 - 12:20
Дали не е катализатор, на колко км по километраж е тая каляска?
#5
Публикувано 27 октомври 2007 - 12:50
Благодара,а относно миризмата от ауспуха някои има ли идея?
дюзи.....всмукателни колектори с диференциално пълнене....
#6
Публикувано 27 октомври 2007 - 13:44
на 158000 по километраж.
#7
Публикувано 27 октомври 2007 - 23:21
При МВ190D има ли такъв клапан? Имам същия проблем, като запаля сутрин, педалът на спирачката е твърд и се оправя едва след няколкостотин метра като тръгна. В този участък съм "на тръни" да не ми се наложи екстрено спиране. Подозирах, че нещо ми се разхеметизира вакуумния усилвател на спирачката, но не мога да открия къде. През деня, колкото и пъти да гася и паля двигателя, нямам никакви проблеми. Поне засега.педала става твърд, защото има някаква нехерметичност по системата за сервото.
най-вероятно е еднопътния вакуум клапан, преди сервото.
ако е незакономерно вдървяването е почти 100%клапанче
но не е проблем, докато не почне да го прави, 1 минута след като си загасил колата
#8
Публикувано 28 октомври 2007 - 00:27
такъв клапан има при всички коли със серво на спирачките.
но при теб проблема е във вакуум помпата. преди да тръгнеш или изчакай, или изфорсирай и ще имаш спирачки
но при теб проблема е във вакуум помпата. преди да тръгнеш или изчакай, или изфорсирай и ще имаш спирачки
#9
Публикувано 28 октомври 2007 - 08:58
щом запаля и всичко се нормализира- педала веднага си умеква.засега ми се случва на рядко,но ако зачести ще трябва да се сменя или отремонтира ако това е възможно.
#10
Публикувано 28 октомври 2007 - 12:42
Добавката на Кастрол за нафта променя мириса на отработените газове(мирише неприятно)
CL600-AMG 6.0L 604 hp (450 kW) V12 / In God We Trust...

"B's" Beer, Benz and Babes

"B's" Beer, Benz and Babes
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни