Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

спирачен педал


  • Please log in to reply
9 мнения по тази тема

#1 sas

sas

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 29 Мнения:

Публикувано 26 октомври 2007 - 16:24

Ряодко се случва,но когато спра колата независимо къде,след като вляза да я запаля педала на спирачката е твърд и след запалването умеква.Каква може да е причината да става твърд понякога?И още един въпрос - възможно ли е от добавката в горивото"Кастрол" да има тежък мирис на газовете от ауспуха?Благодаря предварително.Колата е С 220 CDI 1999 г.
  • 0

#2 Lorinser

Lorinser

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5339 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    --Първият в БГ C124 CE500 M117-V8 Custom.
    --W126 260SE 1988

Публикувано 26 октомври 2007 - 17:14

педала става твърд, защото има някаква нехерметичност по системата за сервото.
най-вероятно е еднопътния вакуум клапан, преди сервото.
ако е незакономерно вдървяването е почти 100%клапанче
но не е проблем, докато не почне да го прави, 1 минута след като си загасил колата
  • 0

#3 sas

sas

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 29 Мнения:

Публикувано 27 октомври 2007 - 09:55

Благодара,а относно миризмата от ауспуха някои има ли идея?
  • 0

#4 GiN

GiN

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 538 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Хисаря
  • Интереси:интересни
  • Автомобил:
    W124 102.963

Публикувано 27 октомври 2007 - 12:20

Дали не е катализатор, на колко км по километраж е тая каляска?
  • 0

#5 LYNX

LYNX

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2380 Мнения:
  • Пол:Мъж

Публикувано 27 октомври 2007 - 12:50

Благодара,а относно миризмата от ауспуха някои има ли идея?



дюзи.....всмукателни колектори с диференциално пълнене....
  • 0

#6 sas

sas

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 29 Мнения:

Публикувано 27 октомври 2007 - 13:44

на 158000 по километраж.
  • 0

#7 Пан

Пан

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 41 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Казанлък

Публикувано 27 октомври 2007 - 23:21

педала става твърд, защото има някаква нехерметичност по системата за сервото.
най-вероятно е еднопътния вакуум клапан, преди сервото.
ако е незакономерно вдървяването е почти 100%клапанче
но не е проблем, докато не почне да го прави, 1 минута след като си загасил колата

При МВ190D има ли такъв клапан? Имам същия проблем, като запаля сутрин, педалът на спирачката е твърд и се оправя едва след няколкостотин метра като тръгна. В този участък съм "на тръни" да не ми се наложи екстрено спиране. Подозирах, че нещо ми се разхеметизира вакуумния усилвател на спирачката, но не мога да открия къде. През деня, колкото и пъти да гася и паля двигателя, нямам никакви проблеми. Поне засега.
  • 0
W201D, 2,0, 1992 г.
Публикувано изображение

#8 Lorinser

Lorinser

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5339 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    --Първият в БГ C124 CE500 M117-V8 Custom.
    --W126 260SE 1988

Публикувано 28 октомври 2007 - 00:27

такъв клапан има при всички коли със серво на спирачките.

но при теб проблема е във вакуум помпата. преди да тръгнеш или изчакай, или изфорсирай и ще имаш спирачки
  • 0

#9 sas

sas

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 29 Мнения:

Публикувано 28 октомври 2007 - 08:58

щом запаля и всичко се нормализира- педала веднага си умеква.засега ми се случва на рядко,но ако зачести ще трябва да се сменя или отремонтира ако това е възможно.
  • 0

#10 C6666HB

C6666HB

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 37 Мнения:

Публикувано 28 октомври 2007 - 12:42

Добавката на Кастрол за нафта променя мириса на отработените газове(мирише неприятно)
  • 0
CL600-AMG 6.0L 604 hp (450 kW) V12 / In God We Trust...
Публикувано изображение
"B's" Beer, Benz and Babes




1 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 1 гости, 0 анонимни