Проблем с C180Нещо гасни...
Започната от J. Atanasov, 24 окт 2007 - 23:52:01
11 мнения по тази тема
#1
Публикувано 24 октомври 2007 - 23:52
Значи..
Днес цял ден колата си вървеше отлично.. Реших да отида да си взема една каса Блаупункт и един осилвател, за да си направя малко по добра музиката.. Поради това, че не ми себърникаше отидох в сервиз да ми ги сложат.. След като си тръгнах от сервиза ( още не беше загряла до 80 ) си вървеше добре.. след като загрее на 80 и като освободя от скорост на колата и падат оборотите до доло и гасне... на всяко крастовище ми огася..
И много се претисних, може ли докато са прекавали кабелите до CD-то ми да са пробили нещо( не знам дали са пробивали, не пресъствах), което не трябва и затова да прави така... или просто някоя част от мерцедеса сее прецакала от старост ?
Дано да стеме разбрали.. Ако несте питайте ще ви отговарям.. много искам да разбера какво е станало е мерцедесчето ми...
Днес цял ден колата си вървеше отлично.. Реших да отида да си взема една каса Блаупункт и един осилвател, за да си направя малко по добра музиката.. Поради това, че не ми себърникаше отидох в сервиз да ми ги сложат.. След като си тръгнах от сервиза ( още не беше загряла до 80 ) си вървеше добре.. след като загрее на 80 и като освободя от скорост на колата и падат оборотите до доло и гасне... на всяко крастовище ми огася..
И много се претисних, може ли докато са прекавали кабелите до CD-то ми да са пробили нещо( не знам дали са пробивали, не пресъствах), което не трябва и затова да прави така... или просто някоя част от мерцедеса сее прецакала от старост ?
Дано да стеме разбрали.. Ако несте питайте ще ви отговарям.. много искам да разбера какво е станало е мерцедесчето ми...
#2
Публикувано 25 октомври 2007 - 00:11
монтажистите да не би да са били АВИТЕЛ ??? те са пословични с тяхната некадърност...
върни им колата, разкажи им какво стана след тяхната намеса, да си спомнят къде са бъркали и какво са дубчили и откъде са взели ток за захранването
върни им колата, разкажи им какво стана след тяхната намеса, да си спомнят къде са бъркали и какво са дубчили и откъде са взели ток за захранването
#3
Публикувано 25 октомври 2007 - 00:15
монтажистите да не би да са били АВИТЕЛ ??? те са пословични с тяхната некадърност...
върни им колата, разкажи им какво стана след тяхната намеса, да си спомнят къде са бъркали и какво са дубчили и откъде са взели ток за захранването
Ами ходех в сервиза на Tehnopolis там беше отворено..
След като започна да гасне им се обадих.. и им казах какво става.. тя казаха, че неможе да е от музиката... от пред нищо не са барали.. взели са ток само от акумулатора, който е в багажника...
#4
Публикувано 25 октомври 2007 - 02:38
Е сега ще ти кажа.Само на пусната музика ли гасне или?Колко вата музика ти сложиха?
.
#5
Публикувано 25 октомври 2007 - 07:39
Не бързай с релето на помпата , щото на цецко релето не е като на 124:) демек иам само реле и ..... то огромно , няма електроникаЕ сега ще ти кажа.Само на пусната музика ли гасне или?Колко вата музика ти сложиха?
W202 C180
#6
Публикувано 25 октомври 2007 - 07:45
Токовете ровя аз,че там му е проблема.Може и да си прав ма ще видим какво ще каже колегата.
.
#7
Публикувано 25 октомври 2007 - 17:42
Гасне и на спряна и на пусната музика... освобоя ли оборотите до доло и аут..
#8
Публикувано 25 октомври 2007 - 18:36
въобще не ти е от музиката,...недей да упрекваш хората!
Ако не беше слагал нищо и ти се случи тази случка,..ко ша прайш,...кого ша плякаме,а!?
Дигаш си задника утре,..отиваш при дилъра да ти мушне едно ННТ и ще видиш че просто дросела ти е неграмотен/като теб/,..ще ти го обучат,..и ако не ти е дала клапата фира,..ще има щастие за теб!
Успех!
Ако не беше слагал нищо и ти се случи тази случка,..ко ша прайш,...кого ша плякаме,а!?
Дигаш си задника утре,..отиваш при дилъра да ти мушне едно ННТ и ще видиш че просто дросела ти е неграмотен/като теб/,..ще ти го обучат,..и ако не ти е дала клапата фира,..ще има щастие за теб!
Успех!
#9
Публикувано 26 октомври 2007 - 05:55
въобще не ти е от музиката,...недей да упрекваш хората!
Ако не беше слагал нищо и ти се случи тази случка..ко ша прайш,...кого ша плякаме,а!?
Дигаш си задника утре,..отиваш при дилъра да ти мушне едно ННТ и ще видиш че просто дросела ти е неграмотен/като теб/,..ще ти го обучат,..и ако не ти е дала клапата фира,..ще има щастие за теб!
Успех!
Първо тона ти нещо не ми харесва!!!
Второ... аз не опреквам, аз ако знаех от каде е нямаше да пиша тук!! просто ми стана много страннно поведението на мерцедеса ми!! Обясних точно какво и кога е станало!!!! а не че обвинявам!!! Питам като човек може ли от това това или от това да се е получила грешка ..... Нито съм писъл някаде, че съм грамотен/като теб/ нито нищо!!! Просто изках мнение от грамотни хора КАТО ТЕБ!
И АКО ТОЗИ ХУБАВ САЙТ БЕШЕ ПОСЕЩАЕМ САМО ОТ ПРОФЕСОРИ КАТО ТЕБЕ ЕДВА ЛИ ЩЕШЕ ДА ИМА ЕДНА ТЕМА В НЕГО!!!
#10
Публикувано 30 октомври 2007 - 11:40
Здравейте, аз имах същия проблем няколко пъти в следствие откачането на акумулатора по различни причини.
По подобен начин не задържаше ниски обороти, но за 1-2 дни се оправяше от самосебеси.
Сега обаче, след поредното разкачане на акумулатора, имам друг проблем. Когато е студена, пали и не задържа
обороти/гасне/ , когато качи температурата малко и всичко е почти наред. А казвам ПОЧТИ, защото от време на време оборотите падат под 500.
Много ще съм благодарен ако някой даде мнение по въпроса.
По подобен начин не задържаше ниски обороти, но за 1-2 дни се оправяше от самосебеси.
Сега обаче, след поредното разкачане на акумулатора, имам друг проблем. Когато е студена, пали и не задържа
обороти/гасне/ , когато качи температурата малко и всичко е почти наред. А казвам ПОЧТИ, защото от време на време оборотите падат под 500.
Много ще съм благодарен ако някой даде мнение по въпроса.
#11
Публикувано 31 октомври 2007 - 11:54
Здравейте, аз имах същия проблем няколко пъти в следствие откачането на акумулатора по различни причини.
По подобен начин не задържаше ниски обороти, но за 1-2 дни се оправяше от самосебеси.
Сега обаче, след поредното разкачане на акумулатора, имам друг проблем. Когато е студена, пали и не задържа
обороти/гасне/ , когато качи температурата малко и всичко е почти наред. А казвам ПОЧТИ, защото от време на време оборотите падат под 500.
Много ще съм благодарен ако някой даде мнение по въпроса.
Пак аз.
Въпросния проблем се оправи от самосебеси.
Говорих с един колега от форума и той изрази мнение, че "модерните" компютри се самообучават /единственнно логично обяснение/ !
Успех!
#12
Публикувано 31 октомври 2007 - 12:57
Нещо гасни....осилвател.......по добра музиката... ........себърникаше......до доло......крастовище....огася..
...........претисних...........прекавали.............пресъствах.....сее прецакала........стеме разбрали.. Ако несте .....
Ти май се засегна, от тона на Линкс? Ако не знаеш е бил 15 години учител по български и литература, затова така... Айде малко с чувство за хумор и всичко ще е точно ;-)
светещи желетки, що сте толко нервни?
bliznatsite написаха: mn ne mi haresvat za6toto emblemata na mecedesa e kato mernik i izglezda 4e 6a te zastrelq
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни