Освен това ако търсиш да хванеш гърмял Airbag по това че таблото е тапицирано с кожа, то само си губиш времето. Почти никой не си играе да тапицира (прекалено скъпо излиза), спуканото от бега табло се лепи и боядисва както боядисват интериорите и трябва добре да се загледаш за да го хванеш или да са си оставили ръцете. Или пък директно се подменя с друго от морга зависи колко е скъпа самата част и в какъв бюджет ремонтират.
Кожен салон
Started by Ta4kata, 22 Oct 2007 - 21:47:13
127 replies to this topic
#121
Posted 04 June 2017 - 18:39
#122
Posted 04 June 2017 - 23:22
В момента успешно се поправят и пребоядисват кожените салони,особенно на премиум автомобилите където има повече смисъл,така че не знам кой ще претапицира.
И да го направи,пак смятам че ще е като оригиналното по същата причина.Все пак гледаш за S-класа.
Това поправяне на кожите е доста временно и нетрайно. Не бих си го направил за моята кола. Но едно претапицирване на 2 седалки качествено излиза около 800лв, та за кола за 20-30хил и нагоре има смисъл тази инвестиция.
#123
Posted 04 June 2017 - 23:47
Боядисването става много трайно ако се ползват качествени бои и материали.Трябва да се уцели и цвета и да се прецени релефа на кожата ако има поправки.Също така трябва да се отдели нужното време и труд за подготовка на седалката за боядисване.Общо взето е работа за професионалисти.Това поправяне на кожите е доста временно и нетрайно. Не бих си го направил за моята кола. Но едно претапицирване на 2 седалки качествено излиза около 800лв, та за кола за 20-30хил и нагоре има смисъл тази инвестиция.
Никой тапицер в България,а може би и в света не разполага с оригиналните кожи на автомобилните производители.При поправка нито цвета,нито релефа на кожата може да се постигне.От там на татък залъгването с италиянски и всякакви там марсиянски кожи...нямат качеството на оригиналните кожи.Колкото за продажба на колата става.
Аз си претапицирах също предните седалки на аудито с естествена кожа в комбинация от лицева и перфорирана.Изпълнението е много добро,но нито цвета е същия като на задните седалки и тапетите,нито качеството на кожата.Новата кожа се усеща по-тънка от оригиналната.
Edited by daimler1, 04 June 2017 - 23:49 .
#124
Posted 04 June 2017 - 23:50
Ами не знам. За моята кола бих предпочел претапициране, отколкото кърпене. Боите може и да са трайни, обаче какво става със закърпените цепнатени или ако е направо била разпрана?
Един познат си претапицира на ЦЛС-а дупчената кожа, не намирам много разлика с оригинала и ми харесва как е станало. Буквално като нова.
#125
Posted 04 June 2017 - 23:59
Принципно си прав.Ако не се заглеждаш много няма да откриеш разлика.За това се претапицират или боядисват по две седалки.Перфорираната кожа изглежда много добре и лъже погледа.Трудно стават прави шевовете,ако нямаш точната машина,но повечето уважаващи се тапицери си купуват.
Иначе за боядисването,всичко се поправя.Има доста клипчета по темата.
Иначе за боядисването,всичко се поправя.Има доста клипчета по темата.
#126
Posted 05 June 2017 - 09:14
Ами не знам. За моята кола бих предпочел претапициране, отколкото кърпене. Боите може и да са трайни, обаче какво става със закърпените цепнатени или ако е направо била разпрана?
Един познат си претапицира на ЦЛС-а дупчената кожа, не намирам много разлика с оригинала и ми харесва как е станало. Буквално като нова.
Може ли да дадеш контакти?
#127
Posted 05 June 2017 - 09:21
Може ли да дадеш контакти?
Замина в Щатите и малко сме прекъснали връзка, но ще пробвам да го потърся.
#128
Posted 06 June 2017 - 19:58
Кожите на оригиналната тапицерия не се прави в заводите на автопроизводителите, а на подизпълнители и доставчици, които отговарят на дадените от MERCEDES параметри и критерии,
За да отговорят във всеки един момент на нуждата на завода за вид, шарка и цвят и количество, производителите на кожи и други такива материали имат запас, буфер от количество, което в края на модела може и да е по голям от нуждата и се разпродава на сносна цена, и всеки с интерес и познания може да се сдобие е нужния материал, без разлика и компромис в качеството
В България се провеждат вече на доста места тапицерии за BMW,KIA,OPEL и други големи по обем марки
За да отговорят във всеки един момент на нуждата на завода за вид, шарка и цвят и количество, производителите на кожи и други такива материали имат запас, буфер от количество, което в края на модела може и да е по голям от нуждата и се разпродава на сносна цена, и всеки с интерес и познания може да се сдобие е нужния материал, без разлика и компромис в качеството
В България се провеждат вече на доста места тапицерии за BMW,KIA,OPEL и други големи по обем марки
2 user(s) are reading this topic
0 members, 2 guests, 0 anonymous users