Jump to content

  •  

Photo
- - - - -

Кожен салон


  • Please log in to reply
127 replies to this topic

#121 gelevp

gelevp

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 856 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124,'91 300D - Sold
    W211,'03 270CDI - Sold
    S204,'08 320CDI - Sold
    S202,'99 220CDI
    G21,'20 320xd

User's Awards

12
7
5

Posted 04 June 2017 - 18:39

Освен това ако търсиш да хванеш гърмял Airbag по това че таблото е тапицирано с кожа, то само си губиш времето. Почти никой не си играе да тапицира (прекалено скъпо излиза), спуканото от бега табло се лепи и боядисва както боядисват интериорите и трябва добре да се загледаш за да го хванеш или да са си оставили ръцете. Или пък директно се подменя с друго от морга зависи колко е скъпа самата част и в какъв бюджет ремонтират.


  • 0


#122 vonko1988

vonko1988

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 1,717 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    който носи кеф :)

Posted 04 June 2017 - 23:22

В момента успешно се поправят и пребоядисват кожените салони,особенно на премиум автомобилите където има повече смисъл,така че не знам кой ще претапицира.
И да го направи,пак смятам че ще е като оригиналното по същата причина.Все пак гледаш за S-класа.

Това поправяне на кожите е доста временно и нетрайно. Не бих си го направил за моята кола. Но едно претапицирване на 2 седалки качествено излиза около 800лв, та за кола за 20-30хил и нагоре има смисъл тази инвестиция.


  • 0

#123 daimler1

daimler1

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5,183 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    в миналото W111 280E 62г.
    W123 230E 83г.
    W 124 220Е,
    W202Т 250 TD 97г.
    W210 E220CDI
    Сега:
    E500T 4-matik AMG
    SL500 R 230

User's Awards

43
2
2

Posted 04 June 2017 - 23:47

Това поправяне на кожите е доста временно и нетрайно. Не бих си го направил за моята кола. Но едно претапицирване на 2 седалки качествено излиза около 800лв, та за кола за 20-30хил и нагоре има смисъл тази инвестиция.

Боядисването става много трайно ако се ползват качествени бои и материали.Трябва да се уцели и цвета и да се прецени релефа на кожата ако има поправки.Също така трябва да се отдели нужното време и труд за подготовка на седалката за боядисване.Общо взето е работа за професионалисти.
Никой тапицер в България,а може би и в света не разполага с оригиналните кожи на автомобилните производители.При поправка нито цвета,нито релефа на кожата може да се постигне.От там на татък залъгването с италиянски и всякакви там марсиянски кожи...нямат качеството на оригиналните кожи.Колкото за продажба на колата става.
Аз си претапицирах също предните седалки на аудито с естествена кожа в комбинация от лицева и перфорирана.Изпълнението е много добро,но нито цвета е същия като на задните седалки и тапетите,нито качеството на кожата.Новата кожа се усеща по-тънка от оригиналната.

Edited by daimler1, 04 June 2017 - 23:49 .

  • 0

#124 vonko1988

vonko1988

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 1,717 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    който носи кеф :)

Posted 04 June 2017 - 23:50

Ами не знам. За моята кола бих предпочел претапициране, отколкото кърпене. Боите може и да са трайни, обаче какво става със закърпените цепнатени или ако е направо била разпрана?

 

Един познат си претапицира на ЦЛС-а дупчената кожа, не намирам много разлика с оригинала и ми харесва как е станало. Буквално като нова.


  • 0

#125 daimler1

daimler1

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5,183 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    в миналото W111 280E 62г.
    W123 230E 83г.
    W 124 220Е,
    W202Т 250 TD 97г.
    W210 E220CDI
    Сега:
    E500T 4-matik AMG
    SL500 R 230

User's Awards

43
2
2

Posted 04 June 2017 - 23:59

Принципно си прав.Ако не се заглеждаш много няма да откриеш разлика.За това се претапицират или боядисват по две седалки.Перфорираната кожа изглежда много добре и лъже погледа.Трудно стават прави шевовете,ако нямаш точната машина,но повечето уважаващи се тапицери си купуват.
Иначе за боядисването,всичко се поправя.Има доста клипчета по темата.
  • 0

#126 bronc

bronc

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 679 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W211 E280 CDI 4Matic - ex
    Ford Focus 1.6 EcoBoost

Posted 05 June 2017 - 09:14

Ами не знам. За моята кола бих предпочел претапициране, отколкото кърпене. Боите може и да са трайни, обаче какво става със закърпените цепнатени или ако е направо била разпрана?

 

Един познат си претапицира на ЦЛС-а дупчената кожа, не намирам много разлика с оригинала и ми харесва как е станало. Буквално като нова.

Може ли да дадеш контакти? 


  • 0

#127 vonko1988

vonko1988

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 1,717 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    който носи кеф :)

Posted 05 June 2017 - 09:21

Може ли да дадеш контакти? 

 

Замина в Щатите и малко сме прекъснали връзка, но ще пробвам да го потърся.


  • 0

#128 rosen sn

rosen sn

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 241 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Шумен
  • Автомобил:
    MERCEDES 560 SEC BRABUS
    MERCEDES 300CE-24, turbo,wide body project - 360 hp
    MB, 350 CLS Shooting brake
    AMG 123 COUPE 320 hp project

Posted 06 June 2017 - 19:58

Кожите на оригиналната тапицерия не се прави в заводите на автопроизводителите, а на подизпълнители и доставчици, които отговарят на дадените от MERCEDES параметри и критерии,
За да отговорят във всеки един момент на нуждата на завода за вид, шарка и цвят и количество, производителите на кожи и други такива материали имат запас, буфер от количество, което в края на модела може и да е по голям от нуждата и се разпродава на сносна цена, и всеки с интерес и познания може да се сдобие е нужния материал, без разлика и компромис в качеството
В България се провеждат вече на доста места тапицерии за BMW,KIA,OPEL и други големи по обем марки
  • 1




2 user(s) are reading this topic

0 members, 2 guests, 0 anonymous users