пуши като куминкакво да права
Started by db23, 22 Oct 2007 - 10:56:36
35 replies to this topic
#1
Posted 22 October 2007 - 10:56
от две седмици колата ми пуши тя 200д в един сервиз ми казаха че е от сигментите а в друг ме гледат като ...... .проблема е че пуши бяло от аспуха калата си пали без проблем не загрява налягането на маслото си горе долу добре НО ит две седмици го има този проблем и онзи ден ми светна лампата за маслото,естествено длолях и сега не свети.възможно ли е да е от някоя гарнитура ?аз не разбирам
#2
Posted 22 October 2007 - 11:08
Значи, това ми намирисва на сегменти.
Миналата година щях да вземам една дизелова пура със същия пробрем, на минус 5-6 градуса запали чатмак, но пушеше сиво като кебапчийница отзад. Бах с едно майсторче и каза тогава че това са сегменити. Но така или иначе не взех колата, за да ти кажа с 100% сигурност. Тогава се учудих много, защото точно предната зима смених мотора на ежедневката (фиеста дизел), точно поради тази причина, че нямаше никаква компресия и сегментите бяха за смяна. Тогава ми искаха за оригинални сегменти, работа по мотора и щлайф, толкова пари че си взех цял оборудван мотор на 40 000км. от ударена фиеста.
Миналата година щях да вземам една дизелова пура със същия пробрем, на минус 5-6 градуса запали чатмак, но пушеше сиво като кебапчийница отзад. Бах с едно майсторче и каза тогава че това са сегменити. Но така или иначе не взех колата, за да ти кажа с 100% сигурност. Тогава се учудих много, защото точно предната зима смених мотора на ежедневката (фиеста дизел), точно поради тази причина, че нямаше никаква компресия и сегментите бяха за смяна. Тогава ми искаха за оригинални сегменти, работа по мотора и щлайф, толкова пари че си взех цял оборудван мотор на 40 000км. от ударена фиеста.
#3
Posted 22 October 2007 - 11:12
а каква е вроятноста да не са??
#4
Posted 22 October 2007 - 11:35
Я аз да си те питам, кога пуши, като я запалиш докато загрее или постоянно?
#5
Posted 22 October 2007 - 11:40
като натисна педала мисля че тогава и ми се струва че не пуши постоянно!!какво мислиш?
#6
Posted 22 October 2007 - 11:43
един ден като се пребирах от работа беше спряла да пуши ама като и дадох повече газ и пропуши пак
#7
Posted 22 October 2007 - 13:11
Колега,провери сервото вътре има една мембрана и ако е скъсана тя пропска и за това може да ти пуши.Имал съм същия проблем и се оказа това.Успех!!като натисна педала мисля че тогава и ми се струва че не пуши постоянно!!какво мислиш?
#8
Posted 22 October 2007 - 13:45
ок мерси но можеш ли да ми обясниш каде е тоцхно цхе не сум по тези нещта пък искам да ги науча ? и трябва ли да сваля сервото за да видая тази мембрана .....не ги разбирам тези работи ама няма как
#9
Posted 22 October 2007 - 17:16
тази мембрана ако е скъсана си мисля че няма да има спирачки или поне трудно ше се натискат.
да си я прегрявал колата??
ако е горе долу слаб пушек може и само с гумички на клапаните да се оттървеш
да си я прегрявал колата??
ако е горе долу слаб пушек може и само с гумички на клапаните да се оттървеш
#10
Posted 22 October 2007 - 17:24
http://www.mbclub.bg...?showtopic=7631
Пуши черно - не гори как си трябва,пуши сивосинкаво - гори масло,пуши бяло - вода/антифриз в цилиндрите,духнала гарнитура на главата.
Пуши черно - не гори как си трябва,пуши сивосинкаво - гори масло,пуши бяло - вода/антифриз в цилиндрите,духнала гарнитура на главата.
.
#11
Posted 22 October 2007 - 17:47
не съм я прегрявъл но да уточна че пушака е определено между бял и син .и ми гори масло даже ми се струва че ми изтича от някуде.сега налях един литър АЗ ЛИЧНО НЕ ВЯРВЯМ И НЕ ИСКАМ ДА ВЯРВЯМ ЧЕ СА СИГМЕНТИ
#12
Posted 22 October 2007 - 17:57
Е добре ма ако не ти губи антифриз нямаш много други варианти.Има тук едни хапчета които се слагат в разширителния съд за антифриза.Ако имаш изгорели газове в охладителната система се променя цвета и веднага става ясно дали си духнал глава.Ако има синьо в пушека и си мирише на масло,а не на гадно си гори масалце,а щом и по 1 литър му доливаш.................извода е ясен колкото и да не ти се вярва.
.
#13
Posted 22 October 2007 - 19:23
От онзи ден ,..до днес,..1 литър масло си долял!?
И нема нужда да пишеш с главни букви,...Тва се приема за Викане у темата!
Ще има рев,сълзи и сополи!
Тва не знам с кви букви ще го пишеш,....но неминуемо ще се наложи да си избереш азбука,..защото симптомите никак не са добри!
Поне гарнитурата на главата ти се е съдрала около 1 цилиндър,..там дето е латуна и маслото си оди свободно у камерата и се изгаря,...
След два дни ще стане по-сложно,...истинска кебапчийница,...и първи цилиндър ще спре да работи!
Ай честито,..моторен на тезгяхен!
И нема нужда да пишеш с главни букви,...Тва се приема за Викане у темата!
Ще има рев,сълзи и сополи!
Тва не знам с кви букви ще го пишеш,....но неминуемо ще се наложи да си избереш азбука,..защото симптомите никак не са добри!
Поне гарнитурата на главата ти се е съдрала около 1 цилиндър,..там дето е латуна и маслото си оди свободно у камерата и се изгаря,...
След два дни ще стане по-сложно,...истинска кебапчийница,...и първи цилиндър ще спре да работи!
Ай честито,..моторен на тезгяхен!
#14
Posted 22 October 2007 - 21:53
Стига сте го плашили човека.Аз нали по същата причина тръгнах да правя основен ремонт на "Кака"-оказа се ,че ремонтирах само главата(спукан клапан,сдала гарнитура на 2 места,водачи на клапаните,гумички на същите)и не пипнах буталата и сегментите-просто сложих по-гъсто масло-20W50 и колата ми тръгна като нова-всичко това за около 400лф. Сега няма и спомен от пушек и горене на масло(а беше 1л/1000км)и на метан върви по-добре,от колкото преди вървеше на бензин.
Шъ съ опраиш пич,не бой се-ще пееш и ще караш после! ..а колегите ме бяха пратили на "пълна промяна"..
Шъ съ опраиш пич,не бой се-ще пееш и ще караш после! ..а колегите ме бяха пратили на "пълна промяна"..
"Марката е като живо същество-нейният авторитет расте или се уронва все повече с течение на времето..."
#15
Posted 22 October 2007 - 22:24
Стига сте го плашили човека.Аз нали по същата причина тръгнах да правя основен ремонт на "Кака"-оказа се ,че ремонтирах само главата(спукан клапан,сдала гарнитура на 2 места,водачи на клапаните,гумички на същите)и не пипнах буталата и сегментите-просто сложих по-гъсто масло-20W50 и колата ми тръгна като нова-всичко това за около 400лф. Сега няма и спомен от пушек и горене на масло(а беше 1л/1000км)и на метан върви по-добре,от колкото преди вървеше на бензин.
Шъ съ опраиш пич,не бой се-ще пееш и ще караш после! ..а колегите ме бяха пратили на "пълна промяна"..
Въобщене може да има сравнение м/у бензин и диезел!
Конструктивно са коренно различни!
Не плякай много,..ще те видим колко ще изкараш,...!
2 user(s) are reading this topic
0 members, 2 guests, 0 anonymous users