ГАЗ - МЕТАН ЗА МЕРЦЕДЕСИ С КОМПРЕСОР
Started by NIKSAN, 21 Oct 2007 - 21:13:35
2 replies to this topic
#1
Posted 21 October 2007 - 21:13
приятелю занимавам се с автомеханика електроника и микро електроника но в областа на газовите системи съм адски бос
имам Mercedes E200 KOMPRESOR чудя се кое е по добре да буде монтирано газ или метен
някои от местните газови специалисти твърдят че няма грижи с монтажа на газовия инжекцион други твурдят че ако сложа газ или метан ще имам проблем много проблеми поради наличието на компресора и наистина като се замисля има известна логика тъй като компресора нагнетява доста повече въздух в сравнение с другите инжекционни системи следователно софтуерът за този модел газов инжекцион би трябвало да е поразличен от този за обикновенният инжекцион без компресор може ли някои да ми даде някакуж съвет
намерих газов инжекцион за мерцедес е 200 компресор точно в софия но нямат метанови уредби а повече ми се иска да сложа метан отколкото газ и така ако някой може да ми помогне ще му буда много благодарен
имам Mercedes E200 KOMPRESOR чудя се кое е по добре да буде монтирано газ или метен
някои от местните газови специалисти твърдят че няма грижи с монтажа на газовия инжекцион други твурдят че ако сложа газ или метан ще имам проблем много проблеми поради наличието на компресора и наистина като се замисля има известна логика тъй като компресора нагнетява доста повече въздух в сравнение с другите инжекционни системи следователно софтуерът за този модел газов инжекцион би трябвало да е поразличен от този за обикновенният инжекцион без компресор може ли някои да ми даде някакуж съвет
намерих газов инжекцион за мерцедес е 200 компресор точно в софия но нямат метанови уредби а повече ми се иска да сложа метан отколкото газ и така ако някой може да ми помогне ще му буда много благодарен
#2
Posted 24 October 2007 - 16:40
правилно си мислиш че има разлика м/у компресор и другите газови,но има разлика и дали ще е на метан или газ!аз мисля че щом си взел кола с компресор искаш тя все пак освен да те вози от тук до там и да върви повечко.моя съвет е да си сложиш газов инжекцион на пропан-бутан> така ще имаш много повече мощност от метана.до този момент несам говорил с човек с метан газово които след по-дълаг разговор да неси е признал че сажалява че не си е сложил газово на пропан -бутан!моята машинка е 124 200 те 16 и е с газов инжекцион с български софтуер.много съм доволен.хората които ми я сложиха газта слагат и на турбини и са слагали без проблеми.това е във варна и незнам дали ще е удобно за теб.ако решиш ще те заведа.успех
S 124 200 TE 16
#3
Posted 25 October 2007 - 06:47
Здравей,Nikefi4! Получих <ЛС-а! Съвсем наскоро бях във Варна и сигурно щях да се възползвам от възмозноста да отида и да жидя как стоят нещата в сервиза...правилно си мислиш че има разлика м/у компресор и другите газови,но има разлика и дали ще е на метан или газ!аз мисля че щом си взел кола с компресор искаш тя все пак освен да те вози от тук до там и да върви повечко.моя съвет е да си сложиш газов инжекцион на пропан-бутан> така ще имаш много повече мощност от метана.до този момент несам говорил с човек с метан газово които след по-дълаг разговор да неси е признал че сажалява че не си е сложил газово на пропан -бутан!моята машинка е 124 200 те 16 и е с газов инжекцион с български софтуер.много съм доволен.хората които ми я сложиха газта слагат и на турбини и са слагали без проблеми.това е във варна и незнам дали ще е удобно за теб.ако решиш ще те заведа.успех
Благодаря, ти! Може би и обикновена ГУ е решение. Колко ти хачеше газ с ижекционата ГУ?
3 user(s) are reading this topic
0 members, 3 guests, 0 anonymous users