Може да се наварят-проблема после е кой ще ти оформи новите зъби!На мен тази операция ми я прави W124/300D-стана перфектно!И гребена не се разнитва!Иначе в балканстар нов механизъм 250лв./с ДДС/,в ивайжет-210лв.!
Здравейте колеги. Понеже имам същият проблем, някой може ли да ми каже дали е възможно да се наварят 5 бр. зъбци?
И ако не е възможно да се поправят, каква е цената на този механизъм? Колата е 124 200Е. Благодаря предварително.
Ел стъкло на предна лява
Started by shisharkata, 18 Oct 2007 - 18:50:05
30 replies to this topic
#16
Posted 20 October 2007 - 18:42
#17
Posted 20 October 2007 - 18:48
Лошо
Много лошо
Днес май чукна и другия джам ама не винаги иначе се движат и двата
Кол не ми се използва.
Много дървено ми звучи
Явно нови или арби .Май с тия от "БАЛКАНА" ще си станем брадчеди
Благодарско ПИЧОВЕ
Май започвам да разучавам и W124
Лошо
Много лошо
Много лошо
Днес май чукна и другия джам ама не винаги иначе се движат и двата
Кол не ми се използва.
Много дървено ми звучи
Явно нови или арби .Май с тия от "БАЛКАНА" ще си станем брадчеди
Благодарско ПИЧОВЕ
Май започвам да разучавам и W124
Лошо
Много лошо
Шофьорски стаж ... 28-29г.
За повече контакти - купете си разклонител
#18
Posted 20 October 2007 - 18:51
Лошо
Много лошо
Днес май чукна и другия джам ама не винаги иначе се движат и двата
Кол не ми се използва.
Много дървено ми звучи
Явно нови или арби .Май с тия от "БАЛКАНА" ще си станем брадчеди
Благодарско ПИЧОВЕ
Май започвам да разучавам и W124
Лошо
Много лошо
Споко,бе-тва да ти е проблемът!Наистина е лошо,ако ти вие диф-а,например,пета скорост ти е заминала,щото е нямало масло в кутията/ако е ръчна/,ако не ти работи люка,или климатика и други подобни!
#19
Posted 20 October 2007 - 18:59
Да бе приятелю
Прав си
Ма нещо много започнах да се навъртам около Балкан Стар
За това кавам,че не е монго добре
Прав си
Ма нещо много започнах да се навъртам около Балкан Стар
За това кавам,че не е монго добре
Шофьорски стаж ... 28-29г.
За повече контакти - купете си разклонител
#20
Posted 20 October 2007 - 19:03
Да бе приятелю
Прав си
Ма нещо много започнах да се навъртам около Балкан Стар
За това кавам,че не е монго добре
Ми що зорлем се навърташ там?!Казах ти кой ми оправи проблема перфектно за пъти по малко пари-пиши му едно лично съобщение и се разберете!В балканстар за 124-ка не виждам каква работа би имал там?!
#21
Posted 20 October 2007 - 19:15
Лошо
Много лошо
Днес май чукна и другия джам ама не винаги иначе се движат и двата
Кол не ми се използва.
Много дървено ми звучи
Явно нови или арби .Май с тия от "БАЛКАНА" ще си станем брадчеди
Благодарско ПИЧОВЕ
Май започвам да разучавам и W124
Лошо
Много лошо
Свали механизма,...тури му летвата за 1 седмица,...огледай гребена и му свали модула на зъбите и диаметъра на окръжноста.!
Свиваш некой фрезист в ъгъла и го караш да ти изработи две три гривни с тоя модул и диаметър-без пари излизат!
После който гребен се прецака,сваляш,..режеш сектора и го заместваш със здрав,..заваряваш,шлайфаш,гресираш и ......пееш стари градски песни!
Или потърси стари износени гребени/задния двор на Балканстар-Тенекеджийното/ и отдели здравите сектори!
Успех!
#22
Posted 20 October 2007 - 19:23
Свали механизма,...тури му летвата за 1 седмица,...огледай гребена и му свали модула на зъбите и диаметъра на окръжноста.!
Свиваш некой фрезист в ъгъла и го караш да ти изработи две три гривни с тоя модул и диаметър-без пари излизат!
После който гребен се прецака,сваляш,..режеш сектора и го заместваш със здрав,..заваряваш,шлайфаш,гресираш и ......пееш стари градски песни!
Или потърси стари износени гребени/задния двор на Балканстар-Тенекеджийното/ и отдели здравите сектори!
Успех!
Виж това по-ми допада
Благодарско отново ПИЧ
Шофьорски стаж ... 28-29г.
За повече контакти - купете си разклонител
#23
Posted 20 October 2007 - 19:45
Ето защо са неразбрани повечето теми във форумани.Някой задал въпрос с много неизвестни нито и посочил модел,и се почват едни обяснение за различните модели и става страшно.Хайде сега ми кажете как да систематизирам темите, като са така разнородни.
#24
Posted 21 October 2007 - 04:35
Като спрем да пишем по теми от рода на ИЗТЕКОХА МИ ВОДИТЕ както ти казваш и ще се сетят как се пита.
.
#25
Posted 21 October 2007 - 14:42
Прв си, ас от скоро сам в саита но като чета темите, пвечето пишат когато са на зор, след като си решат проблема (вазможно без парички),и чао да следващото главозамаиване.
#26
Posted 21 October 2007 - 15:03
Извинете объркал съм се sorryПрв си, ас от скоро сам в саита но като чета темите, пвечето пишат когато са на зор, след като си решат проблема (вазможно без парички),и чао да следващото главозамаиване.
CL600-AMG 6.0L 604 hp (450 kW) V12 / In God We Trust...
"B's" Beer, Benz and Babes
"B's" Beer, Benz and Babes
#27
Posted 21 October 2007 - 15:28
Пак погледни ма добре погледни.Това не ти е порносаит,никoй нищо за плащане не говори.Добре ли си? Кво правиш тука?
.
#28
Posted 22 October 2007 - 16:58
Отдавна не съм писал и аз щото пусто му и време се няма.
Да кажа и аз по тая тема квото знам.Значи и аз бях с изронени зъби на гребена в краино горно положение.
Няма такива неща при мене с нови гребени ,стругари , фрезисти и кво ли не.Механизма си е на болтове и си излиза с моторчето.Като го показах на стария в къщи познаите кво стана.Нашия извади електрожена и ъглошлаифа и аз избягах!!!Там дето са изронените зъби с ъглошлаифа още изпили мястото по на дълбоко и помести едно парче метал с дебелината на гребена и го завари с много тънки електроди (приличаха на бенгалски огън).После го изпили така че заварката се изглади яко и на новото парче пак с ъглошлаифа и няколко пелички направи почти същите зъби(4 бр.) . И това беше.Стъклото вече половин година работи!!
Решението сигурно е доста странно за някои от вас ,но за сега работи!!!
Да кажа и аз по тая тема квото знам.Значи и аз бях с изронени зъби на гребена в краино горно положение.
Няма такива неща при мене с нови гребени ,стругари , фрезисти и кво ли не.Механизма си е на болтове и си излиза с моторчето.Като го показах на стария в къщи познаите кво стана.Нашия извади електрожена и ъглошлаифа и аз избягах!!!Там дето са изронените зъби с ъглошлаифа още изпили мястото по на дълбоко и помести едно парче метал с дебелината на гребена и го завари с много тънки електроди (приличаха на бенгалски огън).После го изпили така че заварката се изглади яко и на новото парче пак с ъглошлаифа и няколко пелички направи почти същите зъби(4 бр.) . И това беше.Стъклото вече половин година работи!!
Решението сигурно е доста странно за някои от вас ,но за сега работи!!!
W 123 300 TD
W 124 230 TE
W 210 290 TD
W 124 230 TE
W 210 290 TD
#29
Posted 22 October 2007 - 19:22
Ми за кво да пишем в тая темаПрв си, ас от скоро сам в саита но като чета темите, пвечето пишат когато са на зор, след като си решат проблема (вазможно без парички),и чао да следващото главозамаиване.
Как езмислено стъклото
Кой е турил стъкло на предна лява...
Може би какъв цвет трябва да е стъклото на предна лява...
Дай съвет
Шофьорски стаж ... 28-29г.
За повече контакти - купете си разклонител
#30
Posted 22 October 2007 - 19:55
проблема го отстраних стана с наваряване едно приятел4е ми ги оправи тези зъбци и сега няма проблем даже си оправих кората 4е имаше леки вибрации сега е добре ина4е ми предлагаха машинка нова от Пловдив за 270 лева а втора употреба 130
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users