Купуване на С-класа
Started by Invento, 15 Apr 2006 - 07:36:05
13 replies to this topic
#1
Posted 15 April 2006 - 07:36
Здравейте,
С риск да прозвучи наивно, но тъй като смятам да купувам С-класа от периода 94-97г., бих желал да получа няколко съвета на какво да обърна по-голямо внимание, когато оглеждам автомобилите.
Благодаря предварително!
С риск да прозвучи наивно, но тъй като смятам да купувам С-класа от периода 94-97г., бих желал да получа няколко съвета на какво да обърна по-голямо внимание, когато оглеждам автомобилите.
Благодаря предварително!
#3
Posted 15 April 2006 - 15:14
Az si zeh predi 1 mesec ama ... samo go vodih na diagnostika i tova e .
Мерцедес C180 97г. -> Р4572РХ
#4
Posted 16 April 2006 - 22:53
Това наистина е едно прекрасно описание за закупуване на автомобил на старо.
10x
10x
#5
Posted 17 August 2006 - 14:52
а какво ви е мнението за качеството на този модел?
#6
Posted 17 August 2006 - 21:38
Аз засега съм доволен. Не ми е създавал фатални проблеми.
Мерцедес C180 97г. -> Р4572РХ
#7
Posted 18 August 2006 - 11:21
Хехехе при инжинерите от "Ангел Кънчев" все още не сам ходил. Току що ми звъннаха от Евро Старс, понеже вчера драсзнах едно писмо до офиса им . И още 10h ме събудиха : )
Мерцедес C180 97г. -> Р4572РХ
#8
Posted 18 August 2006 - 16:13
W202, C 200 D (75 Hp) - някой има ли впечатления как върви колата с този двигател?
#9
Posted 21 August 2006 - 20:00
Един приятел има същата и каза че като изпреварва, изключва климатика Аз имам C180 бензин и е пушка и съм доволен засега.
ML270 04г.
ex-С180 94г.
#10
Posted 13 November 2006 - 15:06
Поздрави приятел ... и при мене е пушка същата С180 - 1996 с изключение на дясното огледало за странично виждане понеже ми го чукнаха леко в една "тясна" уличка :Dn: и то излаезе от леглото си. Наместих си го сам. Сега се върти само (Ляво-Дясно) а (Горе-Долу) не се върти....обаче моторчето работи. На гърба на огледалото има жлебче(като чашчица-ябълковидно гнездо), в която влиза оста с резба (диам=5мм.) на моторчето - и тъкмо това се е счупило/сцепило - така огледалото няма управление по Азимут. Но ще му заваря друга такава по ПВЦ метода с ПоксиПол стига да хване ...Един приятел има същата и каза че като изпреварва, изключва климатика Аз имам C180 бензин и е пушка и съм доволен засега.
След 3 месеца нон стоп каране съм на 80% опознаване на колата като отделни системи Смених предна кора дясна подкалникова - трябва да я има - служела за въздухопровод към пр. спирачки.
Преди месец и нещо бях писал за Одисеята със светещите си датчици на съда за Антифриз и за съда за миене на пр. стъкло... но засега спитрам, че много стана да цъкам. Обещавам да ви светна к'ва е била далаверата, ама предварително не одобрявам инженерното решение на мерцедес по въпроса.
#12
Posted 20 December 2006 - 22:35
Ако се спреш на някой турбодизел обърни внимание дали работи турбото щтото точно такава попара сърбам аз в момента. Взех един Ц250ТД и се оказва че турбото не работи и сега ще търся някакво решение щото едно ново такова струвало към 3000-4000 лева.
#13
Posted 20 December 2006 - 22:36
Ако се спреш на някой турбодизел обърни внимание дали работи турбото щтото точно такава попара сърбам аз в момента. Взех един Ц250ТД и се оказва че турбото не работи и сега ще търся някакво решение щото едно ново такова струвало към 3000-4000 лева.
#14
Posted 28 December 2006 - 11:33
а бре другари що не гледате, че тая обява е от зората на форума
2 user(s) are reading this topic
0 members, 2 guests, 0 anonymous users