не мога да запаля!!!!!!
Започната от stanislav, 16 окт 2007 - 12:31:27
12 мнения по тази тема
#1
Публикувано 16 октомври 2007 - 12:31
Здравейте колеги!!!!!
Имам 124-ка 200Е, 92 г. от година и половина. Миналата зима три пъти ми се случи нещо много странно. Една сутрин като беше студено запалих колата без проблем, карах около 5 км. в града, спрях за 10-ита мин. и след това не успях да запаля. Таблото светеше, но като въртях ключа нямаше никакъв ток, само някакво почукване се чуваше.След като ми дадоха ток от друг автомобил запалих от раз. Отидох при майстор за акумулатори, защото смятах че акумулатора се е прецакал. Майстора ми измери акумулатора, каза че е малко паднал и трябва да го заредя, но проблема не е от него /Акумулатора ми е Bosсh Silver и е на 2 год/ Каза ми че съм карал с много консумативи - фарове, нагревател за задно стъкло, парно и музика и за това има проблем или в алтернатора или това просто ставало по някой път на Мерцедесите - било им като дефект. При измерването и включени всички консумативи показанията бяха 11.5 на празен ход и 14 без консумативи. Заредих акумулатори и отидох на майстор за алтернатори. Той отвори алтирнатора /който е като чисто нов/ и каза , че това му е първото отваряне /на алтернатора/ и всичко му било наред. Смени ми само релето, което било дефектирало. След 20-ина дни при -10 градуса колата запали без проблем. След 10 мин. градско на НДК музиката започна да присвтетва странно. На сфетофара изгасих колата за секунда и като тръгнах да паля - таблото светеше, а не въртеше. Стана зверско задръстване, но колегите ми дадоха ток и запалих без проблем. Отидох при мойстора за алтелрнатори за рекламация. Той реше да ми сложи рециклеран алтернатор 90А, защото моя е 70А и е малък за Мерцедеса ми с климатроник. Аз не се съгласих да сменя моя почти нов алтернатор /оригинален със щампа на Мерцедес/ с някъкво рециклирано менте. Ходих къде ли не след това, обиколих много майстори. Едни казваха да си сложа по-мощен алтернатор, а други да си карам с оригиналния - мощния щял да презарежда. Хванах се за главата и не знаех какво да направя. Карах зимата със страх и гледах да не включвам много консумативи. На дълъг път нямах никакви проблеми. Реших да ходя в Балкан Стар. Те казаха, че трябва да сменя електромоторите на перките за парното, защото като остареят гълтат повече ток и от там бил проблема. Казаха, че ще стува около 1500 лв. и аз не се съгласих. Една сутрин стана същото като пуснах задните реотани /явно гълтат мн ток/. Спрях за малко и край - отново не можах да запаля. Дойде лятото и забравих за проблема. Нямах никакви проблеми и карах с климатроник и всички консумативи. И тия дни щом стана малко студено проблема пак се появи. Сутринта запалих без проблем, карах градско цял ден само на габарит без други консумативи. Спрях зя 15 мин и до там. Дадоха ми ток и запалих веднага. Мерих тока - на празен ход 14 без консумативи, а с всикчо включено падна до 12.5, при палене показа до 10.5. Казаха да зареда акумулатора. Аз не го заредих и на следващата сутрин запалих без никакъв пролблем!
Помогнете! Някой имал ли е този проблем??? Кажете някой добър сервиз, където могат да ми помогнат, че не се знае кога няма да има кой да ми даде ток. Или да се запътя към Щутгарт там да ми решат проблема?!?!?!
Благодаря!
Имам 124-ка 200Е, 92 г. от година и половина. Миналата зима три пъти ми се случи нещо много странно. Една сутрин като беше студено запалих колата без проблем, карах около 5 км. в града, спрях за 10-ита мин. и след това не успях да запаля. Таблото светеше, но като въртях ключа нямаше никакъв ток, само някакво почукване се чуваше.След като ми дадоха ток от друг автомобил запалих от раз. Отидох при майстор за акумулатори, защото смятах че акумулатора се е прецакал. Майстора ми измери акумулатора, каза че е малко паднал и трябва да го заредя, но проблема не е от него /Акумулатора ми е Bosсh Silver и е на 2 год/ Каза ми че съм карал с много консумативи - фарове, нагревател за задно стъкло, парно и музика и за това има проблем или в алтернатора или това просто ставало по някой път на Мерцедесите - било им като дефект. При измерването и включени всички консумативи показанията бяха 11.5 на празен ход и 14 без консумативи. Заредих акумулатори и отидох на майстор за алтернатори. Той отвори алтирнатора /който е като чисто нов/ и каза , че това му е първото отваряне /на алтернатора/ и всичко му било наред. Смени ми само релето, което било дефектирало. След 20-ина дни при -10 градуса колата запали без проблем. След 10 мин. градско на НДК музиката започна да присвтетва странно. На сфетофара изгасих колата за секунда и като тръгнах да паля - таблото светеше, а не въртеше. Стана зверско задръстване, но колегите ми дадоха ток и запалих без проблем. Отидох при мойстора за алтелрнатори за рекламация. Той реше да ми сложи рециклеран алтернатор 90А, защото моя е 70А и е малък за Мерцедеса ми с климатроник. Аз не се съгласих да сменя моя почти нов алтернатор /оригинален със щампа на Мерцедес/ с някъкво рециклирано менте. Ходих къде ли не след това, обиколих много майстори. Едни казваха да си сложа по-мощен алтернатор, а други да си карам с оригиналния - мощния щял да презарежда. Хванах се за главата и не знаех какво да направя. Карах зимата със страх и гледах да не включвам много консумативи. На дълъг път нямах никакви проблеми. Реших да ходя в Балкан Стар. Те казаха, че трябва да сменя електромоторите на перките за парното, защото като остареят гълтат повече ток и от там бил проблема. Казаха, че ще стува около 1500 лв. и аз не се съгласих. Една сутрин стана същото като пуснах задните реотани /явно гълтат мн ток/. Спрях за малко и край - отново не можах да запаля. Дойде лятото и забравих за проблема. Нямах никакви проблеми и карах с климатроник и всички консумативи. И тия дни щом стана малко студено проблема пак се появи. Сутринта запалих без проблем, карах градско цял ден само на габарит без други консумативи. Спрях зя 15 мин и до там. Дадоха ми ток и запалих веднага. Мерих тока - на празен ход 14 без консумативи, а с всикчо включено падна до 12.5, при палене показа до 10.5. Казаха да зареда акумулатора. Аз не го заредих и на следващата сутрин запалих без никакъв пролблем!
Помогнете! Някой имал ли е този проблем??? Кажете някой добър сервиз, където могат да ми помогнат, че не се знае кога няма да има кой да ми даде ток. Или да се запътя към Щутгарт там да ми решат проблема?!?!?!
Благодаря!
#2
Публикувано 16 октомври 2007 - 12:51
[ Е, чак пък до Щутгард да биеш път... Порови тук по темите ще се ориентираш за сервиз с добри електричаари - явно трябва някой да ти прегледа веригите и да види даки пък няма нещо сменено по колата преди да я купиш с част, която, макар и на МБ оригинална не е подходяша за теб - явно при повече консуматори нещо дава проблем.
Аз отскоро карам Бенз, така че не съм имал такъв проблем, ходил съм в Балканстар и при Петко на сервиз, но за проблеми свързани с окачването. Ето сега последно снощи минах през Петко че ми даваше една грешка - включиха компютъра, пуснаха диагностики, проследиха вериги, гледаха диаграми, абе хората работят грамотно, не на сляпо и със софтуер на Бенц - пише си в компютъра какво, къде и за какво е и трябва да е. Предполагам същото е в Балканстар, но по-скъпо. Така че, направи още един тест тук, пък после заминавай за Щутгард...
Ама Гърция е по-близо - е къде е Солун. Само че там цените на Балканстар ще ти се видят песен....
Аз отскоро карам Бенз, така че не съм имал такъв проблем, ходил съм в Балканстар и при Петко на сервиз, но за проблеми свързани с окачването. Ето сега последно снощи минах през Петко че ми даваше една грешка - включиха компютъра, пуснаха диагностики, проследиха вериги, гледаха диаграми, абе хората работят грамотно, не на сляпо и със софтуер на Бенц - пише си в компютъра какво, къде и за какво е и трябва да е. Предполагам същото е в Балканстар, но по-скъпо. Така че, направи още един тест тук, пък после заминавай за Щутгард...
Ама Гърция е по-близо - е къде е Солун. Само че там цените на Балканстар ще ти се видят песен....
#3
Публикувано 16 октомври 2007 - 13:39
Tи май не правиш разлика м/у консумативи и КОНСУМАТОРИ.
Консуматорите не са много, а нещо не е наред.
Първо малко за алтернаторите- по мощният алтернатор (90А) в никакъв случай няма да презарежда, и е мн по удачен от 70 амперовия. Освен това на един алтернатор няма какво да му е менте - или работи или не. А ако си мислиш , че алтернатое с щампа на МБ е правен в завод на МБ си в заблуда.
Основните марки са Бош, Валео (франция), МагнетМарели(италия), Денсо(япония), Лукас, Кав(англия) и някои други.
Другото което е да се проверят кабелите от алтернатора до акумолатора, мощните консуматори дали не консумират в повече(стопени бушони), акумолатора дали е с предвидения от завода капацитет- препоръчително е да е по-голям или поне като фабричния, клемите му в какво състояние са , както и да се провери със спецуред какъв му е капацитета- с течение на времето намалява.
Консуматорите не са много, а нещо не е наред.
Първо малко за алтернаторите- по мощният алтернатор (90А) в никакъв случай няма да презарежда, и е мн по удачен от 70 амперовия. Освен това на един алтернатор няма какво да му е менте - или работи или не. А ако си мислиш , че алтернатое с щампа на МБ е правен в завод на МБ си в заблуда.
Основните марки са Бош, Валео (франция), МагнетМарели(италия), Денсо(япония), Лукас, Кав(англия) и някои други.
Другото което е да се проверят кабелите от алтернатора до акумолатора, мощните консуматори дали не консумират в повече(стопени бушони), акумолатора дали е с предвидения от завода капацитет- препоръчително е да е по-голям или поне като фабричния, клемите му в какво състояние са , както и да се провери със спецуред какъв му е капацитета- с течение на времето намалява.
Lancia Kappa TDS / Land-Rover 88 Series 3 FFR
#4
Публикувано 16 октомври 2007 - 16:08
ти като видя че неможеш да запалиш, а само цъка, пробва ли няколко пъти да врътнеш ключа?
понякога са получава нагар по контактите (конт.ключ, реле) и дава лоша връзка, въпреки че имаш 12V, просто му трябва няколко врътвания.
какъв е капацитетът на акумолатора?
понякога са получава нагар по контактите (конт.ключ, реле) и дава лоша връзка, въпреки че имаш 12V, просто му трябва няколко врътвания.
какъв е капацитетът на акумолатора?
#5
Публикувано 16 октомври 2007 - 17:15
Спад на напрежение знаеш ли какво е?Както ти каза колегата си провери кабела от алтернатора към батерията,като я натовариш ако ти грее си за смяна ма като чета и без това си за смяна де.
Колкото по-дебел,толкова по-добре,по малко ток се губи при пренасянето му от алтернатор към батерия.Няма как да ти презарежда,има си регулатор,аз съм карал по лодки 250 ампера алтернатори на обикновенна батерия,ръмжи с дни и проблеми йок.
Пак с 2 думи - сменяй кабела за зареждането или поне си прегледай връзките akо мек или грее като го натовариш си е за смяна.На студен мотор го пробвай - палиш на студено,включваш всичко което имаш и почваш да бараш по кабела.Има и едно като лазарен пистолет което ти показва колко волта по кабела имаш и с него се проверява за прекъсвания ма това само в сервиз и то хора с мерак,тия за по 1500 лева проблеми не ги броя.
Колкото по-дебел,толкова по-добре,по малко ток се губи при пренасянето му от алтернатор към батерия.Няма как да ти презарежда,има си регулатор,аз съм карал по лодки 250 ампера алтернатори на обикновенна батерия,ръмжи с дни и проблеми йок.
Пак с 2 думи - сменяй кабела за зареждането или поне си прегледай връзките akо мек или грее като го натовариш си е за смяна.На студен мотор го пробвай - палиш на студено,включваш всичко което имаш и почваш да бараш по кабела.Има и едно като лазарен пистолет което ти показва колко волта по кабела имаш и с него се проверява за прекъсвания ма това само в сервиз и то хора с мерак,тия за по 1500 лева проблеми не ги броя.
.
#6
Публикувано 16 октомври 2007 - 17:29
Бос, съгласен съм с теб. Неква калпава връзка е по големите токове. Или маса, което си е пак същото. Според мен е добре да се разкачат всички дебели кабели, да се почистят гнездата им и клемите на кабелите и пак да се прикачат. Не е лошо да вземеш един волтметър и да провериш дали между гнездото на кабела и самия него има ли разлика в напреженията - ако да - калпава връзка.Спад на напрежение знаеш ли какво е?Както ти каза колегата си провери кабела от алтернатора към батерията,като я натовариш ако ти грее си за смяна ма като чета и без това си за смяна де.
Колкото по-дебел,толкова по-добре,по малко ток се губи при пренасянето му от алтернатор към батерия.Няма как да ти презарежда,има си регулатор,аз съм карал по лодки 250 ампера алтернатори на обикновенна батерия,ръмжи с дни и проблеми йок.
Пак с 2 думи - сменяй кабела за зареждането или поне си прегледай връзките akо мек или грее като го натовариш си е за смяна.На студен мотор го пробвай - палиш на студено,включваш всичко което имаш и почваш да бараш по кабела.Има и едно като лазарен пистолет което ти показва колко волта по кабела имаш и с него се проверява за прекъсвания ма това само в сервиз и то хора с мерак,тия за по 1500 лева проблеми не ги броя.
#7
Публикувано 16 октомври 2007 - 18:10
С 2 X 16 ампера хладилник на лодка подържам,светлини има,а и батериите не са кой знае колко по-големи.70 ампера ше бичат та ше му плющят ушите,за 90 да не говорим.Какви толко консуматори има,че да му пада напрежението така?То си цица от батерията и я сваля за нула време,алтернатора не му зарежда ако да е 70 ампера да речем.
Последните 8 дни ги прекарах на лодка с Перкинс 45 коня,мотора прегряваше над 1100 оборота,алтернатор 70 ампера които подържа мотор за автопилота,6 крушки,хладилник,помпи за вода,електромотора за radara,навигация,радио..................тънанайна и батерийката 65.Като го изгазихме на шестия ден за проба как се си стои на 13.7 и гледа умно.Кви 10 волта,кви кабели,хладилник да имаш пак ще ти зарежда.И мани кво те успиват,електриката им е сметната на тия,еле на МЕРЦЕДЕС.
Последните 8 дни ги прекарах на лодка с Перкинс 45 коня,мотора прегряваше над 1100 оборота,алтернатор 70 ампера които подържа мотор за автопилота,6 крушки,хладилник,помпи за вода,електромотора за radara,навигация,радио..................тънанайна и батерийката 65.Като го изгазихме на шестия ден за проба как се си стои на 13.7 и гледа умно.Кви 10 волта,кви кабели,хладилник да имаш пак ще ти зарежда.И мани кво те успиват,електриката им е сметната на тия,еле на МЕРЦЕДЕС.
.
#8
Публикувано 16 октомври 2007 - 20:59
Добре де,...цела година мина!
Или,..щом през топлите дни не го проявява,...заебаваш го,...
То че си попаднал на майсторани и умници,...ясно е!
Сега пак ли ще одиш по мъките,...немил-недраг...!?
Лоша връзка имаш по клема 30,...или клема50...включвател,...стартер!
Успех!
Или,..щом през топлите дни не го проявява,...заебаваш го,...
То че си попаднал на майсторани и умници,...ясно е!
Сега пак ли ще одиш по мъките,...немил-недраг...!?
Лоша връзка имаш по клема 30,...или клема50...включвател,...стартер!
Успех!
#9
Публикувано 16 октомври 2007 - 22:11
Извинявай приятел, правя разлика между консумативи и консуматори. Просто в бързината съм сбъркал!Tи май не правиш разлика м/у консумативи и КОНСУМАТОРИ.
Консуматорите не са много, а нещо не е наред.
Първо малко за алтернаторите- по мощният алтернатор (90А) в никакъв случай няма да презарежда, и е мн по удачен от 70 амперовия. Освен това на един алтернатор няма какво да му е менте - или работи или не. А ако си мислиш , че алтернатое с щампа на МБ е правен в завод на МБ си в заблуда.
Основните марки са Бош, Валео (франция), МагнетМарели(италия), Денсо(япония), Лукас, Кав(англия) и някои други.
Другото което е да се проверят кабелите от алтернатора до акумолатора, мощните консуматори дали не консумират в повече(стопени бушони), акумолатора дали е с предвидения от завода капацитет- препоръчително е да е по-голям или поне като фабричния, клемите му в какво състояние са , както и да се провери със спецуред какъв му е капацитета- с течение на времето намалява.
#10
Публикувано 16 октомври 2007 - 23:01
Приятели просто не съм много наясно технически и не разбирам всичко което сте ми написали. По-скоро исках да ви помоля за помощ да ме насочите към някой специалист, който да ми реши проблема. Кои са тези клеми 30 и 50? А къде мога да си проверя всички дебели кабели? Утре както каза BENZBOSS-а ще проверя кабела между акумулатора и алтернатора дали като го натоваря с всички консуматори става мек и топъл. Ако е за смяна къде мога да го купя и да го сменя? Пробвах да въртя ключа, но не става...Клемите ми са добре и акумулатора ми съответства. Ако проблема е някъде по връзките и кабелите защо тогава става само, когато е студено????
Този Петко за който говори StefanB ако е добър дайте адрес или телефон.
Този Петко за който говори StefanB ако е добър дайте адрес или телефон.
#11
Публикувано 17 октомври 2007 - 01:17
Лоша връзка имаш по клема 30,...или клема50...включвател,...стартер!
Успех!
Тука,тука гледай,човека ги разбира и ги работи,аз съм теоретик,той казва къде е точно проблема.
Щом не ги вдяваш не се тормози,сега ще ти намеря на тоз Петко телефона,прати му поздрави от МЕРЦЕДЕС Форума,той вила ше си купи само от нас.
.
#12
Публикувано 17 октомври 2007 - 01:22
http://www.mbclub.bg...?showtopic=1016
Шесто мнение от краката към главата,ако я почнеш темата от главата може доста да научиш.Води си записки,че аз почнах да ги бъркам вече.
Шесто мнение от краката към главата,ако я почнеш темата от главата може доста да научиш.Води си записки,че аз почнах да ги бъркам вече.
.
#13
Публикувано 27 октомври 2007 - 15:10
значи акумулаторът на мерцедесът трябва да показва ток 11.8v минимално.падне ли под това напрежение бърка компютъра,дава грешки.и може да не запали.май и аз го имам този проблем.
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни