Концептуалният F 600 HYGENIUS с горивни клетки отбеляза премиерата си на Tokyo Motor Show.
Прототипът F 600 HYGENIUS е последният представител на поредицата от развойни модели на Mercedes-Benz, призвани да очертаят насоките за развитието на автомобила в бъдеще.
Компактният като размери модел разполага с максимална мощност 115 к.с. и се отличава с нулево ниво на емисии на вредни вещества в атмосферата. При среден разход на гориво от едва 2,9 литра на 100 километра и автономен пробег с едно зареждане от 400 километра, F 600 HYGENIUS постига максимален въртящ момент от впечатляващите 350 Нм.
Всичко това става възможно благодарение на единственото по рода си съчетание от изключително компактната и ефективна система с горивни клетки (постоянна мощност 82 к.с. и въртящ момент 250 Нм) и свързаната със задвижващия електромотор модерна литиево-йонна акумулаторна батерия. Подобно на познатите хибридни системи на задвижване, управляващата електроника на силовия тракт на F 600 HYGENIUS акумулира енергийните излишъци и подбира най-добрата форма на задвижване в зависимост от конкретната ситуация. При бавни маневри или паркиране например, електромоторът се захранва само от акумулатора, докато при потегляне и ускоряване енергията се подава паралелно от литиево-йонната батерия и системата с горивни клетки. Същият електромотор влиза в ролята на електрогенератор и оползотворява излишъка от енергия при спиране, подавайки ток към акумулатора.
Наред с новаторската си система на задвижване, Mercedes-Benz F 600 HYGENIUS е нагледна демонстрация и на редица други пионерски решения и разработки -мултифункционална система за управление на автомобила с виртуални екрани, уникални по рода си седалки и забележително гъвкаво вътрешно пространство, разкриващо нови хоризонти по отношение на комфорта и сигурността на пътниците.
Концептът F 600 HYGENIUS с горивни клеткиМощ, комфорт и екологична чистота
Започната от phantasm, 14 апр 2006 - 23:14:12
1 отговор на тази тема
0 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 0 гости, 0 анонимни