Компютърът дава грешка в ASP и BAS
Започната от StefanB, 15 окт 2007 - 11:33:24
11 мнения по тази тема
#1
Публикувано 15 октомври 2007 - 11:33
C220CDI 2001 год. на 45.000 км WDB2030061A262333, автомат. Вчера, след като здраво атакувах един почти обратен десен вираж с голям наклон натоварен с багаж и 4 човека в колата - дясното задно колело здраво избуксува и ми се размига жълтата удивителна та таблото - прибуксува от усилието, на екрана на компщтъра ми излязоха последователно съобщения за две грешки - в електронната стабилизираща програма и в брейк-асистанса. След като изключих от контакт и пак включих се изчистиха, но в следващите 500 км още два пъти излизаха същите съобщения.
Въпросите ми са:
1. Възможно ли е на завоя от наклона комбиниран с инерцията нивото на хидравл. течност нещо да се е омотало и затова да са излезли, или щеше да излезе грешка за течност, не за сиситемите...
2. Ако е била моментна, след рестартирането щом се показва отново след време - 2 пъти за 500 км, дали комп/търа се присеща за вече минала грешка, или тя отново се е почвила.
3. Къде ще ме посъветвате да ида да погледнат - дали при Петко имат техника за такава диагностика - да разчетат грешките или в Балканстар. И има ли някой идея какво може да е станало.
Благодаря предварително.
Колата я карам от 2 месеца близо 7000 км минах, не съм имал такъв проблем преди. Накладките са ОК.
Въпросите ми са:
1. Възможно ли е на завоя от наклона комбиниран с инерцията нивото на хидравл. течност нещо да се е омотало и затова да са излезли, или щеше да излезе грешка за течност, не за сиситемите...
2. Ако е била моментна, след рестартирането щом се показва отново след време - 2 пъти за 500 км, дали комп/търа се присеща за вече минала грешка, или тя отново се е почвила.
3. Къде ще ме посъветвате да ида да погледнат - дали при Петко имат техника за такава диагностика - да разчетат грешките или в Балканстар. И има ли някой идея какво може да е станало.
Благодаря предварително.
Колата я карам от 2 месеца близо 7000 км минах, не съм имал такъв проблем преди. Накладките са ОК.
#2
Публикувано 15 октомври 2007 - 11:41
Доколкото знам при рестартирането на двигателя, ако "check" на системата е ОК, старите грешки не се самоизтриват а се архивират. Ако е било само моментно не би трябвало пак да ти се показва същата грешка, така че не е лошо да отидеш някаде да бръкнат в комп-а, да изчистят грешката и да поогледат технически как е положението !
Застраховки Каско и ГО - Тук!
Нашите мисли определят желанията ни, но само нашите действия показват това, което сме в действителност!
Отбор по футбол на Мерцедес - Бенц Клуб България - Тук!
Нашите мисли определят желанията ни, но само нашите действия показват това, което сме в действителност!
Отбор по футбол на Мерцедес - Бенц Клуб България - Тук!
#3
Публикувано 15 октомври 2007 - 12:12
Доколкото знам при рестартирането на двигателя, ако "check" на системата е ОК, старите грешки не се самоизтриват а се архивират. Ако е било само моментно не би трябвало пак да ти се показва същата грешка, така че не е лошо да отидеш някаде да бръкнат в комп-а, да изчистят грешката и да поогледат технически как е положението !
Да, и аз така чета по книжките, че стои в архива, но дали просто хей тъй на през определено време излиза или след като отново сработи (не сработи системата) Нарочно търсих после пясък или вода и давах газ да примигне лампиката че приплъзва - нормално, няма съобщение. И след примерно 20 мин на прав път - хоп - излиза. Така на два пъти за 500 км, без зависимот някаква в интервалите....Не мога да си го обясня - нали тези системи са именно за това - да коригират приплъзване, прибуксуване... И преди ми се е случвало да приплъзне, пребуксува, да спирам рязко, но не е излизала грешка - все си мисля. че този почти 30 градусов външен наклон на виража шашна нещо компютъра, направо за две бройки да се обърна настрани.... Задното дясно колело просто увисна във възюдуха като че ли, в най-ниската част на завоя и избуксува. Не очаквах, че завоят е толкова остър, а и с обратен наклон че и почти на 360 градуса - човек трябва да спазва знаците.
Така и ще направя - ще ида да я изчистят, просто питах дали някой е имал подобен проблем, да не се мотам напразно....
#4
Публикувано 15 октомври 2007 - 12:58
В петък бях при Петко за същия пролем, след като се включих по-бързо в движението и задните колела превъртяха на пясъка. При рестарт на двигателя ESP изчезна но след време пак се показа на дисплея. Побързах да отида на диагностика защото мой познат за 2 седмици със същия проблем и на същата W203 /но дизел, моята е бензин/ смени два ел. блока и сервото на спирачките, плати над 1500 лв. и колата му е пак в сервиза. При моята грешка се оказа, че е моментна загуба на връзката м/у дифа и компа на колата и грешката може да бъде игнорирана т.е. пари за части и ремонти, няма да се дават . Сашо се казва ел. диагностика на Петко и реши проблема за 10 мин. но ми обясни , че светване на ESP винаги е повод за тревога и трябва да се търси причината. Най-невинен повод за светване на ESP, била повреда в стоп-машинката - 36 лв. за нова.C220CDI 2001 год. на 45.000 км WDB2030061A262333, автомат. Вчера, след като здраво атакувах един почти обратен десен вираж с голям наклон натоварен с багаж и 4 човека в колата - дясното задно колело здраво избуксува и ми се размига жълтата удивителна та таблото - прибуксува от усилието, на екрана на компщтъра ми излязоха последователно съобщения за две грешки - в електронната стабилизираща програма и в брейк-асистанса. След като изключих от контакт и пак включих се изчистиха, но в следващите 500 км още два пъти излизаха същите съобщения.
Въпросите ми са:
1. Възможно ли е на завоя от наклона комбиниран с инерцията нивото на хидравл. течност нещо да се е омотало и затова да са излезли, или щеше да излезе грешка за течност, не за сиситемите...
2. Ако е била моментна, след рестартирането щом се показва отново след време - 2 пъти за 500 км, дали комп/търа се присеща за вече минала грешка, или тя отново се е почвила.
3. Къде ще ме посъветвате да ида да погледнат - дали при Петко имат техника за такава диагностика - да разчетат грешките или в Балканстар. И има ли някой идея какво може да е станало.
Благодаря предварително.
Колата я карам от 2 месеца близо 7000 км минах, не съм имал такъв проблем преди. Накладките са ОК.
#5
Публикувано 15 октомври 2007 - 15:34
Мерси Генади за информацията, сега звъннах на Петко и ще гледам да мина тая вечер да го разчетат.
#6
Публикувано 15 октомври 2007 - 21:58
Има два сензора отзад,..в багажника,,....залагам на един от тях,...!
#7
Публикувано 16 октомври 2007 - 08:42
Снощи минах през Петко. Направиха диагностика и ми казаха същото, което са казали и на Генади, включително и за стоп-машинката, че на предишните модели една не е дала фира и затова са я направили на тези консуматив - изгаряла без причина. Но след като погледнаха само изтриха грешката - не била постоянна, можело да се игнорира, като станела постоянна сме щели да правим нещо. Това е, казаха карай, нема да се плашиш, ако пак се появи, свирни...
А, и друго ми обясниха, което ме учуди - оказа се, че МБ била "умна" по думите им кола - ако изгоряла крушка или по друга причина стоповете не сработят, веднага друга крушка автоматично почвала да работи като стоп. Това по повод на въпроса ми как може да е изгоряла стоп-машинката, а стоповете да светят... Но се оказа, че засега нищо не се налага да се прави...
А, и друго ми обясниха, което ме учуди - оказа се, че МБ била "умна" по думите им кола - ако изгоряла крушка или по друга причина стоповете не сработят, веднага друга крушка автоматично почвала да работи като стоп. Това по повод на въпроса ми как може да е изгоряла стоп-машинката, а стоповете да светят... Но се оказа, че засега нищо не се налага да се прави...
#8
Публикувано 16 октомври 2007 - 18:06
Moля те дай ми телефона на Петко на лична, че май и аз имам една-две грешки за четене.Снощи минах през Петко. Направиха диагностика и ми казаха същото, което са казали и на Генади, включително и за стоп-машинката, че на предишните модели една не е дала фира и затова са я направили на тези консуматив - изгаряла без причина. Но след като погледнаха само изтриха грешката - не била постоянна, можело да се игнорира, като станела постоянна сме щели да правим нещо. Това е, казаха карай, нема да се плашиш, ако пак се появи, свирни...
А, и друго ми обясниха, което ме учуди - оказа се, че МБ била "умна" по думите им кола - ако изгоряла крушка или по друга причина стоповете не сработят, веднага друга крушка автоматично почвала да работи като стоп. Това по повод на въпроса ми как може да е изгоряла стоп-машинката, а стоповете да светят... Но се оказа, че засега нищо не се налага да се прави...
Ако можеш пиши и къде му е сервиза.
Май съм един от малкото, които не е ходил там.
Поздрави!
#9
Публикувано 17 октомври 2007 - 08:36
Moля те дай ми телефона на Петко на лична, че май и аз имам една-две грешки за четене.
Ако можеш пиши и къде му е сервиза.
Май съм един от малкото, които не е ходил там.
Поздрави!
Има го в раздела Сервизи, но ето - 0888374000 Намира се на улицата Братя Миладинови в частта й между Стамболийски и Тодор алеександров - това е ако се движиш по новия булевард - Тодор Александров в посока към Партийния дом, след кръстовището с Христо Ботев първата пряка вдясно - еднопосочна е и откъм Стамболийски може да се влезе само ако нагазиш знака и имаш късмет ако насреща няма кола , че да се шмугнеш в гаража, така че откъм Тодор Александров влез... около средата на уличката ти се пада от лявата страна входа.
Срещу двора на училището е, един подход който те отвежда през своеобразно тунелче в сервиза на приземния етаж.
#10
Публикувано 17 октомври 2007 - 10:45
Благодаря! Вече дори се чух с него.Има го в раздела Сервизи, но ето - 0888374000 Намира се на улицата Братя Миладинови в частта й между Стамболийски и Тодор алеександров - това е ако се движиш по новия булевард - Тодор Александров в посока към Партийния дом, след кръстовището с Христо Ботев първата пряка вдясно - еднопосочна е и откъм Стамболийски може да се влезе само ако нагазиш знака и имаш късмет ако насреща няма кола , че да се шмугнеш в гаража, така че откъм Тодор Александров влез... около средата на уличката ти се пада от лявата страна входа.
Срещу двора на училището е, един подход който те отвежда през своеобразно тунелче в сервиза на приземния етаж.
#11
Публикувано 31 октомври 2007 - 16:24
Браво,Генади! Благодаря ти много за информацията за ЕSP-то.Имам точно този проблем повече от 4 месеца и когато ходих в сервиз Мерцедес Бургас за становище по въпроса ми отговориха,че дори само да се появи като грешка на компютъра/без да светва триъгълната лампичка/ означавало,че системата не работи.При мен също така се появява когато си иска тази грешка и винаги се губи след рестартиране на двигателя.След като прочетох твоята одисея,попитах специлиста от сервиза,може ли да се касае за "запомнена" грешка,която все още не е ингорирана,ми отговориха,че точно за това става въпрос т.е.мога да си карам спокойно колата,независимо,че ми излиза тази грешка,но ако светне и триъгълната лампичка,положението е зле. Утре съм в сервиза за да се опитат да я изтрият .Спести ми много пари. Благодаря !
#12
Публикувано 09 ноември 2007 - 23:00
здравейте,аз имах същия проблем. установих, че задна дясна гума задържа и съответно грее. апарата беше целия в ръжда и наклатките не освобождаваха диска.
изчистих апарата добре,сега не грее!
от този момент лампата на ЕSP и BAS изгасна.
логиката ми е, че датчикът на ABS-а се нагрява и той подава някаква информация на компютъра.
може и да не съм прав, но е факт, че лампата не свети вече.
изчистих апарата добре,сега не грее!
от този момент лампата на ЕSP и BAS изгасна.
логиката ми е, че датчикът на ABS-а се нагрява и той подава някаква информация на компютъра.
може и да не съм прав, но е факт, че лампата не свети вече.
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни