фарове ????я светят,я не ....
Започната от Vitcig, 14 окт 2007 - 17:53:14
5 мнения по тази тема
#1
Публикувано 14 октомври 2007 - 17:53
вчера доволен си влизам в мерца,след като не е пален от около седмица две,голям кеф врът ключа!!!!всички лампи угаснаха по график и както си слушам мъркащия 102.962 реших да си проверя крушки мигачи и т.н..... и хоп -ИЗНЕНАДА!!!! фаровете,по-точно левия си свети както си иска!!! или по-точно когато си иска!!! за бушон автоматично го изключвам,ключ за фарове и той отпада!!! според мен ми липсва маса(все пак да питам),защото самият фар свети все едно има крушка от 10W не от 55W!!! аааааааааааа и като пусна халогените,от ляво нямам нито фар,нито халоген (от дясно всичко е ок!)!! да уточня че на светкавица и включване по отделно на къси и дълги фара си свети,но с занижен светлопоток и доста бавно превключва между режимите!!ако някой се сеща за какво иде реч,нека сподели с приятел Благодаря
#2
Публикувано 14 октомври 2007 - 18:00
може и масата да е хлабава,...виж на левия подкалник-едната е на стойката на бубината,...другата е пред бумбето на амортизатора.
#3
Публикувано 14 октомври 2007 - 18:10
определено и аз мисля, че е кофти маса. На мен бушоните ми бяхха скроили номер. Бяха се ИЗНОСИЛИ. То верно 17 години са си много за бушон, ама пък нали уж не се въртят или трият...
#4
Публикувано 14 октомври 2007 - 18:46
може и масата да е хлабава,...виж на левия подкалник-едната е на стойката на бубината,...другата е пред бумбето на амортизатора.
На мен масата от пинчето на самия куплунг ми правеше номер и накрая левия фар си угасна
Напръсках втре куплунчето
Няколко пъти го вкл и изкл и стана
Пробах между една от клемите на крушката и корпус пипнах с жица и светна.Така разбрах
Ако пробваш по този начин то гледай да е през пробна лампа (иначе - много лошо)
Щом свети слабо и според мен е маса
Шофьорски стаж ... 28-29г.
За повече контакти - купете си разклонител
#5
Публикувано 15 октомври 2007 - 21:01
каъв тип ти са бушоните? ако са от стария модел-цилиндрични- значи ти прави проблем основата където ляга бушона отдолу- нали отгоре го притиска една пластинка? значи там леглата са набити в една обща шина на един ред и би трябвало да са кернирани но не винаги дават контакт ако завреш една отверка между леглото на бушона и пластината фара светва.пробвай
W124 300D
#6
Публикувано 15 октомври 2007 - 21:39
Добре де,...между редовете ли четете или само бързате да отговорите,...
Нема да ви изпреварят!
Нали ви пее че като лепне и халогените и всичко умира от раз,...кви бушони,..кви бонбони,..!?
Айде сега логично по въпроса!
Пипал е нещо по левия калник,..ама не ще да си признае,..я бубина е сменял,..я кво знае,..
Чекайте развитие,..всичко ще ви се изясни.
Нема да ви изпреварят!
Нали ви пее че като лепне и халогените и всичко умира от раз,...кви бушони,..кви бонбони,..!?
Айде сега логично по въпроса!
Пипал е нещо по левия калник,..ама не ще да си признае,..я бубина е сменял,..я кво знае,..
Чекайте развитие,..всичко ще ви се изясни.
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни