Jump to content

  •  

Photo

фарове ????я светят,я не ....


  • Please log in to reply
5 replies to this topic

#1 Vitcig

Vitcig

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1,237 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София town
  • Автомобил:
    BMW E34

Posted 14 October 2007 - 17:53

вчера доволен си влизам в мерца,след като не е пален от около седмица две,голям кеф :) врът ключа!!!!всички лампи угаснаха по график :) и както си слушам мъркащия 102.962 :) реших да си проверя крушки мигачи и т.н..... и хоп :blink: -ИЗНЕНАДА!!!! фаровете,по-точно левия си свети както си иска!!! или по-точно когато си иска!!! за бушон автоматично го изключвам,ключ за фарове и той отпада!!! според мен ми липсва маса(все пак да питам),защото самият фар свети все едно има крушка от 10W не от 55W!!! аааааааааааа и като пусна халогените,от ляво нямам нито фар,нито халоген (от дясно всичко е ок!)!! да уточня че на светкавица и включване по отделно на къси и дълги фара си свети,но с занижен светлопоток и доста бавно превключва между режимите!!ако някой се сеща за какво иде реч,нека сподели с приятел :) Благодаря :4036:
  • 0

#2 LYNX

LYNX

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2,380 Posts:
  • Пол:Мъж

Posted 14 October 2007 - 18:00

може и масата да е хлабава,...виж на левия подкалник-едната е на стойката на бубината,...другата е пред бумбето на амортизатора.
  • 0

#3 Blond

Blond

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 3,955 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    C124 200E 1992
    S202 220CDI 11.1999
    W211 220CDI 04.2004
    C207 350CDI 06.2009
    W212 220CDI 11.2013
    W213 400d 07.2020

User's Awards

2
8
3
2

Posted 14 October 2007 - 18:10

определено и аз мисля, че е кофти маса. На мен бушоните ми бяхха скроили номер. Бяха се ИЗНОСИЛИ. То верно 17 години са си много за бушон, ама пък нали уж не се въртят или трият...
  • 0

#4 Vladek

Vladek

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 3,744 Posts:
  • Пол:Мъж

Posted 14 October 2007 - 18:46

може и масата да е хлабава,...виж на левия подкалник-едната е на стойката на бубината,...другата е пред бумбето на амортизатора.


На мен масата от пинчето на самия куплунг ми правеше номер и накрая левия фар си угасна
Напръсках втре куплунчето
Няколко пъти го вкл и изкл и стана
Пробах между една от клемите на крушката и корпус пипнах с жица и светна.Така разбрах
Ако пробваш по този начин то гледай да е през пробна лампа (иначе - много лошо)
Щом свети слабо и според мен е маса
  • 0
Публикувано изображение
Шофьорски стаж ... 28-29г.
За повече контакти - купете си разклонител

#5 маркони

маркони

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 89 Posts:
  • Град:Мадрид Испания
  • Интереси: Шофьор на камион фен на F-1 Сена бог да го прости и...Шумахер

Posted 15 October 2007 - 21:01

каъв тип ти са бушоните? ако са от стария модел-цилиндрични- значи ти прави проблем основата където ляга бушона отдолу- нали отгоре го притиска една пластинка? значи там леглата са набити в една обща шина на един ред и би трябвало да са кернирани но не винаги дават контакт ако завреш една отверка между леглото на бушона и пластината фара светва.пробвай
  • 0
Публикувано изображение
W124 300D

#6 LYNX

LYNX

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2,380 Posts:
  • Пол:Мъж

Posted 15 October 2007 - 21:39

Добре де,...между редовете ли четете или само бързате да отговорите,...

Нема да ви изпреварят!

Нали ви пее че като лепне и халогените и всичко умира от раз,...кви бушони,..кви бонбони,..!?

Айде сега логично по въпроса!

Пипал е нещо по левия калник,..ама не ще да си признае,..я бубина е сменял,..я кво знае,..

Чекайте развитие,..всичко ще ви се изясни.
  • 0




1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users