Hello my friends.
Не знам колко от Вас в този форум са с МЛ , но все пак искам да попитам. Някои от вас правил ли е да раздели ауспуха на две и да го изведе отзад, като на новия МЛ 63 АМГ. Дайте съвети, идеи.
Най вече ме интересува дали технически е възможно, т.е. дали има откъде да мине втората тръба.
Mercedes ML 270 CDIдвойни ауспухови тръби
Започната от ML-AMG, 12 окт 2007 - 12:52:49
3 мнения по тази тема
#1
Публикувано 12 октомври 2007 - 12:52
#2
Публикувано 16 октомври 2007 - 10:48
На почти всички коли става. Нямаш никакъв проблем , ако ти е добър майстора за гърнета. Може да се раздели, най-лесно е преди да излезне от бронята, преди ауспуха,слага се една допълнителна тръба,която върви успоредно с бронята и излиза и от другата страна и ставаш с две цафари. По-трудното е да се направят изрезките в бронята и да се сложат подходящи накрайници за да седи като оригинално и да не е правеняшко. Също така допълнителната тръба трябва почти изцяло да е качена колкото се може по нависоко за да не си личи че е самоделка и да се захване за купето с ластици за гърнета, защото ще се люлее и ще удря в бронята или купето , а както си знаеш при дизела си има вибрации. Общо взето си е 1-2 дни работа но съм виждал доста коли направени доста професионално, едната кола беше правена в сервиза на Крафт на околовръстното.
#3
Публикувано 22 октомври 2007 - 21:31
Точно ML CDI карам, но не знаех, че има алтернатива да се разцепи аспуха. Лошото е, че едва ли има кадърен, който да го направи, а аз оксижен не пипам
btw, каква ти е идеята с двата аспуха? Красота ли гониш или искаш да литне повече ?
btw, каква ти е идеята с двата аспуха? Красота ли гониш или искаш да литне повече ?
#4
Публикувано 11 ноември 2007 - 13:38
Виждал съм и дизелови МЛ-и 270, които са купувани от БС и са поръчвани с АМГ-пакет , който включва двойни ауспухови тръби от двете страни
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни