колко ома е?W124
Започната от INTEGRALE, 11 окт 2007 - 17:41:45
22 мнения по тази тема
#16
Публикувано 02 януари 2008 - 22:27
12 килоома е много,....това означава че дюзите получават 3-пъти по- голем сигнал за отваряне!
Или не са ти изчистили дюзите качествено,...тест правихте ли им или само ги варихте?
....или компа не възприема правилните данни от датчика!
тва за мап сензора е само когато натоварваш,...нема връзка със стартирането,....но виж у тръбичката/вакуумната /дали нема масло,нагар,...или запушване!
Мери си оригиналния датчик-на студено е около 4,7 килоома,...най много!
Ако е толкова,...не слагай резистори,...защото щеопапа горивото за два дена,...иди на диагностика и гледай кой параметър е извън задължителните показатели!
Успех!
Или не са ти изчистили дюзите качествено,...тест правихте ли им или само ги варихте?
....или компа не възприема правилните данни от датчика!
тва за мап сензора е само когато натоварваш,...нема връзка със стартирането,....но виж у тръбичката/вакуумната /дали нема масло,нагар,...или запушване!
Мери си оригиналния датчик-на студено е около 4,7 килоома,...най много!
Ако е толкова,...не слагай резистори,...защото щеопапа горивото за два дена,...иди на диагностика и гледай кой параметър е извън задължителните показатели!
Успех!
#17
Публикувано 02 януари 2008 - 23:13
Както обикновенно си много прав....аз не съм присъствал на чистенето но един мои приятел ги носи ...а на него съм склонен да вярвам...ако приемем че са чисти то остава проблема да е в компа ..което хич не ме радва...а колкото до диагностика ..преди време ходих във Варна и ми каза ха че колата е добре и няма проблем, а във В.Търново не знам къде правят качествена диагностика...колкот до датчика при 0 градуса - 6 ком , при 20 гр. - 2,5 ком ,при 60 гр - 590 ома и при 80 гр - 320 ома аз също мисля че е добре ....но не ми се сменя компа, по точно не ми се дават толкова пари....мисля си и друго , ако все пак компа не възприема сигнала от датчика нормално и наистина му подам по голям сигнал посредством допълнителен термистор единственото което мога да прецакам е компа....ако въобще може дасе прецака по този начин....прегледах тръбичката и тя е идеално чиста , абсолютно никакви следи от нагар ,масло , вода...измерих всичко каквото може да се измери по трите куплунга на компа и всичко си е точно в нормите..... е бати проблема .....по този начин с допълнителният термистор аз увеличавам времето на впръскване ,а не някои електрически параметър, мисля че не може да се прецака компа така.....един въпрос ....а може ли да се дължи на софтуерен проблем...т.е. да се оправи чрез препрограмиране ?12 килоома е много,....това означава че дюзите получават 3-пъти по- голем сигнал за отваряне!
Или не са ти изчистили дюзите качествено,...тест правихте ли им или само ги варихте?
....или компа не възприема правилните данни от датчика!
тва за мап сензора е само когато натоварваш,...нема връзка със стартирането,....но виж у тръбичката/вакуумната /дали нема масло,нагар,...или запушване!
Мери си оригиналния датчик-на студено е около 4,7 килоома,...най много!
Ако е толкова,...не слагай резистори,...защото щеопапа горивото за два дена,...иди на диагностика и гледай кой параметър е извън задължителните показатели!
Успех!
#18
Публикувано 02 януари 2008 - 23:23
този комп не може да се препрограмира,....или да му се променят параметри,...сори!
с термистора нема кво да се преебе в компа,..спокойно,...но избирай параметър,..да не гори много,...!
иди пак на диагностика и си запиши кодовете за неизправност,..постни ги тука!
Те като не разбират/майсторите/,..и викат нема проблеми-наред е!
Ама не е наред,...цел режим не ти е наред-старт и подгреване!
Успех!
с термистора нема кво да се преебе в компа,..спокойно,...но избирай параметър,..да не гори много,...!
иди пак на диагностика и си запиши кодовете за неизправност,..постни ги тука!
Те като не разбират/майсторите/,..и викат нема проблеми-наред е!
Ама не е наред,...цел режим не ти е наред-старт и подгреване!
Успех!
#19
Публикувано 02 януари 2008 - 23:46
Напълно си прав ....ще видя кога ще прескоча до Варна или София ...то е ясно че тук няма да стане....но като гледам снежната покривка май няма да е много скоро....този комп не може да се препрограмира,....или да му се променят параметри,...сори!
с термистора нема кво да се преебе в компа,..спокойно,...но избирай параметър,..да не гори много,...!
иди пак на диагностика и си запиши кодовете за неизправност,..постни ги тука!
Те като не разбират/майсторите/,..и викат нема проблеми-наред е!
Ама не е наред,...цел режим не ти е наред-старт и подгреване!
Успех!
#20
Публикувано 03 януари 2008 - 12:56
Сваляй наред сензорите , изчисти клапата и провери вакумите , ако се съмняваш в някой сензор ще мерна мойте и ще сравним, управлението е толкова просто че...., но трябва да си сигурен в инжекторите и помпата
W202 C180
#21
Публикувано 03 януари 2008 - 21:29
сензорите ги свалях и ги тествах ..точно в нормата..всичко което може да се мери го мернах и то е в ред ..дроселовата клапа я почиствах и тя работи нормално за помпата съм сигурен...а колкото до дюзите ги почистваха ..знам че са чисти но дали са в ред незнам...а между другото ....каква е ценат на една дюза ? В момента правя тестове ...монтирал съм още един датчик последователно ,но тъй като съпротивлението става двоино съм монтирал в паралел на допълнителният датчик и един резистор 5 ком...и така получавам следното -при 0 градуса - вместо 6 ком аз използвам 8 ком , а при 80 гр. вместо 320 ома получава някъде около 600 ома...и за капак на всичко колата си работи перфектно със тези " модернизации"...а също премерих и ламбда сондата и въпреки по високите стоиности на съпротивлението ламбдата си работи нормално -- в смисъл не се преобогатява сместа....единственото което забелязах е че оборотите са около 850 , а преди това бяха около 750 -800..на око преценено....и като се замисля не остава нищо друго освем дюзите или в по лошият случеи както каза LYNX компа да не харесва сигналите от температурният датчик....не знам дали да не си купя едни нови дюзи....Сваляй наред сензорите , изчисти клапата и провери вакумите , ако се съмняваш в някой сензор ще мерна мойте и ще сравним, управлението е толкова просто че...., но трябва да си сигурен в инжекторите и помпата
#22
Публикувано 03 януари 2008 - 22:46
ама защо в паралел сложи още един термистор ама последователно ще стане трепач тръкни малко блока с флекса и го лепни с некво лепило за метали, естествено под капачката до дугия да не се разтъркаш отгоре
W202 C180
#23
Публикувано 04 януари 2008 - 08:51
ама защо в паралел сложи още един термистор ама последователно ще стане трепач тръкни малко блока с флекса и го лепни с некво лепило за метали, естествено под капачката до дугия да не се разтъркаш отгоре
Точно до датчика за температуратурата в ляво имам отвор които е затворен технологично със метална тапа ...естествено се наложи да пристържа резбата на старият датчик защото на оригинално е 14х2 а на отвора е 10х1 ...честно казано стана трепач и там завих същият като на калота / нали си купих още един / ...тези двата са вързани последователно , но в този случей съпротивлението става двойно....за да мога да го контролирам се наложи да вържа един резистор в паралел на вторият датчик и потози начин след като променям съпротивлението на резистора мога да променям съпротивлението на цялата система / естествено вместо резистор може да се сложи и питенциометър, но аз просто нямам такъв под ръка/ ...единственият недостатък е че при ниски температури се променя значително по малко / в проценти / от колкото при високи и по тази причина при температура от 0 градуса се променя с около 25% , а при 80 градуса става почти двоино 80% / това е при 5 ком /и за това се променят оборотите на празен ход от 750 на 850....според мен...... всъщност сега ми идва на ум че ако монтирам едно реле да превключва два резистора....примерно на 70 градуса ....мога да докарам оборотите и на 750 при загрял двигател....но ще трябва терморегулатор...е много станаха рационализациите
0 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 0 гости, 0 анонимни