колко ома е?W124
Started by INTEGRALE, 11 Oct 2007 - 17:41:45
22 replies to this topic
#1
Posted 11 October 2007 - 17:41
http://www.detali.ru...&...=120&SGN=05
номер 20 на студено моторче че аз се съмнявам в него заради бедната смес на студено
номер 20 на студено моторче че аз се съмнявам в него заради бедната смес на студено
W202 C180
#2
Posted 11 October 2007 - 18:09
3.5- 3.8 kom,.....но не ти е там проблема.
#3
Posted 11 October 2007 - 18:14
проблема е че аз нямам проблем на бензин а на газ
а съм с газов инжекцион , и като премине на газ няма ряз докато не стигне 80-90 градуса
А и при мен има някакво побългаряване на този сензор, и по точно има сложен още един терморезистор залепен на блока свързан последователно към оригиналния . и така съпротивлението ми е двойно както на студен така и на топъл мотор . сега останах само с оригиналния сензор и да видим дали на бензин ще прави магарии... дано само да не влезне в авария екуто, че махах кабела докато работеше колата...
а съм с газов инжекцион , и като премине на газ няма ряз докато не стигне 80-90 градуса
А и при мен има някакво побългаряване на този сензор, и по точно има сложен още един терморезистор залепен на блока свързан последователно към оригиналния . и така съпротивлението ми е двойно както на студен така и на топъл мотор . сега останах само с оригиналния сензор и да видим дали на бензин ще прави магарии... дано само да не влезне в авария екуто, че махах кабела докато работеше колата...
W202 C180
#4
Posted 11 October 2007 - 18:29
това за температурата,...маймунджулука,..кой ти го е сложил?
газаджийте ли?
или е от преди това?
ако на бензин немаш грижи иди при газаджийте да ти програмират компа на друг температурен режим.
успех!
газаджийте ли?
или е от преди това?
ако на бензин немаш грижи иди при газаджийте да ти програмират компа на друг температурен режим.
успех!
#5
Posted 11 October 2007 - 18:44
На цедките с ПВМ управлиние на мотора такаов закарпване като твоито се праве6е по указания от мерцедес. ПВМ моторнта електроника в на4алото бе6е много калпава/после я пооправиха.
Сега кат си махнал карпежа може да по4не да ти гасне на празен ход или пак като се слиза от голямана малка предавка даже и да е загряла.
Караи то сте ласне .
Сега кат си махнал карпежа може да по4не да ти гасне на празен ход или пак като се слиза от голямана малка предавка даже и да е загряла.
Караи то сте ласне .
W 124 - 300D
W 124 - 230E
W 124 - 230E
#6
Posted 11 October 2007 - 18:51
Правено е в мерцедес булгария дано да не сте прави, газаджиите казват че проблема не е в газовататова за температурата,...маймунджулука,..кой ти го е сложил?
газаджийте ли?
или е от преди това?
ако на бензин немаш грижи иди при газаджийте да ти програмират компа на друг температурен режим.
успех!
Все пак е БРЦ и компа на газта взима данни от този на бензина -> от темп датчик на мотроника.. ква е тая система .. А тапата на комутатора ми е 220ома.... знам ли.. ебати проблема глупав
W202 C180
#7
Posted 11 October 2007 - 19:30
сега като си изкормил допълнителния терморезистор,ще ти се оправи на газ,но ще се прецака режима на подгрев на бензин!
..прав е БРПИ-то първите модули възприемаха грешно температурата и се лекуваха с NTC...
ко да прайш,...ще има още рев и скимтене,...но ще я оправиш,...след дълги дискусий тук във форума!
Успех!
..прав е БРПИ-то първите модули възприемаха грешно температурата и се лекуваха с NTC...
ко да прайш,...ще има още рев и скимтене,...но ще я оправиш,...след дълги дискусий тук във форума!
Успех!
#8
Posted 11 October 2007 - 20:00
Ако с това се оправи на газ.... е най-лесно за мен да я направя на бенз да си работи с два термистора а на газ с един.... ама не залагам много на товасега като си изкормил допълнителния терморезистор,ще ти се оправи на газ,но ще се прецака режима на подгрев на бензин!
..прав е БРПИ-то първите модули възприемаха грешно температурата и се лекуваха с NTC...
ко да прайш,...ще има още рев и скимтене,...но ще я оправиш,...след дълги дискусий тук във форума!
Успех!
за съжаление имам и съмнения в компа на БРЦ...
W202 C180
#9
Posted 11 October 2007 - 20:24
Ако с това се оправи на газ.... е най-лесно за мен да я направя на бенз да си работи с два термистора а на газ с един.... ама не залагам много на това
за съжаление имам и съмнения в компа на БРЦ...
ще се справиш!
звучиш технически и логично прав!
успех!
#10
Posted 11 October 2007 - 21:37
Първи впечатления на изтинал до 30гр двигател... са много добри и на газ и на бензин
Дано и на напълно студен мотор да е така...
Ако всичко е наред ще се окаже че тия от балканстар за пореден път са предобрили работата.. Даже и май разхода на бензин ще падне че ми се струваше множко 180ка да харчи 15 в града , макар и автомат...
Дано и на напълно студен мотор да е така...
Ако всичко е наред ще се окаже че тия от балканстар за пореден път са предобрили работата.. Даже и май разхода на бензин ще падне че ми се струваше множко 180ка да харчи 15 в града , макар и автомат...
W202 C180
#11
Posted 13 October 2007 - 15:19
С оригиналния датчик падам до 250ома на топло, обаче малко са ми ниски на празен ход.. около 600 оборота , с монтирания допълнително на топло е 330 ома и ниските са перфектни с двата заедно перкъсва на студено (само на газ) така че изолирах оригиналния термистор и карам на допълнителния , един ден като ми останат излишни 50 лева ще си взема нов датчик от ивай жет и ще видиме , а дотогава ще караме така
W202 C180
#12
Posted 01 January 2008 - 14:19
С оригиналния датчик падам до 250ома на топло, обаче малко са ми ниски на празен ход.. около 600 оборота , с монтирания допълнително на топло е 330 ома и ниските са перфектни с двата заедно перкъсва на студено (само на газ) така че изолирах оригиналния термистор и карам на допълнителния , един ден като ми останат излишни 50 лева ще си взема нов датчик от ивай жет и ще видиме , а дотогава ще караме така
Извинявам се че пак подновявам темата ....но тази цедка нещо ми къса нервите на последък и то след като стана студено...водих я на доктор но грешки в компа няма ...измерих всички датчици - всичко е ок ...дори смених температурният датчик на двигатела за всеки случаи ...и нищо...сутрин като е студена трудно запалва ..едва на третия път , след като запали като и подавам плавно газ е добре но след като и подам рязко гас ..глъхне ...замисля се и чак след това увеличава оборотите....след като загрее няма никакви проблеми....мисля си дали дане сложа един терморезистор допълнителен, за това искам да те питам колко ома е твоят или какви означения има написани по него....а забравих колата е С 180 1994 г......а за комутатора не ми се мисли ......
#13
Posted 01 January 2008 - 14:54
Започни с основните неща,....колите ако се оправяха с допълнителни резистори,...фабрично щеха да им турят потенциометри и,....има да си връткаш,..докато я омажеш отсекъде!
Дюзите ти са кенеф,...затова сътрин береш ядове!
Сменяй гор.филтър,...цедката на входа на рейката с дюзите,...и нови дюзи /или твойте през ултразвук!/
Успех!
Дюзите ти са кенеф,...затова сътрин береш ядове!
Сменяй гор.филтър,...цедката на входа на рейката с дюзите,...и нови дюзи /или твойте през ултразвук!/
Успех!
#14
Posted 02 January 2008 - 20:58
Започни с основните неща,....колите ако се оправяха с допълнителни резистори,...фабрично щеха да им турят потенциометри и,....има да си връткаш,..докато я омажеш отсекъде!
Дюзите ти са кенеф,...затова сътрин береш ядове!
Сменяй гор.филтър,...цедката на входа на рейката с дюзите,...и нови дюзи /или твойте през ултразвук!/
Успех!
Извадих цедката на входа на реиката ....беше си идеално чиста...дюзите минаха през ултразвук..и те си бяха чисти ....и след като ги монтирах ...абсолютно никаква промяна..е тогава се ядосах извадих буксата на температурният датчик и забих в нея един резистор 12ком....и чудо колата не е моята... запали от четвърт и си се форсира при най малкото чукване на педала...сега съм намислил да преработя старият датчик ...ще премеря съответно изгорелите газове на различни режими и ще подбера съответният термистор...и още нещо ми хрумва в момента , да вържа последователно и двата датчика ,но дали има отвор в които да се монтира...мисля че си реших проблема ....според мен тази магария се дължи на МАП сензора...не че не работи , но може би не подава необходимият сигнал...това е мое мнение
#15
Posted 02 January 2008 - 22:25
12 килоома е много,....това означава че дюзите получават 3-пъти по- голем сигнал за отваряне!
Или не са ти изчистили дюзите качествено,...тест правихте ли им или само ги варихте?
....или компа не възприема правилните данни от датчика!
тва за мап сензора е само когато натоварваш,...нема връзка със стартирането,....но виж у тръбичката/вакуумната /дали нема масло,нагар,...или запушване!
Мери си оригиналния датчик-на студено е около 4,7 килоома,...най много!
Ако е толкова,...не слагай резистори,...защото щеопапа горивото за два дена,...иди на диагностика и гледай кой параметър е извън задължителните показатели!
Успех!
Или не са ти изчистили дюзите качествено,...тест правихте ли им или само ги варихте?
....или компа не възприема правилните данни от датчика!
тва за мап сензора е само когато натоварваш,...нема връзка със стартирането,....но виж у тръбичката/вакуумната /дали нема масло,нагар,...или запушване!
Мери си оригиналния датчик-на студено е около 4,7 килоома,...най много!
Ако е толкова,...не слагай резистори,...защото щеопапа горивото за два дена,...иди на диагностика и гледай кой параметър е извън задължителните показатели!
Успех!
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users