Към съдържанието

  •  

Снимка

Шумове откъм скоростите 190 Е


  • Please log in to reply
10 мнения по тази тема

#1 nasko_kz

nasko_kz

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 4 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:казанлък

Публикувано 08 октомври 2007 - 17:43

imam mercedes 190E na 130 hilqdi km (realni).kupil sam go ot purvi sobstvenik ot italiq.kolata be6e na 70 hilqdi.imam problem koito ne moga da razre6a i do dnes:
pri poteglqne se 4uva i use6ta nqkakvo 4ukane ot kum skorostnata kutiq i siedinitelq.kogato se zagree 4ukaneto se uveli4ava,smenql sum celiq komplekt suedinitel no takava nujda nqma6e,osven tova 2ra skorost ne se vklu4va lesno inqkoi put preharkva.
6te sam vi blagodaren ako nqkoi ot vas mi dade polezen suvet!



PS:otvaral sam i skorosnata kutiq no problem nqma6e i tam:)))
кирилица, моля
  • 0

#2 mbenz

mbenz

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2892 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    МВ 124/Е 250D 20V'94г.

Публикувано 08 октомври 2007 - 17:48

imam mercedes 190E na 130 hilqdi km (realni).kupil sam go ot purvi sobstvenik ot italiq.kolata be6e na 70 hilqdi.imam problem koito ne moga da razre6a i do dnes:
pri poteglqne se 4uva i use6ta nqkakvo 4ukane ot kum skorostnata kutiq i siedinitelq.kogato se zagree 4ukaneto se uveli4ava,smenql sum celiq komplekt suedinitel no takava nujda nqma6e,osven tova 2ra skorost ne se vklu4va lesno inqkoi put preharkva.
6te sam vi blagodaren ako nqkoi ot vas mi dade polezen suvet!



PS:otvaral sam i skorosnata kutiq no problem nqma6e i tam:)))

Ей-сега ще ти се скарат що не пишеш на кирилица!!!???
Това с чукането най-вероятно е от гумено каре-предно,или задно...или и двете! :wacko: А,за вкл.на втора като начало смажи и регулирай лостчетата,които са до скор.кутия,които предават командите от скор.лост в купето!Също така е важно за скор.кутия с какво масло е,сменявал ли си го,и с какво?
  • 0
Публикувано изображение Публикувано изображение Публикувано изображение

#3 nasko_kz

nasko_kz

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 4 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:казанлък

Публикувано 08 октомври 2007 - 18:06

как да разбера че гумените карета са неизправни,изглеждат като нови.втулките на кардана отпред и отзад съм ги мерил и са в допуски.висящия лагер е добре и карето също.а лосчетата са изчистени и смазани перфектно но явно проблема не е от тях.маслото ми е каквото го дават по книгата :kill_myself
  • 0

#4 hijacker

hijacker

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 192 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Амстелвейн
  • Интереси:Музика, компютри, автомобили, нови филми, пътувания, спортове и др.
  • Автомобил:
    Мерцедес 190Е 1.8
    Шкода Октавия 1.9ТДи
    Шкода Фабия 1.2ТСИ

Публикувано 08 октомври 2007 - 20:02

Здравей Наско,
Добре дошъл във форума! :icon_welldone:

Надявам се със съвместната помощ на всички колеги тук да се намери цяр за проблема ;-)

Поздрави,
-Николай
  • 0

#5 LYNX

LYNX

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2380 Мнения:
  • Пол:Мъж

Публикувано 09 октомври 2007 - 00:12

За 60.000 км не си локализирал причината,...срамота.
Или не попадаш на майстори ,....или нещо криеш!

Много постно описваш неизправноста отколкото ремонтите досега,....

Виж си аксиалния ход на коляновия вал
  • 0

#6 Vladek

Vladek

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 3744 Мнения:
  • Пол:Мъж

Публикувано 09 октомври 2007 - 00:27

1.Причуква при по-рязко тръгване и ли при всяко потегляне-макар и плавно дае (и имаш чувство ,че е от скорости или между скорости и двигател-някъде около таблото)
2.Кога хърка на 2-ра - при минаване от по-висока предавка към по-ниска или обратно
  • 0
Публикувано изображение
Шофьорски стаж ... 28-29г.
За повече контакти - купете си разклонител

#7 nasko_kz

nasko_kz

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 4 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:казанлък

Публикувано 09 октомври 2007 - 19:01

1.Причуква винаги когато колата е добре загряла и тръгвам плавно с 1000-1500 оборота и задържам съединителя.за да не го направи се принуждавам да тръгвам с 2000 и нагоре и на полусъединител докато колата потегли.имам чуството че е някъде около съединителя и кутията
2.Прехърква от преминаване от по ниска към по висока предавка(от 1ва на 2ра) :blink:
  • 0

#8 Vladek

Vladek

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 3744 Мнения:
  • Пол:Мъж

Публикувано 10 октомври 2007 - 16:11

Мойта се чуваше нещо леко дум като тръгвах малко по-рязко но та ка си я купих и така я продадох
Някакъв тампон на мотора откъм скоростите и ли нещо такова ми казаха и аз изобщо забравих за това(не беше така сериозно
Исках да те успокоя но е добре да послушаш колегата - над мен (не върху а точно над)
  • 0
Публикувано изображение
Шофьорски стаж ... 28-29г.
За повече контакти - купете си разклонител

#9 LYNX

LYNX

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2380 Мнения:
  • Пол:Мъж

Публикувано 10 октомври 2007 - 18:28

ако маховика ти е тип-двумасов,...смени го!
  • 0

#10 nasko_kz

nasko_kz

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 4 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:казанлък

Публикувано 11 октомври 2007 - 18:42

ако маховика ти е тип-двумасов,...смени го!



благодаря ти за съвета и аз като помисля логично няма какво друго да се влияе от температурните промени освен да се разширява маховика.и аз сам на мнение да го сменя но какво ще рече двумасов тип и как да разбера моя какъв е?ще съм благодарен ако ми помогнете:)
  • 0

#11 LYNX

LYNX

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2380 Мнения:
  • Пол:Мъж

Публикувано 11 октомври 2007 - 20:27

благодаря ти за съвета и аз като помисля логично няма какво друго да се влияе от температурните промени освен да се разширява маховика.и аз сам на мнение да го сменя но какво ще рече двумасов тип и как да разбера моя какъв е?ще съм благодарен ако ми помогнете:)

като го свалиш ще го познаеш,...
  • 0




0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни