Този пост е редактиран от ALEXONE™: 09 октомври 2007 - 06:46
ALEXONE-Редактирано заглавие
124 230 Е загасна и не пали
Започната от christov44, 08 окт 2007 - 16:48:39
6 мнения по тази тема
#1
Публикувано 08 октомври 2007 - 16:48
Моля, за съвет . Колата ми изгасна в звижение извън града и повече не изка да запали. Колата е 124 230 Е инжекцион . С пробна лампа установих, че няма захранване на бубината.Подадох и принудително + 12 V и веднага запали. Има ли някъде бушон. Благодаря.
#2
Публикувано 08 октомври 2007 - 16:52
Може и да има бушон - със сигурност някой колега ше ти даде точен отговор, а до тогава провери ако имаш аларма дали от нея не прави някви магарии ..... или някое скрито ключе!
Застраховки Каско и ГО - Тук!
Нашите мисли определят желанията ни, но само нашите действия показват това, което сме в действителност!
Отбор по футбол на Мерцедес - Бенц Клуб България - Тук!
Нашите мисли определят желанията ни, но само нашите действия показват това, което сме в действителност!
Отбор по футбол на Мерцедес - Бенц Клуб България - Тук!
#3
Публикувано 08 октомври 2007 - 17:03
Не е от алармата. Проверих я.
#4
Публикувано 08 октомври 2007 - 19:08
Моля, за съвет . Колата ми изгасна в звижение извън града и повече не изка да запали. Колата е 124 230 Е инжекцион . С пробна лампа установих, че няма захранване на бубината.Подадох и принудително + 12 V и веднага запали. Има ли някъде бушон. Благодаря.
Бушоните са кат застане6 пред колата с лице кам нея /гледа6 отдясно/ има едно като кутия
отвива6 болта и там са .Би теябвало д аима картон4е с описание кои за какво е
W 124 - 300D
W 124 - 230E
W 124 - 230E
#5
Публикувано 08 октомври 2007 - 23:16
..захранването на бубината е директно от кл15 на конт.ключ.
или имаш повреден проводник,..или не си познаваш алармената система!
успех!
или имаш повреден проводник,..или не си познаваш алармената система!
успех!
#6
Публикувано 09 октомври 2007 - 12:52
Благодаря на колегата LYNX. Проверих от клема 15 на контактния ключ +12 v се прекъсва и влиза в алармата. И повече не излиза.
Отново се върнах при алармаджиите и след дълги дебати те се съгласиха , че все пак проблема е от имобилаизера на алармата. Смениха релето и се ОПРАВИ. БЛАГОДАРЯ ня всички. Вече си нося 1 метър кабел с два крокодила за аварийно захранване.
Отново се върнах при алармаджиите и след дълги дебати те се съгласиха , че все пак проблема е от имобилаизера на алармата. Смениха релето и се ОПРАВИ. БЛАГОДАРЯ ня всички. Вече си нося 1 метър кабел с два крокодила за аварийно захранване.
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни