Колони на задната кораМаксимален размер
Започната от Lord Aggo, 07 окт 2007 - 18:22:04
10 мнения по тази тема
#1
Публикувано 07 октомври 2007 - 18:22
Здравейте колеги. Интересува ме, кой е възможно най-големия размер колони, които мога да поставя на задната кора, без да има много мащабни модификации?
Колата е W124 Е260
Колата е W124 Е260
#2
Публикувано 08 октомври 2007 - 13:12
Здравейте колеги. Интересува ме, кой е възможно най-големия размер колони, които мога да поставя на задната кора, без да има много мащабни модификации?
Колата е W124 Е260
Без да съм 100% сигурен мисля че 5,25 инча кръгли може да се съберат на оригиналната кора. Само трябва да измериш колко е разстоянието от кората до ламарината отдолу и да се вместиш в трези рамки.
На моята кола има сложени елипси от големите. Слагал ги е предишния собственик и е изрязал ламарината отдолу като консерва за да ги събере защото е бил . Като погледна откъм багажника и направо ми се свива сърцето...
Единственото предимство на по-големите е че слизат по-ниско. Ако нямаш газова, по добре се придържай към размера на оригиналните и добави активен съб. Каквото и да ти говорят разни разбирачи, най-добри резултати в кола дават затворените кутии - гарантират гладка АЧХ почти до 0 херца и малък обем на кутията с подходящия говорител. Усилвателя също не трябва да е кой знае колко мощен - 100 вата са ти напълно достатъчни, в техномаркет имаше едни Блаупункт за 120 лв. Това ако искаш да слушаш музика.
Ако искаш да думкаш и да се чуваш през 3 преки сложи един бас рефлекс или един бандпас.
#3
Публикувано 08 октомври 2007 - 19:47
а я ти като много компетентен ми обясни тия 0 херца от къде си измисли ,кои ти ги на говори тия тъпащини незнам,да не си ходил скоро да "Тояга" ,те там такива балъци като тебе на бастун ги ловят тва с думакане то през 3 преки у бенз е трудна работа ,тва да не е Г3 , звук у мерцедес без резане не става ,може да се докара що годе добър саунд ама колко да не е без хичБез да съм 100% сигурен мисля че 5,25 инча кръгли може да се съберат на оригиналната кора. Само трябва да измериш колко е разстоянието от кората до ламарината отдолу и да се вместиш в трези рамки.
На моята кола има сложени елипси от големите. Слагал ги е предишния собственик и е изрязал ламарината отдолу като консерва за да ги събере защото е бил . Като погледна откъм багажника и направо ми се свива сърцето...
Единственото предимство на по-големите е че слизат по-ниско. Ако нямаш газова, по добре се придържай към размера на оригиналните и добави активен съб. Каквото и да ти говорят разни разбирачи, най-добри резултати в кола дават затворените кутии - гарантират гладка АЧХ почти до 0 херца и малък обем на кутията с подходящия говорител. Усилвателя също не трябва да е кой знае колко мощен - 100 вата са ти напълно достатъчни, в техномаркет имаше едни Блаупункт за 120 лв. Това ако искаш да слушаш музика.
Ако искаш да думкаш и да се чуваш през 3 преки сложи един бас рефлекс или един бандпас.
СИРОМАХ DJ , ЖИВ ДЯВОЛ !!!!!
DON`T FUCK WITH MODERATORS!
MY FACEBOOK
http://stara-sofia.com/
Гласувайте за доброто име на "Мерцедес - Бенц Клуб България" В БГ ТОП
#4
Публикувано 08 октомври 2007 - 22:08
Пич, не те познавам и не знам къв DJ си точно, ама си пълен "ламер" в областта на аудиото.а я ти като много компетентен ми обясни тия 0 херца от къде си измисли ,кои ти ги на говори тия тъпащини незнам,да не си ходил скоро да "Тояга" ,те там такива балъци като тебе на бастун ги ловят тва с думакане то през 3 преки у бенз е трудна работа ,тва да не е Г3 , звук у мерцедес без резане не става ,може да се докара що годе добър саунд ама колко да не е без хич
Не ходя в тояга, щото не ме кефи идеята на думкането през 3 преки.
Оди да прочетеш малко теория из гооглето - Cabin Gain. Звукът е наука, не е само "коване на сандъци".
АЧХ, фази, закъснения, чувствителност...
Всеки може да реже ламарина. Само нЕкои могат да го направят без "рЕзане". И да изглежда добре...
Ако можеш - помогни на човека, ако не - не си помпай статистиката като се дъвчеш с мене!
От Даймлер са създали един превъзходен автомобил, в които вниманието към детайла е пословично. Да се реже ламарината е проява на простотия и първенющина.
#6
Публикувано 13 октомври 2007 - 21:16
[quote name='Subsonic' date='Oct 8 2007, 02:12 PM' post='65431'
Без да съм 100% сигурен мисля че 5,25 инча кръгли може да се съберат на оригиналната кора. Само трябва да измериш колко е разстоянието от кората до ламарината отдолу и да се вместиш в трези рамки.
На моята кола има сложени елипси от големите. Слагал ги е предишния собственик и е изрязал ламарината отдолу като консерва за да ги събере защото е бил . Като погледна откъм багажника и направо ми се свива сърцето...
Единственото предимство на по-големите е че слизат по-ниско. Ако нямаш газова, по добре се придържай към размера на оригиналните и добави активен съб. Каквото и да ти говорят разни разбирачи, най-добри резултати в кола дават затворените кутии - гарантират гладка АЧХ почти до 0 херца и малък обем на кутията с подходящия говорител. Усилвателя също не трябва да е кой знае колко мощен - 100 вата са ти напълно достатъчни, в техномаркет имаше едни Блаупункт за 120 лв. Това ако искаш да слушаш музика.
Ако искаш да думкаш и да се чуваш през 3 преки сложи един бас рефлекс или един бандпас.
[/quote]
Има Тояга, Авител, Роман... като не можеш сам - иди ще ти обяснят какво и как може да се сложи. Естествено - плаща се за труда, ама нали и те трябва да се хранят.
Аз не разбирам от аудио, ама както казва един познат "Блаупункт да не са започнали пак да правят музика?"
И какъв керосин обичаш да дишаш рано сутрин? - Да не живееш в КВАРТАЛА до летището (това е закачка за аватара ти).
Остани със здраве и по-спокойно!
Без да съм 100% сигурен мисля че 5,25 инча кръгли може да се съберат на оригиналната кора. Само трябва да измериш колко е разстоянието от кората до ламарината отдолу и да се вместиш в трези рамки.
На моята кола има сложени елипси от големите. Слагал ги е предишния собственик и е изрязал ламарината отдолу като консерва за да ги събере защото е бил . Като погледна откъм багажника и направо ми се свива сърцето...
Единственото предимство на по-големите е че слизат по-ниско. Ако нямаш газова, по добре се придържай към размера на оригиналните и добави активен съб. Каквото и да ти говорят разни разбирачи, най-добри резултати в кола дават затворените кутии - гарантират гладка АЧХ почти до 0 херца и малък обем на кутията с подходящия говорител. Усилвателя също не трябва да е кой знае колко мощен - 100 вата са ти напълно достатъчни, в техномаркет имаше едни Блаупункт за 120 лв. Това ако искаш да слушаш музика.
Ако искаш да думкаш и да се чуваш през 3 преки сложи един бас рефлекс или един бандпас.
[/quote]
Има Тояга, Авител, Роман... като не можеш сам - иди ще ти обяснят какво и как може да се сложи. Естествено - плаща се за труда, ама нали и те трябва да се хранят.
Аз не разбирам от аудио, ама както казва един познат "Блаупункт да не са започнали пак да правят музика?"
И какъв керосин обичаш да дишаш рано сутрин? - Да не живееш в КВАРТАЛА до летището (това е закачка за аватара ти).
Остани със здраве и по-спокойно!
#7
Публикувано 14 октомври 2007 - 17:04
Пич, не те познавам и не знам къв DJ си точно, ама си пълен "ламер" в областта на аудиото.
Не ходя в тояга, щото не ме кефи идеята на думкането през 3 преки.
Оди да прочетеш малко теория из гооглето - Cabin Gain. Звукът е наука, не е само "коване на сандъци".
АЧХ, фази, закъснения, чувствителност...
Всеки може да реже ламарина. Само нЕкои могат да го направят без "рЕзане". И да изглежда добре...
Ако можеш - помогни на човека, ако не - не си помпай статистиката като се дъвчеш с мене!
От Даймлер са създали един превъзходен автомобил, в които вниманието към детайла е пословично. Да се реже ламарината е проява на простотия и първенющина.
ти са не ми обяснявай на мене кое кво е и кво е звук ,и ще помпам кво си искам,сещаш ли се ......та не разбрах О херца от къде ги измисли ????? много ми е интересно това 0 HZ ( НУЛА ХЕРЦА) какво е
СИРОМАХ DJ , ЖИВ ДЯВОЛ !!!!!
DON`T FUCK WITH MODERATORS!
MY FACEBOOK
http://stara-sofia.com/
Гласувайте за доброто име на "Мерцедес - Бенц Клуб България" В БГ ТОП
#8
Публикувано 15 октомври 2007 - 11:04
ти са не ми обяснявай на мене кое кво е и кво е звук ,и ще помпам кво си искам,сещаш ли се ......та не разбрах О херца от къде ги измисли ????? много ми е интересно това 0 HZ ( НУЛА ХЕРЦА) какво е
Един от сайтовете в които обясняват подробно за видове събуфери, как се смята всеки от тях и т.н. http://www.diysubwoofers.org/
"Car Audio:
Most cars provide an additional gain of approximately 12dB/octave below 80 Hz or so. Note that sealed and 4th order bandpass systems have response characteristics that naturally complement the natural bass boost provided by a car's interior. When designing a sealed subwoofer for car audio use, aim for a cutoff point between 40 - 50 Hz to achieve the best results. For other types of systems, you will need to adjust the design parameters a bit to get the best results in-car."
Това се нарича Cabin/Room Gain и е факт, известен на хората, които се занимават с аудио. В интернет има много информация по въпроса. BassBox Pro също позволява симулиране на малко, затворено пространство (интериора на кола) с чекването на бутона "In Car" и избирането на честотата на преход, която се смята по формулата C/2L, където C e скоростта на звука ~345 m/s, a L e дължината на купето/помещението в m...
"Аз не разбирам от аудио, ама както казва един познат "Блаупункт да не са започнали пак да правят музика?""
Blaupunkt, Sony, Pioneer няма значение. Всички използват еднаква технология при направа на автомобилни усилватели. Два еднакво мощни и добре конструирани усилвателя свирят еднакво, каквото и да те убеждават. При усилвателите обикновено изкривявянията се мерят в десеТи от прецента при дадена мощност, при говорителите - в десетКи процента, особено когато отклонението на мембраната надвиши макс. допустимото линейно отконение/Xmax, не Xlim или Xmech/, което е от порядъка на 6-10мм!. Така че усилвателят далеч не е критичното звено в цялата верига, особено в диапазона на ниските честоти, където човешкият слух е най-нечувствителен към изкривявания...
Аре със здраве...
#9
Публикувано 17 октомври 2007 - 21:01
работата е ясна ,днес се видяхме и се запознахме на живо с колегата Субсоник,нещо не сме се доразбрали технически,изяснихме се ,момчето е много в час и ако някои има желание за качествен добре сметнат звук може да се обърне към него за съвет и съдействие ,надвам се колега да няма нищо против
СИРОМАХ DJ , ЖИВ ДЯВОЛ !!!!!
DON`T FUCK WITH MODERATORS!
MY FACEBOOK
http://stara-sofia.com/
Гласувайте за доброто име на "Мерцедес - Бенц Клуб България" В БГ ТОП
#10
Публикувано 18 октомври 2007 - 09:50
работата е ясна ,днес се видяхме и се запознахме на живо с колегата Субсоник,нещо не сме се доразбрали технически,изяснихме се ,момчето е много в час и ако някои има желание за качествен добре сметнат звук може да се обърне към него за съвет и съдействие ,надвам се колега да няма нищо против
Ще помогна с каквото мога .
Мерси Фънки
#11
Публикувано 18 октомври 2007 - 10:00
Скивахте ли каква е разликата между форума и срещите. Тук се избивате там се прегръщате.
2 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 2 гости, 0 анонимни