Edited by ALEXONE™, 09 October 2007 - 06:48 .
ALEXONE-Редактирано заглавие
Масло в нафтата на CDIДА или НЕ !
Started by roho, 07 Oct 2007 - 16:26:15
7 replies to this topic
#1
Posted 07 October 2007 - 16:26
Има ли някой предтава на cdi - мотора , помага или не добавянето на масло в горивото ? за предишното поколение дизелови мотори е добре за помпата да се миксират навта и масло .
#2
Posted 07 October 2007 - 16:28
Има ли някой предтава на cdi - мотора , помага или не добавянето на масло в горивото ? за предишното поколение дизелови мотори е добре за помпата да се миксират навта и масло .
Категорично НЕ!И за старите мотори не съм много съгласен,че е добре-за помпата-ок,но нагара,който ще се получи по клапани,чело на буталата и пр.?!
#3
Posted 08 October 2007 - 22:38
И аз съм на това разтояние- не
Карам две печки и не слагам масло в нафтата
Има теория ,че е хубаво на 10 кила нафта до 100гр масло-това било хубаво(това е ненормално за мен)
Нафтата има достъчно смазочни свойства(според мен и според кондтрукторите на дизеловите двигатели) за да се правят допълнителни
Има и деи и за вода в горивото
Да сипем тогава антифриз има и двете(смазване и вода)
Шега разбира се
Според мен нафтата си е достатъчна(това е мое мнение)
Карам две печки и не слагам масло в нафтата
Има теория ,че е хубаво на 10 кила нафта до 100гр масло-това било хубаво(това е ненормално за мен)
Нафтата има достъчно смазочни свойства(според мен и според кондтрукторите на дизеловите двигатели) за да се правят допълнителни
Има и деи и за вода в горивото
Да сипем тогава антифриз има и двете(смазване и вода)
Шега разбира се
Според мен нафтата си е достатъчна(това е мое мнение)
Шофьорски стаж ... 28-29г.
За повече контакти - купете си разклонител
#4
Posted 08 October 2007 - 22:51
Съгласен съм с вас, но вие замисляли ли сте с какво всъщност караме наште дизелови автомобили ? Често пътувам към истинската Европа и да ви кажа това нещто което го сипвам там ,променя и работата на автомобила и миризмата от изгорели газове
#5
Posted 08 October 2007 - 23:27
Пич,
Можеби си прав за качеството нафта с което ние тук разполагаме но ми се струва ,че допълнителното добавяне на масло указва влияние в/у филтъра(който е разчетен за микрони),в/у плунжерните двойки (така бяха поне преди в ГНП) и накрая в/у дюзити-работещи с високо налягане с единствена цел да се разпраши максимално горивото(на горивото се пали парата а не течността) противен случай се появява "пикане" на дязата.Започва да "капе" незапалено горивна смес (не е разпрашено-почти на пара)термични изкривявания на огледалото на цилиндъра и
в лошия случай задиране.С компютри се опитват да направят сместа идеална в почти всички режими на работа на двигателя(значи прецизно) а ние с лека ръка се опитваме да му е--м мамата
Това е мое мнение разбирасе
Можеби си прав за качеството нафта с което ние тук разполагаме но ми се струва ,че допълнителното добавяне на масло указва влияние в/у филтъра(който е разчетен за микрони),в/у плунжерните двойки (така бяха поне преди в ГНП) и накрая в/у дюзити-работещи с високо налягане с единствена цел да се разпраши максимално горивото(на горивото се пали парата а не течността) противен случай се появява "пикане" на дязата.Започва да "капе" незапалено горивна смес (не е разпрашено-почти на пара)термични изкривявания на огледалото на цилиндъра и
в лошия случай задиране.С компютри се опитват да направят сместа идеална в почти всички режими на работа на двигателя(значи прецизно) а ние с лека ръка се опитваме да му е--м мамата
Това е мое мнение разбирасе
Шофьорски стаж ... 28-29г.
За повече контакти - купете си разклонител
#6
Posted 09 October 2007 - 00:13
Преглеждах някои материали по форума и се сетих за статията на BENZBOSS за дизеловото гориво
Прочети я и виж дали има нужда от още примеси в нафтата
Прочети я и виж дали има нужда от още примеси в нафтата
Шофьорски стаж ... 28-29г.
За повече контакти - купете си разклонител
#7
Posted 09 October 2007 - 00:27
Не ми се искаше да давам мнение на такава абсурдна тема,...но ще споделя.
Тва за маслото в горивото се разпространява от лаици и некомпетентни хора,...даже глупаци с манталитет на знаещи.
С тези калпави горива в България дори и вълшебство в шишенце да имаше -ефекта ще е говнян!
Филтрите му са майката,....сменяйте ги по-често и грижите ще са по-нарядко!
Забравете за каквито и да било бомбени смеси!
Салатата данеби да си я сипвате в питието?!
Тва за маслото в горивото се разпространява от лаици и некомпетентни хора,...даже глупаци с манталитет на знаещи.
С тези калпави горива в България дори и вълшебство в шишенце да имаше -ефекта ще е говнян!
Филтрите му са майката,....сменяйте ги по-често и грижите ще са по-нарядко!
Забравете за каквито и да било бомбени смеси!
Салатата данеби да си я сипвате в питието?!
#8
Posted 09 October 2007 - 00:27
Ако се слага двутактово масло не би трябвало да има проблема с нагар.
Аз винаги слагах точно такова при зареждане докато карах темпрата.
Сега жената е над тея работи
Не мерцедеса не съм слагал никакво, защото не знам дали няма да се гъбарка нещо с катализатора.
Единствено това ме спира.
Иначе нямам никакви скрупули за маслото.
Но пак казвам че става въпрос за по-старото поколение дизелови агрегати.
При ЦДИ е по-различно...
Аз винаги слагах точно такова при зареждане докато карах темпрата.
Сега жената е над тея работи
Не мерцедеса не съм слагал никакво, защото не знам дали няма да се гъбарка нещо с катализатора.
Единствено това ме спира.
Иначе нямам никакви скрупули за маслото.
Но пак казвам че става въпрос за по-старото поколение дизелови агрегати.
При ЦДИ е по-различно...
2 user(s) are reading this topic
0 members, 2 guests, 0 anonymous users