Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

каква е разликата в двигателите 150к.с. и 122к.с.


  • Please log in to reply
11 мнения по тази тема

#1 V12

V12

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 7 Мнения:

Публикувано 07 октомври 2007 - 14:12

става въпрос за е220 дизел след 2003г. може ли от 122к.с. да се направи 150к.с.
  • 0

#2 W124 230 E

W124 230 E

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 84 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София

Публикувано 07 октомври 2007 - 18:57

2003 зна4и е ножата Е-класа , а тя на Е220цди жинаги си е 150кс или поне така помня.
  • 0

#3 V12

V12

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 7 Мнения:

Публикувано 08 октомври 2007 - 15:12

да новата има 122к.с. и 150к.с.
  • 0

#4 brpi

brpi

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1243 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Karlsruhe,Germany
  • Автомобил:
    W124 300D 603
    W124 230E 102

Публикувано 08 октомври 2007 - 16:19

Може да ти направат 4иптунинг ама сте те обраснат поне 1000 евро ако са в 4ас тия дето го прават.
  • 0
W 124 - 300D
W 124 - 230E

#5 Тоцата

Тоцата

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 543 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:от село съм :)
  • Автомобил:
    FORD EXPLORER

Публикувано 08 октомври 2007 - 21:04

122 конски сили е Е200 CDI от 2003, като този двигател има и 136 к.с. модификация
150 конски сили е Е220 CDI от 2003, като и този има модификация от 170 к.с.

Не виждам как от Е200 мотор ще направят Е220. Чипа най-често качва до 50-тина коня (демек да качиш 28 коня с чип е просто безмислено) и цените са от 1000 ЛЕВА. Ако икаш да е легален, пак трябва да си плащаш акциз. А ако е нелегален и се правиш на пилот бързо може да изгориш. Идеята ми е - дай си пари за 170 коня и нагоре, ако немаш пари не се мъчи да пестиш от закуски.

Поздрави.
  • 0

#6 brpi

brpi

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1243 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Karlsruhe,Germany
  • Автомобил:
    W124 300D 603
    W124 230E 102

Публикувано 09 октомври 2007 - 10:40

То в Бг може сигурно и за 10 лева да направят ама аз на легален тунинг викам на тия дето ти дават фактура и гаранция и минават през ТЮФ_а,мерат газовете и вписват в документите на колата.
Та такова нещо осте на знам да става в БГа тия тука в немско дето правят такав със сигурност цените им по4ват от 1000евро нагоре.
  • 0
W 124 - 300D
W 124 - 230E

#7 V12

V12

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 7 Мнения:

Публикувано 09 октомври 2007 - 14:19

Аз питам за модела 220cdi 122к.с. и 220cdi 150к.с. каква е разликата в двата двигатела нещо по електрониката ли или механично примерно по малки колектори или нещо такова.Що се отнася за чипа при дизелите тои качва от 20 до 30к.с. значи ако е 122к.с. ще стане около 150к.с. ако е 150 ще стане близо 180к.с. наи важното за чип тунинга е покачването на въртящият момент-нютон метрите,а от там дърпането и падането на разхода.
  • 0

#8 brpi

brpi

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1243 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Karlsruhe,Germany
  • Автомобил:
    W124 300D 603
    W124 230E 102

Публикувано 09 октомври 2007 - 15:38

Аз питам за модела 220cdi 122к.с. и 220cdi 150к.с. каква е разликата в двата двигатела нещо по електрониката ли или механично примерно по малки колектори или нещо такова.Що се отнася за чипа при дизелите тои качва от 20 до 30к.с. значи ако е 122к.с. ще стане около 150к.с. ако е 150 ще стане близо 180к.с. наи важното за чип тунинга е покачването на въртящият момент-нютон метрите,а от там дърпането и падането на разхода.


Стом кубатурата е еднаква в 99,9% от слу4аите раъли4ната мощност се прави с Софтуер- тва е наи евтино .
Целата на всеки е да поддаржа колкото се може по малко асортимент 4асти .Всяка 1 нова 4аст срува кинти /дори само като номенклатура да се поддаржа по разните му бази данни и така нататка.
Особено пак на Команреил моторите там вси4ко е софтуер.
  • 0
W 124 - 300D
W 124 - 230E

#9 Тоцата

Тоцата

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 543 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:от село съм :)
  • Автомобил:
    FORD EXPLORER

Публикувано 09 октомври 2007 - 22:03

Като направите от 122 к.с. Е класа след 2003 на 150 пишете да се похвалите.
  • 0

#10 vladokos

vladokos

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 46 Мнения:

Публикувано 23 октомври 2007 - 12:52

Досега колите, които съм виждал да са чипосани с цел вдигане на конете не знам някоя да се е задържала трайно без проблеми. За да стане относително дорбе освен чипа към електрониката трябва да се смени охладителя на маслото с по-голям а също и интеркулера с по-голям защото за да вдигнеш кончетата това съвсем естествено натоварва основно и най-много турбото което ако не се пипнат тези неща заминава за много кратко време като започва да виене или да хвърля масло, а без турбо ги няма и стандартните кончета. Иначе мотора може да издържи на повишеното нотоварване вследствие на чипосването но после? Най добре е да се направи консултация в Балканстар като начало или в МБ-спорт в Германия и да се направи така както ще излезе от завода срешу съответната цена иначе няма смисъл. Само със софтуер обикновенно не става както трябва заради горепосочените причини.
  • 0

#11 vladokos

vladokos

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 46 Мнения:

Публикувано 23 октомври 2007 - 12:54

Досега колите, които съм виждал да са чипосани с цел вдигане на конете не знам някоя да се е задържала трайно без проблеми. За да стане относително дорбе освен чипа към електрониката трябва да се смени охладителя на маслото с по-голям а също и интеркулера с по-голям защото за да вдигнеш кончетата това съвсем естествено натоварва основно и най-много турбото което ако не се пипнат тези неща заминава за много кратко време като започва да виене или да хвърля масло, а без турбо ги няма и стандартните кончета. Иначе мотора може да издържи на повишеното нотоварване вследствие на чипосването но после? Най добре е да се направи консултация в Балканстар като начало или в МБ-спорт в Германия и да се направи така както ще излезе от завода срешу съответната цена иначе няма смисъл. Само със софтуер обикновенно не става както трябва заради горепосочените причини.
  • 0

#12 vladokos

vladokos

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 46 Мнения:

Публикувано 23 октомври 2007 - 12:54

Досега колите, които съм виждал да са чипосани с цел вдигане на конете не знам някоя да се е задържала трайно без проблеми. За да стане относително дорбе освен чипа към електрониката трябва да се смени охладителя на маслото с по-голям а също и интеркулера с по-голям защото за да вдигнеш кончетата това съвсем естествено натоварва основно и най-много турбото което ако не се пипнат тези неща заминава за много кратко време като започва да виене или да хвърля масло, а без турбо ги няма и стандартните кончета. Иначе мотора може да издържи на повишеното нотоварване вследствие на чипосването но после? Най добре е да се направи консултация в Балканстар като начало или в МБ-спорт в Германия и да се направи така както ще излезе от завода срешу съответната цена иначе няма смисъл. Само със софтуер обикновенно не става както трябва заради горепосочените причини.
  • 0




1 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 1 гости, 0 анонимни