каква е разликата в двигателите 150к.с. и 122к.с.
Започната от V12, 07 окт 2007 - 14:12:06
11 мнения по тази тема
#1
Публикувано 07 октомври 2007 - 14:12
става въпрос за е220 дизел след 2003г. може ли от 122к.с. да се направи 150к.с.
#2
Публикувано 07 октомври 2007 - 18:57
2003 зна4и е ножата Е-класа , а тя на Е220цди жинаги си е 150кс или поне така помня.
#3
Публикувано 08 октомври 2007 - 15:12
да новата има 122к.с. и 150к.с.
#4
Публикувано 08 октомври 2007 - 16:19
Може да ти направат 4иптунинг ама сте те обраснат поне 1000 евро ако са в 4ас тия дето го прават.
W 124 - 300D
W 124 - 230E
W 124 - 230E
#5
Публикувано 08 октомври 2007 - 21:04
122 конски сили е Е200 CDI от 2003, като този двигател има и 136 к.с. модификация
150 конски сили е Е220 CDI от 2003, като и този има модификация от 170 к.с.
Не виждам как от Е200 мотор ще направят Е220. Чипа най-често качва до 50-тина коня (демек да качиш 28 коня с чип е просто безмислено) и цените са от 1000 ЛЕВА. Ако икаш да е легален, пак трябва да си плащаш акциз. А ако е нелегален и се правиш на пилот бързо може да изгориш. Идеята ми е - дай си пари за 170 коня и нагоре, ако немаш пари не се мъчи да пестиш от закуски.
Поздрави.
150 конски сили е Е220 CDI от 2003, като и този има модификация от 170 к.с.
Не виждам как от Е200 мотор ще направят Е220. Чипа най-често качва до 50-тина коня (демек да качиш 28 коня с чип е просто безмислено) и цените са от 1000 ЛЕВА. Ако икаш да е легален, пак трябва да си плащаш акциз. А ако е нелегален и се правиш на пилот бързо може да изгориш. Идеята ми е - дай си пари за 170 коня и нагоре, ако немаш пари не се мъчи да пестиш от закуски.
Поздрави.
#6
Публикувано 09 октомври 2007 - 10:40
То в Бг може сигурно и за 10 лева да направят ама аз на легален тунинг викам на тия дето ти дават фактура и гаранция и минават през ТЮФ_а,мерат газовете и вписват в документите на колата.
Та такова нещо осте на знам да става в БГа тия тука в немско дето правят такав със сигурност цените им по4ват от 1000евро нагоре.
Та такова нещо осте на знам да става в БГа тия тука в немско дето правят такав със сигурност цените им по4ват от 1000евро нагоре.
W 124 - 300D
W 124 - 230E
W 124 - 230E
#7
Публикувано 09 октомври 2007 - 14:19
Аз питам за модела 220cdi 122к.с. и 220cdi 150к.с. каква е разликата в двата двигатела нещо по електрониката ли или механично примерно по малки колектори или нещо такова.Що се отнася за чипа при дизелите тои качва от 20 до 30к.с. значи ако е 122к.с. ще стане около 150к.с. ако е 150 ще стане близо 180к.с. наи важното за чип тунинга е покачването на въртящият момент-нютон метрите,а от там дърпането и падането на разхода.
#8
Публикувано 09 октомври 2007 - 15:38
Аз питам за модела 220cdi 122к.с. и 220cdi 150к.с. каква е разликата в двата двигатела нещо по електрониката ли или механично примерно по малки колектори или нещо такова.Що се отнася за чипа при дизелите тои качва от 20 до 30к.с. значи ако е 122к.с. ще стане около 150к.с. ако е 150 ще стане близо 180к.с. наи важното за чип тунинга е покачването на въртящият момент-нютон метрите,а от там дърпането и падането на разхода.
Стом кубатурата е еднаква в 99,9% от слу4аите раъли4ната мощност се прави с Софтуер- тва е наи евтино .
Целата на всеки е да поддаржа колкото се може по малко асортимент 4асти .Всяка 1 нова 4аст срува кинти /дори само като номенклатура да се поддаржа по разните му бази данни и така нататка.
Особено пак на Команреил моторите там вси4ко е софтуер.
W 124 - 300D
W 124 - 230E
W 124 - 230E
#9
Публикувано 09 октомври 2007 - 22:03
Като направите от 122 к.с. Е класа след 2003 на 150 пишете да се похвалите.
#10
Публикувано 23 октомври 2007 - 12:52
Досега колите, които съм виждал да са чипосани с цел вдигане на конете не знам някоя да се е задържала трайно без проблеми. За да стане относително дорбе освен чипа към електрониката трябва да се смени охладителя на маслото с по-голям а също и интеркулера с по-голям защото за да вдигнеш кончетата това съвсем естествено натоварва основно и най-много турбото което ако не се пипнат тези неща заминава за много кратко време като започва да виене или да хвърля масло, а без турбо ги няма и стандартните кончета. Иначе мотора може да издържи на повишеното нотоварване вследствие на чипосването но после? Най добре е да се направи консултация в Балканстар като начало или в МБ-спорт в Германия и да се направи така както ще излезе от завода срешу съответната цена иначе няма смисъл. Само със софтуер обикновенно не става както трябва заради горепосочените причини.
#11
Публикувано 23 октомври 2007 - 12:54
Досега колите, които съм виждал да са чипосани с цел вдигане на конете не знам някоя да се е задържала трайно без проблеми. За да стане относително дорбе освен чипа към електрониката трябва да се смени охладителя на маслото с по-голям а също и интеркулера с по-голям защото за да вдигнеш кончетата това съвсем естествено натоварва основно и най-много турбото което ако не се пипнат тези неща заминава за много кратко време като започва да виене или да хвърля масло, а без турбо ги няма и стандартните кончета. Иначе мотора може да издържи на повишеното нотоварване вследствие на чипосването но после? Най добре е да се направи консултация в Балканстар като начало или в МБ-спорт в Германия и да се направи така както ще излезе от завода срешу съответната цена иначе няма смисъл. Само със софтуер обикновенно не става както трябва заради горепосочените причини.
#12
Публикувано 23 октомври 2007 - 12:54
Досега колите, които съм виждал да са чипосани с цел вдигане на конете не знам някоя да се е задържала трайно без проблеми. За да стане относително дорбе освен чипа към електрониката трябва да се смени охладителя на маслото с по-голям а също и интеркулера с по-голям защото за да вдигнеш кончетата това съвсем естествено натоварва основно и най-много турбото което ако не се пипнат тези неща заминава за много кратко време като започва да виене или да хвърля масло, а без турбо ги няма и стандартните кончета. Иначе мотора може да издържи на повишеното нотоварване вследствие на чипосването но после? Най добре е да се направи консултация в Балканстар като начало или в МБ-спорт в Германия и да се направи така както ще излезе от завода срешу съответната цена иначе няма смисъл. Само със софтуер обикновенно не става както трябва заради горепосочените причини.
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни