A klasa
Започната от didoo, 07 окт 2007 - 11:59:04
14 мнения по тази тема
#1
Публикувано 07 октомври 2007 - 11:59
zdraveite mislq da si kopuvam a-140 godina 99-00 iskam horata koito imat takava kola da mi dadat pove4e info,pravi mi vpe4atlenie 4e kolata e visoka i ne mn 6iroka ima li stabilnost ili e kato nqkoi malak djip gotov da se obarni na parviq zavoi s po golqma skorost?vsi4ki li a-140 imat esp i ima li polza ot nego kakva stabilnost ima kolata s tazi sistema?kolata mi trqbva za gradsko karane i rqdko izvan grada kakav razhod ima a-140 82 konq?ve4e razbrah 4e kolata e po kasa s polovin metar ot golf tova e drugiq variqn na koito sam se sprql s kakav bagajlik razpolaga kolcata?i posledniq mi vapros sk1pa li e podrajkata na avtomobila za6toto vsi4ki me pla6at s tova?blagodarq predvaritelno na horata koito 6te se vklu4at
#3
Публикувано 07 октомври 2007 - 13:23
КОлега поразтърси се из подфорума на А класа и почти всички отговори на твойте върпоси ще ги намериш особено в мойте постове отговори на подобни въпроси!
И моля кирилица!!!!
И моля кирилица!!!!
Sky каза:Ела да сръбнеш от извора!
" Ау ми врътнеш един Биг Бен ма! Ни моа, боли ме главата!"
" Ау ми врътнеш един Биг Бен ма! Ни моа, боли ме главата!"
#4
Публикувано 09 октомври 2007 - 11:00
didoo - и мен така ме плашиха за скъпата поддръжка - не е вярно да ти кажа имам я от 07.07.2007 и до днеска само масло и филтри съм сменял. Като гледам форумите на опел, ауди, голф и т.н за какви ремонти си говорят бих те посъветвал взимай Мерцедеса и не се занимавай с глупости ! За градски автомобил си е перфектна
и е широка, багажника е с достатъчен обем. Автомобила е стабилен - все пак всичко е направено от начало на ново. Единствения проблем е че са го направили с нископрофилни гуми и трябва да се внимава с дупките.
и е широка, багажника е с достатъчен обем. Автомобила е стабилен - все пак всичко е направено от начало на ново. Единствения проблем е че са го направили с нископрофилни гуми и трябва да се внимава с дупките.
Не вярвай в чудеса, разчитай на тях!
#5
Публикувано 09 октомври 2007 - 15:04
мерси колега твоята коя година е? за колко я взе?толкова ли са лоши тези преди 03.01?все пак е мерцедес!
#6
Публикувано 09 октомври 2007 - 17:01
Колега преди фейсифта има бая детски болести, които 6те те драzнят или 6те ти се налага да подменя6. Примерно 4упят се zадните пружини, електронния блок умира и трябва да се купува нов, бенzиномера сдава багажа и не покаzва то4но,предното окан4ване е слабо, вси4ко вътре скърца от ло6а сглобка и ниско ка4ествени матеряли, zадните седлаки дрънкат в сглобката която ги zахва6та zа пода, кокпита скърца вратите съ6то. При доста желание поне с вътре6ните гнусотиики може6 да се пребори6. Инак аz съм си як фен на таzи коли4ка и не смятам скоро да я сменям.
Sky каза:Ела да сръбнеш от извора!
" Ау ми врътнеш един Биг Бен ма! Ни моа, боли ме главата!"
" Ау ми врътнеш един Биг Бен ма! Ни моа, боли ме главата!"
#7
Публикувано 09 октомври 2007 - 21:05
Ще ви споделя една истина:
А класата е боклук отвсякъде!
Моля не коментирайте!!!
90 процента от търкалящите се А класи в България са мяткани яко,..оправени/що годе/ и са продадени за около 12 хил.лева.
За всеки по-сериозен ремонт на агрегат от двигателя се процедира сваляне на мотор-отвратителна хамалогия.
Немат екстри,немат системи,...за возия не коментирам.
Хидравлична помпа под всекаква критика-редовен дефект костваш 1200лв.
..Гипсиране около дюзите-като я види клиента и търси въже да се обеси,..
Заден мост-Пежо тип-отврат!Ремонтите са доста скъпи защото частите не се намират под път и над път,...никой не иска да ги ремонтира,..а тези дето ги могат си знаят цената!
Радвам се че членовете на форума които карат А класс,засега немат грижи,...но ви обещавам че ще има развитие по темата!
Успех!
А класата е боклук отвсякъде!
Моля не коментирайте!!!
90 процента от търкалящите се А класи в България са мяткани яко,..оправени/що годе/ и са продадени за около 12 хил.лева.
За всеки по-сериозен ремонт на агрегат от двигателя се процедира сваляне на мотор-отвратителна хамалогия.
Немат екстри,немат системи,...за возия не коментирам.
Хидравлична помпа под всекаква критика-редовен дефект костваш 1200лв.
..Гипсиране около дюзите-като я види клиента и търси въже да се обеси,..
Заден мост-Пежо тип-отврат!Ремонтите са доста скъпи защото частите не се намират под път и над път,...никой не иска да ги ремонтира,..а тези дето ги могат си знаят цената!
Радвам се че членовете на форума които карат А класс,засега немат грижи,...но ви обещавам че ще има развитие по темата!
Успех!
#8
Публикувано 09 октомври 2007 - 22:30
За това 1,6 млн бройки са продадени, zа6тото е боклук. Винаги съм го каzвал и не съм крил, 4е си имат болежки, ама я да zапо4нем да систематиzираме и събираме на вси4ки модели на Мерцедес от 98 нагоре да видим дали А класата 6те е с най много болежки. 4е воzията е твърда ми да нали е висока. 4е вси4ките коли са търкаляни или раzбити то вси4ки си го zнаем. Относно хидравли4ната помпа, не е характерно zа А класите да се раzбиват.
http://www.elchfans....e_w168.php?st=1
ето ти тук линк към характерните болежки на А класата
http://www.elchfans....e_w168.php?st=1
ето ти тук линк към характерните болежки на А класата
Sky каза:Ела да сръбнеш от извора!
" Ау ми врътнеш един Биг Бен ма! Ни моа, боли ме главата!"
" Ау ми врътнеш един Биг Бен ма! Ни моа, боли ме главата!"
#9
Публикувано 09 октомври 2007 - 22:43
...За това 1,6 млн бройки са продадени, zа6тото е боклук. Винаги съм го каzвал и не съм крил, 4е си имат болежки, ама я да zапо4нем да систематиzираме и събираме на вси4ки модели на Мерцедес от 98 нагоре да видим дали А класата 6те е с най много болежки. 4е воzията е твърда ми да нали е висока. 4е вси4ките коли са търкаляни или раzбити то вси4ки си го zнаем. Относно хидравли4ната помпа, не е характерно zа А класите да се раzбиват.
http://www.elchfans....e_w168.php?st=1
ето ти тук линк към характерните болежки на А класата
....нали знаеш от тези1,6млн автомобила колко си ги прибраха обратно за да си ги оправят...?
И друго ще ти споделя,...аз тва го работя секий ден,..повръща ми се от развалени А класи,Вито и Ванео,...тва не е Мерцедес-тва е наказание!
Радвах се като спряха МБ100 от производство,..но после ми се присра от А-класата!
Нема да се отнасям в подробности,..ако караш А класа ще разбереш един ден какво имам предвид!
Айде дано не ти се разваля скоро!
#10
Публикувано 09 октомври 2007 - 22:54
Колега няма как да са прибрали 1,6 млн. Няма как zа половин година (1997) да са проиzвели и пласирали 1,6млн коли, това направо си е zа рекорд на Гинес. Карам втора А класа и да си приzная при първата наистина се окаzа калпава, бе от zло6тастната 97 реколта. Приzнавам си, 4е това не е Мерцедес, но какво да се прави. Иска ли са голяма пе4алба с малки раzходи. И пак да ме иzвини6 има огромна раzлика от колите, които се карат в БГ и теzи, които се търкалят тук в немско.
Sky каза:Ела да сръбнеш от извора!
" Ау ми врътнеш един Биг Бен ма! Ни моа, боли ме главата!"
" Ау ми врътнеш един Биг Бен ма! Ни моа, боли ме главата!"
#11
Публикувано 09 октомври 2007 - 23:03
така е Хектор ,..прав си!
5 месечно производство си го дръпнаха за да си го оправят през 97.
Не беха малко,..
А за тези в немско нема да спорим,..здрави са докато се поддържат,...като ги млатнат в некой дерек,..и айде zum ausland..
5 месечно производство си го дръпнаха за да си го оправят през 97.
Не беха малко,..
А за тези в немско нема да спорим,..здрави са докато се поддържат,...като ги млатнат в некой дерек,..и айде zum ausland..
#12
Публикувано 09 октомври 2007 - 23:10
Колега така е. И zа това zа мен перфектната кола е таzи, която най-рядко ме вкарва в бокса. Новата я имам ве4е 7 месеца и да 4укна на дървo дори с идването ми до БГ преz румъния с нея, не се е раzтропала инаааааааак относно подръжките и цените то тук си стана лукс да има6 кола. Като я вzех вляzох zа смяна на масла ( двигателно и на кутията 4е съм автомат ), смяна на гуми не нови просто от zимни на летни, бенzинов филтър, zатягане на ръ4ната и немеца така си остави ръцете, 4е на идване към БГ по4на да свири zадно ляво колело, окаzа се 4е като го е сглобавал обърнал едни пружинки ( тук благодаря на колегата sky ). И смяна на сенzора в седалката до 6офера, което искaм да отбелжа, 4е е от детските болежки. равносметка 530 евро
Sky каза:Ела да сръбнеш от извора!
" Ау ми врътнеш един Биг Бен ма! Ни моа, боли ме главата!"
" Ау ми врътнеш един Биг Бен ма! Ни моа, боли ме главата!"
#13
Публикувано 09 октомври 2007 - 23:22
Колега така е. И zа това zа мен перфектната кола е таzи, която най-рядко ме вкарва в бокса. Новата я имам ве4е 7 месеца и да 4укна на дървo дори с идването ми до БГ преz румъния с нея, не се е раzтропала инаааааааак относно подръжките и цените то тук си стана лукс да има6 кола. Като я вzех вляzох zа смяна на масла ( двигателно и на кутията 4е съм автомат ), смяна на гуми не нови просто от zимни на летни, бенzинов филтър, zатягане на ръ4ната и немеца така си остави ръцете, 4е на идване към БГ по4на да свири zадно ляво колело, окаzа се 4е като го е сглобавал обърнал едни пружинки ( тук благодаря на колегата sky ). И смяна на сенzора в седалката до 6офера, което искaм да отбелжа, 4е е от детските болежки. равносметка 530 евро
..е малко ли е!??
и да махнем цената на kindersitze,..ебати обслужването,..600 кинта
....сестра ми кара А-класс в България,...смяна на демпфер/шайба на кол.вал,...сваля се мотора,..после лъсват още 2-3 неща дето са пътници и за да не се сваля мотора пак след 2 месеца-......сметка 1900 лв
Ех тази малка кола,..кат си дойда ще я хвърля в некой язовир!
#14
Публикувано 12 октомври 2007 - 12:22
Колега - това си е твоята истина ! като нямаш А класа не давай акъл че в БГ май всички това правят от създаването на Бъэлгария до сега. Много си е добър автомобила ! Частите се намират трудно щото не се чупи и няма смисъл да се държат такива части по магазинити я върви и питай за Опел или за Фолцваген - веднага ти ги вадят от склада, аре моля ти се без такива приказки тука че аман от експерти пффуууЩе ви споделя една истина:
А класата е боклук отвсякъде!
Моля не коментирайте!!!
90 процента от търкалящите се А класи в България са мяткани яко,..оправени/що годе/ и са продадени за около 12 хил.лева.
За всеки по-сериозен ремонт на агрегат от двигателя се процедира сваляне на мотор-отвратителна хамалогия.
Немат екстри,немат системи,...за возия не коментирам.
Хидравлична помпа под всекаква критика-редовен дефект костваш 1200лв.
..Гипсиране около дюзите-като я види клиента и търси въже да се обеси,..
Заден мост-Пежо тип-отврат!Ремонтите са доста скъпи защото частите не се намират под път и над път,...никой не иска да ги ремонтира,..а тези дето ги могат си знаят цената!
Радвам се че членовете на форума които карат А класс,засега немат грижи,...но ви обещавам че ще има развитие по темата!
Успех!
Не вярвай в чудеса, разчитай на тях!
#15
Публикувано 12 октомври 2007 - 19:51
Колега - това си е твоята истина ! като нямаш А класа не давай акъл че в БГ май всички това правят от създаването на Бъэлгария до сега. Много си е добър автомобила ! Частите се намират трудно щото не се чупи и няма смисъл да се държат такива части по магазинити я върви и питай за Опел или за Фолцваген - веднага ти ги вадят от склада, аре моля ти се без такива приказки тука че аман от експерти пффууу
Разбирам че не си чел цялата тема,....директно се хвърляш като гладно псе,....времето ще ти покаже,..карай си А класата.
Много хубаво име си избрал,...особено втората част!
Това те очаква!
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни