Този пост е редактиран от ALEXONE™: 07 октомври 2007 - 10:14
ALEXONE-Редактирано заглавие
Бензин в маслото
Започната от Psyho, 06 окт 2007 - 20:07:13
8 мнения по тази тема
#1
Публикувано 06 октомври 2007 - 20:07
И така, които бяха днес пред невски знаят за какво става дума. Вероятно от някъде ми се разлива бензин в малото на двигателя. Един вариант беше да е от бензиновата помпа (механична). Отворих я днес, огледах я и нищо фрапиращо не забелязах. Платното е леко нацепено, но според мен вероятността да е там проблема е адски малка. Запушвах с пръст отворите на помпата и не изпускаше. Сега друго какво според вас трябва да гледам? Става дума за 115-ката ми.
Селянин (човек от село) и селянин по душа са две коренно различни неща!
STI Ranger II 9x19
CZ 75 TS .40
#2
Публикувано 07 октомври 2007 - 00:02
Май няма какво друго да е. Колко бензин имаш в маслото?
Пробвай и друго - свали я вързана с маркучите и почни да помпаш, и виж дали ще почне да пропуска към мотора, след като карбуратора се напълни.
Пробвай и друго - свали я вързана с маркучите и почни да помпаш, и виж дали ще почне да пропуска към мотора, след като карбуратора се напълни.
Lancia Kappa TDS / Land-Rover 88 Series 3 FFR
#3
Публикувано 07 октомври 2007 - 01:40
Май няма какво друго да е. Колко бензин имаш в маслото?
Пробвай и друго - свали я вързана с маркучите и почни да помпаш, и виж дали ще почне да пропуска към мотора, след като карбуратора се напълни.
запуши с пръст изхода докато помпаш и наблюдавай дали от създалото се налягне не избива навътре.
друга вероятност е карбуратора. добре ли работи двигателя??? прекъсва ли?? ако да,пиши и ще ти обясня как влиза бензина
#4
Публикувано 07 октомври 2007 - 10:34
И аз бях там и доколкото разбрах прекъсва двигателя, докато загрее.запуши с пръст изхода докато помпаш и наблюдавай дали от създалото се налягне не избива навътре.
друга вероятност е карбуратора. добре ли работи двигателя??? прекъсва ли?? ако да,пиши и ще ти обясня как влиза бензина
А маслото просто си мирише на бензин и няма вискозитет (смазочни свойства).
#5
Публикувано 07 октомври 2007 - 11:55
щом прекъсва и си сигурен че не е от запалиелната уредба и горивна смес, има вероятност невъзпламененото гориво от горивната камера да минава покрай сегментите. замери компресията, защото може да имаш слаба компресия на някой цилиндър, и това да е причината за липса на възпламеняване(прекъсване), дори да е перфектна запалит.уредба. това може да е от спекъли сегменти
ако компресията е ок, провери запалителната уредба и я карай на диагностик. защото ако нямаш прекъсване-няма да има какво да минава покрай сегментите.
ако компресията е ок, провери запалителната уредба и я карай на диагностик. защото ако нямаш прекъсване-няма да има какво да минава покрай сегментите.
#6
Публикувано 07 октомври 2007 - 15:38
Мойта помпа направи проблем но изхвърли бензина на вънка през контролния отвор смених я иняма грижа.Бензин може да има в маслото и от карбуратора като е богата горивната смес бензина кондензира по стените на цилиндрите когато двг е студен и сегментите не го обират и той попада(бензина) в маслото,признак за богата смес е черен пушък през ауспуха и неравномерна работа на мотора и черни свещи(електродите)
Помпата не е скъпа около 30лв може да се намери във Варна.
Помпата не е скъпа около 30лв може да се намери във Варна.
#7
Публикувано 07 октомври 2007 - 15:47
Старите свещи, който махнах наскоро бяха черни. Ще видим, ще сменя мембраната на помпата първо, после ще ходя да ми измерят компресията и ще видим какво ще излезе, но ми се струва че в помпата не е проблема, трябва много яко да хвърля надолу, има 2 отвора и не мисля че може да стане от нея такова нещо. Работата е че колата почти не се караше преди да я подхвана, последните 9 месеца стоя под блока ударена, маслото е сменяно преди 10 години и от тогава едва ли има повече от 5000 км, общо взето ще видя доста зор. Благодаря на всички изказали се по проблема, ако имате още свежи идеи казвайте, надявам се да отсраня скоро проблема.
Селянин (човек от село) и селянин по душа са две коренно различни неща!
STI Ranger II 9x19
CZ 75 TS .40
#8
Публикувано 07 октомври 2007 - 17:42
Как така не е сменяно ДЕСЕТ години? Това е страшно много. Маслото се сменя на всеки 10 000 км. или, ако не са навъртяни 10 000 км., на една, айде на две години, но десет е прекалено. Трябва да се смени "немедленно".Старите свещи, който махнах наскоро бяха черни. Ще видим, ще сменя мембраната на помпата първо, после ще ходя да ми измерят компресията и ще видим какво ще излезе, но ми се струва че в помпата не е проблема, трябва много яко да хвърля надолу, има 2 отвора и не мисля че може да стане от нея такова нещо. Работата е че колата почти не се караше преди да я подхвана, последните 9 месеца стоя под блока ударена, маслото е сменяно преди 10 години и от тогава едва ли има повече от 5000 км, общо взето ще видя доста зор. Благодаря на всички изказали се по проблема, ако имате още свежи идеи казвайте, надявам се да отсраня скоро проблема.
И един съвет от мене: След като не е карана 9 месеце, има голям шанс да са клеясали и спекли сегменти. Едно време при такива "застояли" коли практикувахме една лесна и евтина операция - преди да смениш маслото купуваш от железарията един литър газ за осветление. Отвиваш всички свещи и с фунийка пълниш цилиндрите с газ до горе. Оставяш я така за две денонощия. През това време газта се стича в картера, преминавайки през сегментите, и ако има някой заклеясъл - тя разтваря мръсотията и сегмента отпуска. При 80% от случаите тази процедура помага. След това е задължително да се смени маслото / макар че при тебе и без тези действия според мене е задължително/. Не е лошо преди да се сипе новото масло да се направи и една промивка на двигатиля с "тънко" масло.
И мерене на компресията!
#9
Публикувано 07 октомври 2007 - 21:25
10 години...?!?!?!
това с газта и аз знам че помага при спекли сегменти.
това с газта и аз знам че помага при спекли сегменти.
0 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 0 гости, 0 анонимни