Към съдържанието

  •  

Снимка

Може ли да се вдигне задницатанивомата


  • Please log in to reply
10 мнения по тази тема

#1 vladokos

vladokos

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 46 Мнения:

Публикувано 05 октомври 2007 - 13:01

Здравайте колеги и брята по съдба!
Замислих се напоследък по следният въпрос! Преди около три-четири години си купих колата 124/200ТЕ бензин 2.0 122к.с., та като се замисля когато я купувах и гледах ми се струва и дори съм сигурен че нивото на задницата на колата беше по високо в сравнение със сега с близо 3-4 см. По принцип не я товаря често и не по-много, но визуално задницата седи по-ниско отпреди. Искам да изпреваря коментарите за амортисьорите, сферите, помпата на нивомата и др.защото системата работи няма течове и всичко е О.К. :icon_coolgrin: Наскоро чух от един колега че имало начин да се вдига сама но трябвало да се натовари колата с около 400-500кг. и след това да се даде на контакт без да се пали и тя сама щяла да се вдигне след около 2-3 мин. Вярно ли е или не. :unsure

Този пост е редактиран от ALEXONE™: 05 октомври 2007 - 14:53
ALEXONE-Изключете Caps Lock-а!!!

  • 0

#2 vladokos

vladokos

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 46 Мнения:

Публикувано 05 октомври 2007 - 13:27

Добре а как се е получило слизането на задницата надолу като не съм пипал нищо. И затова си мисля че това което ми казаха може и да е вярно защоно е правено на друг Мерцедес и става.
  • 0

#3 Само Дизел

Само Дизел

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 929 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Германия

Публикувано 05 октомври 2007 - 13:45

...И затова си мисля че това което ми казаха може и да е вярно защоно е правено на друг Мерцедес и става.


Стига бе, пич. Това просто няма начин как да стане. Ако помислиш малко и сам ще се сетиш. Какво ниворегулиране при изгасен двигател...
  • 0
Mercedes-Benz - защото животът е твърде кратък.
'91 S124 300 TD Turbodiesel OM603

#4 SYSO

SYSO

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 152 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Stara Zagora
  • Автомобил:
    W210 E290 TD

Публикувано 07 октомври 2007 - 21:03

Интересно като даде само на контакт без да запали , кой ще врътне помпата че да земе и да се дигне задницата , чак.Тва големи майстори има еи...
  • 0
W 123 300 TD
W 124 230 TE
W 210 290 TD

#5 Vladek

Vladek

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 3744 Мнения:
  • Пол:Мъж

Публикувано 10 октомври 2007 - 22:26

не , не е вярно!

ако искаш да правиш разни корекции, влез под колата и промени дължината на тягата, която свързва ниворегулатора с купето. При запален двигател и откачена тяга можеш да вдигаш и сваляш, колкото си искаш, на ръка .Имай предвид, че в регулатора има едно контролно отверстие ф4, което показва правилното положение на ниворегулатора - откачи тягата, вкарай едно свредло ф4 там и си поиграй с дължината на тягата.

Успех!!


Veni,
При ме този фокус възможен ли е W140 (колата)
  • 0
Публикувано изображение
Шофьорски стаж ... 28-29г.
За повече контакти - купете си разклонител

#6 Vladek

Vladek

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 3744 Мнения:
  • Пол:Мъж

Публикувано 10 октомври 2007 - 22:28

Еее...
Браво
Вкарах и цитат
Сугурно на 60 години ще се науча а
  • 0
Публикувано изображение
Шофьорски стаж ... 28-29г.
За повече контакти - купете си разклонител

#7 Vladek

Vladek

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 3744 Мнения:
  • Пол:Мъж

Публикувано 11 октомври 2007 - 21:01

Veni,
Разбрах те приятел
Няма нищо
Просто реших да питам,че ми се вижда малко клекнала ма на мен ми изглежда така
Като сравня предница и задница са май еднакви
Благодаря ,че ми даде насока
  • 0
Публикувано изображение
Шофьорски стаж ... 28-29г.
За повече контакти - купете си разклонител

#8 vladokos

vladokos

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 46 Мнения:

Публикувано 12 октомври 2007 - 09:56

Veni тези регулатор или тяга за които говориш къде се намират защото аз като го гледам отдолу и като проследя пътя на маркучите от амортисьорите стигат да долната част на сферите която се показва под колата и мисля че има някакъв шестограм в средата но не съм сигурен. Единственото нещо което се вижда че би могло да се влияе от промяната на купето надолу и нагоре е кантарчето на спирачките, което не ми се вижда да е регулиращо. Ако може да обясниш точното местоположение и до какво седи този регулатор и тяга.
  • 0

#9 vladokos

vladokos

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 46 Мнения:

Публикувано 12 октомври 2007 - 10:36

Точно това си мислех че е защото не виждам нищо друго от което може да се влияе от промяната на купето. А според теб от какво може да се разцентрова и да спадне задницата? Лични благодарности на Veni.
  • 0

#10 prisun

prisun

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 8 Мнения:

Публикувано 15 ноември 2007 - 13:52

Здравайте колеги и брята по съдба!
Замислих се напоследък по следният въпрос! Преди около три-четири години си купих колата 124/200ТЕ бензин 2.0 122к.с., та като се замисля когато я купувах и гледах ми се струва и дори съм сигурен че нивото на задницата на колата беше по високо в сравнение със сега с близо 3-4 см. По принцип не я товаря често и не по-много, но визуално задницата седи по-ниско отпреди. Искам да изпреваря коментарите за амортисьорите, сферите, помпата на нивомата и др.защото системата работи няма течове и всичко е О.К. :icon_coolgrin: Наскоро чух от един колега че имало начин да се вдига сама но трябвало да се натовари колата с около 400-500кг. и след това да се даде на контакт без да се пали и тя сама щяла да се вдигне след около 2-3 мин. Вярно ли е или не. :unsure


Преди карах като твоя мерцедес наложи ми се да сменявам заден амортисьор. Оказа се че точно този модел е с някакви хидравлични и напомпващи се амортисьори. Както и да е след смяната долата беше почти легнала и ми казаха да сипя някакво хидравлично масло което го има само в балкан стар купих го налях и задницата се вдигна повече отколкото преди ремонта та мисълта ми е провери нивото на хидравличното масло защото като налях масло се наложи после пак да долея сащото го беше изгълтало
  • 0

#11 Gonzales

Gonzales

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 214 Мнения:
  • Пол:Мъж

Публикувано 15 ноември 2007 - 21:40

не , не е вярно!

ако искаш да правиш разни корекции, влез под колата и промени дължината на тягата, която свързва ниворегулатора с купето. При запален двигател и откачена тяга можеш да вдигаш и сваляш, колкото си искаш, на ръка .Имай предвид, че в регулатора има едно контролно отверстие ф4, което показва правилното положение на ниворегулатора - откачи тягата, вкарай едно свредло ф4 там и си поиграй с дължината на тягата.

Успех!!


да но това отверстие се ползв когато имаш и другите инструменти за реглаж , спрамо праговетер и отстоянието им от земята и т.н. , не е лесно , има доста таблици по които се регулира , иначе не е проблем да я вдигнеш , аз лично пипах и си поиграх доста , голям кеф е да гледаш как се помпи :) :) :)
  • 0
MB C200




0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни