Проблем с датчика за температурата под плафона
Започната от lameh, 03 окт 2007 - 21:50:38
3 мнения по тази тема
#1
Публикувано 03 октомври 2007 - 21:50
Здравей колеги!
Имам малък проблем по който видях, че LYNX е предложил ефективно решение. Става въпрос за моторчето с датчика за температурата в купето на С250, което е под плафониерата. Опитах се да почистя турбинката, но не знам дали успях, тъй като се установи, че не мога да го демонтирам от плафониерата, нито пък да го отворя за да видя дали има за почистване под капачето на турбинката. Явно не съм решил проблема, тъй като отново има шум при работа. Ще съм много благодарен, ако ми предложите решение! Благодаря!
Имам малък проблем по който видях, че LYNX е предложил ефективно решение. Става въпрос за моторчето с датчика за температурата в купето на С250, което е под плафониерата. Опитах се да почистя турбинката, но не знам дали успях, тъй като се установи, че не мога да го демонтирам от плафониерата, нито пък да го отворя за да видя дали има за почистване под капачето на турбинката. Явно не съм решил проблема, тъй като отново има шум при работа. Ще съм много благодарен, ако ми предложите решение! Благодаря!
#2
Публикувано 03 октомври 2007 - 22:02
сгъстен въздух...Здравей колеги!
Имам малък проблем по който видях, че LYNX е предложил ефективно решение. Става въпрос за моторчето с датчика за температурата в купето на С250, което е под плафониерата. Опитах се да почистя турбинката, но не знам дали успях, тъй като се установи, че не мога да го демонтирам от плафониерата, нито пък да го отворя за да видя дали има за почистване под капачето на турбинката. Явно не съм решил проблема, тъй като отново има шум при работа. Ще съм много благодарен, ако ми предложите решение! Благодаря!
#3
Публикувано 03 октомври 2007 - 22:02
Имах подобен проблем на мойта Цедка. След като свалих плафониерата (предния собственик е счупил един зъб при свалянето, оправих го и него) видях моторчето и натрупаната прах по турбинката му. Цялото моторче влиза влиза в едно легло в плафона, от където го извадих с отверка, щото с дърпане не пожела да излезе. Тогава се видя и прахта по самия датчик. На моторчето има малък отвор през който се виждат две от перките на турбинката. За почистване ползвах четка за рисуване от мойто детство - почистваш, завърташ с нещо тънко, пак почистваш, изтръскваш на масата и пак повтаряш процедурата до блясък. Не се опитвай да разглобиш самото моторче, вътре няма нищо за почистване, най-много да го счупиш (като мен). Следва монтаж по обратния ред и - о, тишина. И кеф.
#4
Публикувано 03 октомври 2007 - 22:09
Благодаря! Ще опитам!
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни