Здравейте, преди два месеца при закупуването, предния собственик ми каза че клапанчетата на климатроника пропускат само студения въздух към купето, а топлият не, и са за смяна. Преди една седмица в сервиз на Мерцедес не можаха да ми отстранят повредата, тъй като при замерването на буксата при клапаните липсвало ток, и ме препратиха при втори и трети майстори. Може ли да ми дадете съвет.
С250ТД-проблемклиматроника не духа топъл въздух
Started by Ганчев, 02 Oct 2007 - 14:51:05
3 replies to this topic
#1
Posted 02 October 2007 - 14:51
#2
Posted 02 October 2007 - 17:26
http://www.mbclub.bg...?showtopic=6208
Търси тока ако го няма,но мен поне ме съмнява,повечето случаи са клапаните.Това горе е на големите прасенца.
Идея нямам къде може да се губи - копчета на климатика,самата електрика,прекъснат кабел,кофти връзка на клапънчетата............... ма може да им откачиш буксите и да дръпнеш един от батерията за проба поне дали работят.
Търси тока ако го няма,но мен поне ме съмнява,повечето случаи са клапаните.Това горе е на големите прасенца.
Идея нямам къде може да се губи - копчета на климатика,самата електрика,прекъснат кабел,кофти връзка на клапънчетата............... ма може да им откачиш буксите и да дръпнеш един от батерията за проба поне дали работят.
.
#3
Posted 02 October 2007 - 21:52
когато клапаните на парното не са захранени с напрежение,котвите им са свободни и топлата вода минава свободно!
Напрежение им требе за да затворят притока на топлата вода!
Тоя дето ти е продал автомобила те е налъгал малко!
Че клапани ще сменяш е ясно,.,..ама извадете и тапите от Пещерска гроздова дето са в маркучите!
Това е била евтината рецептата през пролетта!
Есенната рецепта е скъпа!
Успех!
Напрежение им требе за да затворят притока на топлата вода!
Тоя дето ти е продал автомобила те е налъгал малко!
Че клапани ще сменяш е ясно,.,..ама извадете и тапите от Пещерска гроздова дето са в маркучите!
Това е била евтината рецептата през пролетта!
Есенната рецепта е скъпа!
Успех!
#4
Posted 03 October 2007 - 06:50
На Машината сам с кран,един такъв от 5 кинта и тапа на другия маркуч.Там регулирането е вакумно ако правилно помня и течеше,парно сега няма,крана затворен и като се замисля как беше на МРАКА май колегата горе пак е прав
.
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users