ASMA Design- когато снимките говорят ...
Започната от loshoto, 12 апр 2006 - 09:50:46
16 мнения по тази тема
#1
Публикувано 12 април 2006 - 09:50
Когато става въпрос за автомобилен тунинг, истината, е че граници почти не съществуват. Понякога дори само една снимка е напълно достатъчна, за да се разбере това твърдение. Когато снимките са повече, споменаването на факти, като тези, че джантите са двадесетцолови, гумите с размери 255/30 отпред и 295/25 отзад, а отстоянието на автомобила- в случая Mercedes-Benz CLS, от пътя е намалено с цели 50 мм, изглеждат някак ненужни.
Макар и представени още в края на миналата година, двете тунинговани предложения на германската ASMA Design все още изглеждат недостижими. Преработеният от компанията Mercedes S-class наистина изглежда впечатляващо, но бледнее пред “екипирания” със специалния Shark II тунинг пакет Mercedes CLS. Дизайнерите на ASMA Design са нанесли множество “корекции” по серийния модел, но това, което спира дъха е лицевата част на автомобила. Дарт Вейдър в автомобилен вариант. Нека снимките Ви говорят...
http://auto-press.ne...cat=29&sub=1449
Макар и представени още в края на миналата година, двете тунинговани предложения на германската ASMA Design все още изглеждат недостижими. Преработеният от компанията Mercedes S-class наистина изглежда впечатляващо, но бледнее пред “екипирания” със специалния Shark II тунинг пакет Mercedes CLS. Дизайнерите на ASMA Design са нанесли множество “корекции” по серийния модел, но това, което спира дъха е лицевата част на автомобила. Дарт Вейдър в автомобилен вариант. Нека снимките Ви говорят...
http://auto-press.ne...cat=29&sub=1449
#2
Публикувано 12 април 2006 - 11:11
Е това ми развали апетита за днеска...
Някаква кръстоска между снегорин и Ауди...
Някаква кръстоска между снегорин и Ауди...
Mercedes-Benz - защото животът е твърде кратък.
'91 S124 300 TD Turbodiesel OM603
'91 S124 300 TD Turbodiesel OM603
#3
Публикувано 12 април 2006 - 11:29
е повечко мяза на Excelero
#5
Публикувано 12 април 2006 - 13:11
Макар и Японския Тунинг да е изчанчен това определено ми хареса
#7
Публикувано 12 април 2006 - 19:24
абе става ама и по добри цлс-и съм виждал от ASMA
СИРОМАХ DJ , ЖИВ ДЯВОЛ !!!!!
DON`T FUCK WITH MODERATORS!
MY FACEBOOK
http://stara-sofia.com/
Гласувайте за доброто име на "Мерцедес - Бенц Клуб България" В БГ ТОП
#8
Публикувано 14 април 2006 - 02:31
определено са опитали да го доближат до Екселеро според мен е страшно
#9
Публикувано 17 април 2006 - 22:04
аз за нож модел бръсначка
#10
Публикувано 19 април 2006 - 11:42
Не одобрявам.
#12
Публикувано 01 септември 2006 - 11:10
Немската тунинг компания ASMA определено има различни идеи спрямо дизайнерския екип на Mercedes-Benz относно визията на S-класата. Подчертаната радиаторна решетка на луксозния автомобил, която прелива в предната броня безспорно се набиват на очи. Доколко обаче стилните форми на машината не губят ефекта си при един толкова агресивен тунинг на екстериора.
Eagle I, което е и кодовото название на модификацията, стъпва върху асфалта на 21-цолови джанти, комплектовани с нископрофилните гуми 255/30 ZR21 на предната ос и 295/25 ZR21 – на задната. Изпускателната система е придобила значително по-спортен характер, а окачването е приближило шасито с близо 50 мм към трасето благодарение на по-твърдите пружини.
Но нека зарежем оскъдната информация, която ASMA предоставя относно технологичните промени на S-класата и се съсредоточим към модификациите в аеродинамиката и визията на луксозния автомобил.
Задницата определено има стил и носи усещане за мощ – четирите накрайника на изпускателната система, леко модифицираните стопове и капак на багажника се вписват изключително добре с въздухозаборниците на калниците. Предницата сякаш обаче е изгубила удачните пропорции. Безспорно радиаторната решетка дава изключително агресивен вид на S-класата, а бронята с допълнителните светлини се вписва добре в цялостната концепция, но тунинг манията сякаш е прехвърлила приемливата граница. За разлика от предницата, страничните прагове се вписват добре в цялостната визия, какъвто е и случая с почертаните вежди на калниците.
Eagle I, което е и кодовото название на модификацията, стъпва върху асфалта на 21-цолови джанти, комплектовани с нископрофилните гуми 255/30 ZR21 на предната ос и 295/25 ZR21 – на задната. Изпускателната система е придобила значително по-спортен характер, а окачването е приближило шасито с близо 50 мм към трасето благодарение на по-твърдите пружини.
Но нека зарежем оскъдната информация, която ASMA предоставя относно технологичните промени на S-класата и се съсредоточим към модификациите в аеродинамиката и визията на луксозния автомобил.
Задницата определено има стил и носи усещане за мощ – четирите накрайника на изпускателната система, леко модифицираните стопове и капак на багажника се вписват изключително добре с въздухозаборниците на калниците. Предницата сякаш обаче е изгубила удачните пропорции. Безспорно радиаторната решетка дава изключително агресивен вид на S-класата, а бронята с допълнителните светлини се вписва добре в цялостната концепция, но тунинг манията сякаш е прехвърлила приемливата граница. За разлика от предницата, страничните прагове се вписват добре в цялостната визия, какъвто е и случая с почертаните вежди на калниците.
#14
Публикувано 01 септември 2006 - 17:09
И аз !Не одобрявам.
#15
Публикувано 01 септември 2006 - 17:38
стига бе много е яка,страшна агесия :Има върху какво да работят,за да достигнат големите майстори на тунинга
СИРОМАХ DJ , ЖИВ ДЯВОЛ !!!!!
DON`T FUCK WITH MODERATORS!
MY FACEBOOK
http://stara-sofia.com/
Гласувайте за доброто име на "Мерцедес - Бенц Клуб България" В БГ ТОП
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни