Към съдържанието

  •  

Снимка

какво да правя с радиатора?


  • Please log in to reply
15 мнения по тази тема

#1 debelaka

debelaka

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 48 Мнения:

Публикувано 29 септември 2007 - 14:06

здравеите колеги моля за савет. колата ми е 124 200 е92г.горния изход на радиатора ми се е отчупил и част от него е останала в маркуча. сега изхода е по къс и от време на време ми се вади маркуча и ми изтича антифриза.та мисълта ми е мога ли да сменя само пластмасовия леген отстрани на радиатора или ..... нов :angry2:
не знам дали се разбира за какво говоря ама ако трябва ще обяснявам пак
  • 0

#2 Dezki

Dezki

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1517 Мнения:
  • Град:София

Публикувано 29 септември 2007 - 14:29

някъде ги ремонтираха, ама не се сещам
  • 0
Lancia Kappa TDS / Land-Rover 88 Series 3 FFR

#3 debelaka

debelaka

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 48 Мнения:

Публикувано 29 септември 2007 - 15:26

моля,моля,моля сетете се бе хора. дали това се сменя въобще - в смесал има ли го като резервна част
  • 0

#4 калоян

калоян

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 203 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Севлиево
  • Автомобил:
    W211 2,7CDI-2001-черен металик.W201-хобито- 2.0 бензин 1992-черен металик

Публикувано 29 септември 2007 - 15:52

можеш да го смениш само пластмасовия леген.
  • 0

#5 debelaka

debelaka

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 48 Мнения:

Публикувано 29 септември 2007 - 16:50

сега ако кажете и каде го правят това упражнение..... :icon_coolgrin:
  • 0

#6 Lorinser

Lorinser

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5339 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    --Първият в БГ C124 CE500 M117-V8 Custom.
    --W126 260SE 1988

Публикувано 29 септември 2007 - 22:03

можеш да го смениш само пластмасовия леген.

и много често уплатнението се къса.

питай DJFUNKY къде, навиха му стоманена втулка и сега маркуча е стегнат за нея
  • 0

#7 roho

roho

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 16 Мнения:
  • Пол:Мъж

Публикувано 30 септември 2007 - 10:12

И Аз мисля , че ако стане с втулка ще е най добре да ти сменят пл. леген си е приключение
  • 0

#8 debelaka

debelaka

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 48 Мнения:

Публикувано 30 септември 2007 - 17:02

е да де ама каде го правят?
  • 0

#9 Subsonic

Subsonic

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 4591 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ex W124 230E, 91
    ex W124 260E, 89
    ex S211 E320, 03
    C219 CLS500, 06

Публикувано 30 септември 2007 - 18:42

Имах същия проблем.
Аз моя го оправих с нов. Реших че пластмаса на 16 години, подложена на екстремни температури, днес се пука на едното коляно, утре на другото коляно. И така и така трябва да се сваля радиатора и после пак да се слага.
Между другото стария се оказа задръстен с мухи и боклуци. Сега държи с 5 градуса по-ниска температура от преди.
  • 0

#10 stoian

stoian

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 664 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Златица
  • Интереси:Риболов
    Мотори

Публикувано 30 септември 2007 - 19:30

Колега и при мен се получи същия проблем.
Аз го занесох на един приятел,който лепи брони
и го оправи.Каза че е направил втулка,която е
набил от страната на радиатора,след това е сложил
отчупеното парче и го е залепил.За това нещо ми взе
25 лева.Вече една година нямам никакъв проблем.
  • 0
W201 190 2.5Turbo disel avtomatik-- Продаден

#11 StefanB

StefanB

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 350 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W203 C220CDI
    10.2001/143 ph
    A/T 722.6

Публикувано 02 октомври 2007 - 09:13

Виж откак карам МБ слава богу, не съм имал проблем с радиатора, имах преди време с една Астра-Г. Дано успееш да го оправиш, но тръгнеш ли за нов преди да годиш по арабите и "втора" употреба, дето не е ясно за кво си даваш парите, провери на Нисенс радиаторите, аз за опела купих такъв и бях страшно доволен. Опигиналният в Опел струваше 600 лв, - те са медни, на Нисенс са алуминиеви, пасна си 1 към едно и струваше 30 % по-малко. Нисенс са Датски ако не бъркам, ябе скандинавски някви, но е голяма фирма и правят радиатори за всичко. Представителството им беше - като седвижиш по Раковска към канала и минеш Дондуков завиваш вдясно по искър. И веднага след това по първата пряка вляво ( не помня как се казваше, води към сливница и е затворена точно в тази посока)
  • 0

#12 Subsonic

Subsonic

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 4591 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ex W124 230E, 91
    ex W124 260E, 89
    ex S211 E320, 03
    C219 CLS500, 06

Публикувано 02 октомври 2007 - 14:43

Виж откак карам МБ слава богу, не съм имал проблем с радиатора, имах преди време с една Астра-Г. Дано успееш да го оправиш, но тръгнеш ли за нов преди да годиш по арабите и "втора" употреба, дето не е ясно за кво си даваш парите, провери на Нисенс радиаторите, аз за опела купих такъв и бях страшно доволен. Опигиналният в Опел струваше 600 лв, - те са медни, на Нисенс са алуминиеви, пасна си 1 към едно и струваше 30 % по-малко. Нисенс са Датски ако не бъркам, ябе скандинавски някви, но е голяма фирма и правят радиатори за всичко. Представителството им беше - като седвижиш по Раковска към канала и минеш Дондуков завиваш вдясно по искър. И веднага след това по първата пряка вляво ( не помня как се казваше, води към сливница и е затворена точно в тази посока)


Моят радиатор един приятел, който работи в магазин за авточасти, ми го продаде. Пак Нисенс беше май. Той взе и някаква отстъпка и цената дойде около 200 лв.
  • 0

#13 mitun

mitun

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 616 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W201 230E '88
    W202 250D '95
    S210 200K '01

Публикувано 03 октомври 2007 - 11:24

Значи, колега, предишната ми кола беше W201 2,3. Радиатора беше ремонтиран (преди да го купя аз) по начина, който описаха по-горе колегите: набита медна втулка и маркуча стегнат за нея.Ето каква е постановката: 1) кола на 15 години, маркучите за толкова години от високата температура са се опекли и са станали като пластмасови; 2) радиаторът е закачен за напречната греда неподвижно, а мотора лежи на тампони (най-вероятно оригиналните); 3) Въпросния маркуч е свързан от едната страна за водната помпа (тя е от алуминиева сплав) и от другата за пластмасовото казанче на радиатора. Както виждаш при всички най-слабото звено се оказва мястото където се съединяват маркуча и радиатора. Дори ремонтиран временно умората на материала е факт и след време се появи една цепнатина точно на мястото, където се концентрира напрежението - в прехода към гърловината, в която е набита втулката. Казанче като отделен елемент не се продава! Намерих 1 майстор - радиаторджия "нема проблеми" 60 кинта и смени казанчето с "ново". В момента на предаването на отремонтирания радиатор се направи тест с надуване под налягане ( един отзивчив арабин наду с уста от единия край, а другия беше запушен с ръка (работното налягане е около 1,2 атм, а нормата за нов е сигурно 1,5 пъти работното, но човека и гуми надува с уста сигурно, но не се впрягай заради подробности), който тест показа че самата пита тече, беше здрава като го донесох егати :madcroud: "Нема проблеми 15 кинта и утре е готов".

Радиаторът е монтиран и аз вече "Неам грижи" и си карам и гледам един ден как стрелката наближава 120 градуса и едни кълбета пара отпред - протече от залепеното място в питата. Намерих едни майстори дето лепят глави и спукани блокове и наистина го направиха качествено, но понеже колата седя около седмица суха, оста на помпата е хванала ръжда и протри фибъра и водната помпа естествено протече, сигурен съм в това, защото егати съвпадението, егати каръка: след като сложих радиатора, същата вечер протече помпата (145 лв)
Карам пак и пак "Неам ядове" и пак протече тоя път от уплътнението на казанчето с питата. Айде пак нов майстор...

Ако има генерален извод който съм извел за себе си като собственик на Мерцедес е, че ако искаме да ни радва с пословичната си надежност е да го ремонтираме с истински части и никакво побългаряване с тел, тиксо, лепило, добавки и други такива "лекарства"
Охладителната система е жизнено важна за мотора и най-малко заради собственото ти спокойствие не влизай във филми с пътна помощ и прегряване на двигателя. Финансовия аспект е друга бира: ами на мене само антифриза ми е на пари за цял радиатор като се замисля.Моят съвет е: купи си нов радиатор и не го мисли вече!
  • 0
Публикувано изображениеПубликувано изображение
светещи желетки, що сте толко нервни?
bliznatsite написаха: mn ne mi haresvat za6toto emblemata na mecedesa e kato mernik i izglezda 4e 6a te zastrelq

#14 debelaka

debelaka

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 48 Мнения:

Публикувано 03 октомври 2007 - 12:50

това звучи достатъчно разумно - другата седмица отивам да търся нов радиатор. ще пробвам на раковска. ако някои знае каде има читови до сподели. благодаря на колегата за споделения опит :icon_coolgrin:
  • 0

#15 Subsonic

Subsonic

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 4591 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ex W124 230E, 91
    ex W124 260E, 89
    ex S211 E320, 03
    C219 CLS500, 06

Публикувано 03 октомври 2007 - 15:02

това звучи достатъчно разумно - другата седмица отивам да търся нов радиатор. ще пробвам на раковска. ако някои знае каде има читови до сподели. благодаря на колегата за споделения опит :icon_coolgrin:


Аз моя го взех от Евро 07. Намират се на гърба на завод Витоша, влиза се откъм бул. "Черни връх".
  • 0




0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни