Към съдържанието

  •  

Снимка

Тече масло от денфа С180странен теч


  • Please log in to reply
5 мнения по тази тема

#1 вики

вики

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 332 Мнения:
  • Град:РУСЕ

Публикувано 26 септември 2007 - 10:45

Здравейте на всички!
Един колега си взе С180 но има странен теч на масло от диференциала. Маслото не тече от семерината а от гайката на пиньона.
Как се лекува това?
  • 0
Е 250 DIESEL 20v 113hp 1994
Публикувано изображение

#2 House M.D.

House M.D.

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 3301 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    1. Suzuki Sv650, '04
    silver

Публикувано 26 септември 2007 - 10:51

Ми то и на пиньона има семеринг :) Сигурни ли сте , че не е от него? Един съвет - не ходете при случайни майстори, защото този проблем не е сложен за отстраняване, но се искат рутина и опит!
  • 0
Застраховки Каско и ГО - Тук!

Нашите мисли определят желанията ни, но само нашите действия показват това, което сме в действителност!

Публикувано изображение
Отбор по футбол на Мерцедес - Бенц Клуб България - Тук!
Публикувано изображение

#3 mbenz

mbenz

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2892 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    МВ 124/Е 250D 20V'94г.

Публикувано 26 септември 2007 - 11:00

Нека си провери отдушника на дифа!!!!!Моят беше запушен тотално и ми изби от същото място,та сменявах семеринга!Само оригинален!Тънкия и много важен момент е силата на натягане на гайката,защото може да се съсипе дифа!И да е притегната повече,и да е недозатегната все е лошо!!!
  • 0
Публикувано изображение Публикувано изображение Публикувано изображение

#4 House M.D.

House M.D.

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 3301 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    1. Suzuki Sv650, '04
    silver

Публикувано 26 септември 2007 - 11:09

Тънкия и много важен момент е силата на натягане на гайката,защото може да се съсипе дифа!И да е притегната повече,и да е недозатегната все е лошо!!!


Точно това имах предвид - като се сменя семеринга се отвива и гайката на пиньона. При зглабянето обаче се появява белята!!! Значи, при сглабянето ЗАДЪЛЖИТЕЛНО се сменя фтулката с нова, защото тя има свойството да се "смачква" под конструктивно определен натиск (завиване на гайката с динамометричен ключ)! Ако не се направи по книга операцията - ЛОШО - почват едни вълци да вият от диференциала .... не го пожелавам на никой.
  • 0
Застраховки Каско и ГО - Тук!

Нашите мисли определят желанията ни, но само нашите действия показват това, което сме в действителност!

Публикувано изображение
Отбор по футбол на Мерцедес - Бенц Клуб България - Тук!
Публикувано изображение

#5 вики

вики

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 332 Мнения:
  • Град:РУСЕ

Публикувано 27 септември 2007 - 08:37

От самите шлици тече. Да не би там нешо да се лепи?
  • 0
Е 250 DIESEL 20v 113hp 1994
Публикувано изображение

#6 LYNX

LYNX

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2380 Мнения:
  • Пол:Мъж

Публикувано 27 септември 2007 - 17:38

От самите шлици тече. Да не би там нешо да се лепи?



Лепи се....

Лепилото се казва -Майстор
С нова втулка,шайба ,нов семеринг и нова гайка!

Успех!
  • 0




0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни