14-15/100km
Started by Mad_Bastard, 24 Sep 2007 - 12:02:06
19 replies to this topic
#1
Posted 24 September 2007 - 12:02
Имам много сериозен проблем и немога да разбера дали порпинцип си гълтат толкова тея коли Колата ми е 200Е 120 коня.Първо дадох 240лв за кабели на свещите оправи се малко върви много добре ама разхода ми е 14-15/100 OMV super 100 какво може да и е?МОже ли защото е на 73000км и още да не е разработена ???? ПАМАГАЙТЕ имам намерение да я продавам от колкото да и сложа газова!!
#2
Posted 24 September 2007 - 12:09
Здравей, има доста писания тук по подобни проблемчета. Съветвам те да се поразровиш - гаранция ще намериш отговори.Ето ти един пример - виж къде се намира сервиза с въпросният елкон и ходи на една диагностика Успех
Застраховки Каско и ГО - Тук!
Нашите мисли определят желанията ни, но само нашите действия показват това, което сме в действителност!
Отбор по футбол на Мерцедес - Бенц Клуб България - Тук!
Нашите мисли определят желанията ни, но само нашите действия показват това, което сме в действителност!
Отбор по футбол на Мерцедес - Бенц Клуб България - Тук!
#3
Posted 24 September 2007 - 13:27
Имам много сериозен проблем и немога да разбера дали порпинцип си гълтат толкова тея коли Колата ми е 200Е 120 коня.Първо дадох 240лв за кабели на свещите оправи се малко върви много добре ама разхода ми е 14-15/100 OMV super 100 какво може да и е?МОже ли защото е на 73000км и още да не е разработена ???? ПАМАГАЙТЕ имам намерение да я продавам от колкото да и сложа газова!!
кола 92ра година на 73000км??? дай някоя снимка да го видим този кентавър
забрави варианта с разработването. нормален разход е 12-13 градско. мини прз диагностика да ти проверят ламбда сонда, бедна/богата смес
#4
Posted 24 September 2007 - 14:46
E200, W210 комби - не ми качва над 10 градско!!! Мотора е 16V 136 коня, не знам дали е същия като на колегата.
#5
Posted 24 September 2007 - 16:57
Колега ако я караш колата в центъра на София сутрин и вечер в пиковите часове по 5 км на ден си е напълно възможно.
#6
Posted 24 September 2007 - 18:03
две различни поколения са моторите виE200, W210 комби - не ми качва над 10 градско!!! Мотора е 16V 136 коня, не знам дали е същия като на колегата.
#7
Posted 24 September 2007 - 20:55
Имам много сериозен проблем и немога да разбера дали порпинцип си гълтат толкова тея коли Колата ми е 200Е 120 коня.Първо дадох 240лв за кабели на свещите оправи се малко върви много добре ама разхода ми е 14-15/100 OMV super 100 какво може да и е?МОже ли защото е на 73000км и още да не е разработена ???? ПАМАГАЙТЕ имам намерение да я продавам от колкото да и сложа газова!!
На един познат с 124 Е 200 - 122 коня (май е същия двигател) почна да му харчи доста над нормалното. Оказа се че е от горивния филтър или помпа (вече съм забравил). Та просто си му сълзеше отдолу някъде, провери за течове.
#8
Posted 24 September 2007 - 22:17
зашо никой не пита как колегата кара таз 124-ка!! защото на мен рекорда с 190-та е пак толкоз само че вървеше на фурия!!! последно я смекнаш на 8 градско но с доста мъки!!! всичко зависи от типа на шофиране!
#9
Posted 24 September 2007 - 22:50
1во колата е голяма катафалка с 35км/ч с повечко зор поема на 3та(ако е равно)вярно не си поплювам на газта ама чак такъв разход ба му майката аз работя само за бензин 2ро БМВ-то на моя приятел 518 харчи 8-9в града това не е чесно,3то ето ви линк на снимките (колата е реални 73000км)даже ония ден забелязах че вече може да се форсира до 7000 оборота като взех до 6300max.Ето днеска пример сипах за 15лв супер 100 демек 6 литра най много да съм минал 30км и пак съм на лампа
http://www.snimka.bg...album_id=176096
http://www.snimka.bg...album_id=176096
#10
Posted 24 September 2007 - 23:44
ако е на 73хил, не би трябвало да е изгоряла ламбда сондата, то въобще не би трявало да има проблеми, но... диагностика ще кажа как е е сензора, дали не смуче въздух и т.нн..
не я карай с толкова ниски обороти, на 3та с 30км,.... нормални обороти са 1500-2000
ако я форсраш до 7000об/мин на място, следващия път може и да видиш цвета на биелите..
ааа тва за БМВ-тата го мани---тва не са коли....
не я карай с толкова ниски обороти, на 3та с 30км,.... нормални обороти са 1500-2000
ако я форсраш до 7000об/мин на място, следващия път може и да видиш цвета на биелите..
ааа тва за БМВ-тата го мани---тва не са коли....
#11
Posted 25 September 2007 - 07:12
На първо четене според снимките и жалбата мога да ти кажа следното: Това не е автомобил за икономия!!!!!!!!!! Това е мехлем за очите и удоволствие че го имаш. Братовчед ми има такава, а е и комби но не е ревал от такъв разход. Колата ти е внос от Италия и не е на 73000 км. ако не е със сервизна книжка - знам какво правят търговците с километрите тъй че не вярвай на цифрите. Второ - колата има и други филтри, а е и с две горивни помпи - провери ги дали работят и смени горивния филтър задължително и въздушния ако е на вид за смяна. И трето - като се пипне под капачката на маслото си личи поддържан ли е добре мотора, та виж и това щото жабарите не поддържат добре. Ако има неестествен шум от мотора нека га чуе колега. Колкото до диагностиката - ако не е добър диагностика първото което ще чуеш е "ламбда сонда за смяна" Виж ги тез неща дето ги писах по-горе и пак засечи разхода. Ако няма подобрение ще мислим колективно по проблема.Успех.
#12
Posted 25 September 2007 - 12:07
колата е на реални километри,simauto.mobile.bg(братовчед ми я докара с гаранция за клилометража) дай някакъв телефон на братя миладинови щото там сигурно е със записване на час.
#13
Posted 25 September 2007 - 21:27
Не съм им ползвал услугите, но ще попитам за тел. утре.
#14
Posted 26 September 2007 - 01:40
Кви са тия 5-6 литра -ала бала?!!!!
Ти въобще знаеш ли как се отчита средния разход на гориво?!
Светна ми резервата-бла- бла!
Тя ако има ненормален разход щеше да задръстиш темата от симптоми и оплаквания!
Я го напраскай целия ,....и като минеш 350км-праскай пак догоре!
И тогава драсни колко литра си долял,...реви яко ,...и вземи ел калкулатор и смятай!!!
Ти въобще знаеш ли как се отчита средния разход на гориво?!
Светна ми резервата-бла- бла!
Тя ако има ненормален разход щеше да задръстиш темата от симптоми и оплаквания!
Я го напраскай целия ,....и като минеш 350км-праскай пак догоре!
И тогава драсни колко литра си долял,...реви яко ,...и вземи ел калкулатор и смятай!!!
#15
Posted 26 September 2007 - 13:43
" е 14-15/100 OMV super 100 какво може да и е? "
От безиностацията е. Или по-скоро - основно от безиностанцията. На OMV-то лъжат, та се късат. Не знам какво точно правят. Дали качеството на горивото е кофти или наливат по-малко количество, но факта е, че когато и да съм зареждал на OMV винаги съм карал по-малко киломентри. На градско обикновено 1 литър отгоре ми е давало - поне. Един приятел който кара BMW 520 с Vanos модификция зарежда там, и то само 100 октана ми казва, че градско под 15 не пада, което си е доста и за BMW. На старата кола Renault 21 2.2 веднъж сипах от този 100 октановия и избощо не бях доволен. Двигателя едно такова се дереше. Опитай V-Power или EKO Кинитрон. От там съм най-доволен за сега ....
От безиностацията е. Или по-скоро - основно от безиностанцията. На OMV-то лъжат, та се късат. Не знам какво точно правят. Дали качеството на горивото е кофти или наливат по-малко количество, но факта е, че когато и да съм зареждал на OMV винаги съм карал по-малко киломентри. На градско обикновено 1 литър отгоре ми е давало - поне. Един приятел който кара BMW 520 с Vanos модификция зарежда там, и то само 100 октана ми казва, че градско под 15 не пада, което си е доста и за BMW. На старата кола Renault 21 2.2 веднъж сипах от този 100 октановия и избощо не бях доволен. Двигателя едно такова се дереше. Опитай V-Power или EKO Кинитрон. От там съм най-доволен за сега ....
W124 200E M102 963 - Черния феникс
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users