
съвет
Започната от mbacho, 24 сеп 2007 - 08:27:32
9 мнения по тази тема
#1
Публикувано 24 септември 2007 - 08:27
Притежавам С класа 1994 г 1.8 и оргиналният акумолатор 62 Ам/ч сдаде багажа. Разполагам с 85 Ам/ч акумолатор. Моля за съвет. ако сложа 85 Ам/ч акумолатор дали няма да претоваря генератора и ако някой има опит да го сподели. Предварително благодаря!
#2
Публикувано 24 септември 2007 - 08:50
Притежавам С класа 1994 г 1.8 и оргиналният акумолатор 62 Ам/ч сдаде багажа. Разполагам с 85 Ам/ч акумолатор. Моля за съвет. ако сложа 85 Ам/ч акумолатор дали няма да претоваря генератора и ако някой опит да го сподели. Предварително благодаря!
Здравий!
Моят автомобил е същия С 180 1994 год.....когато го купих беше с 92 amh....и сега си е със същия...за сега работи перфектно вече половин година....а и така я докараха от Италия ...просто си личеше че е карана с него доста време....но сега се замислям дали наистина не може да се скапе генератора.....

#3
Публикувано 24 септември 2007 - 14:42
+- 20% е неписаното правило и то при натоварване.
.
#4
Публикувано 24 септември 2007 - 19:08
ако акумулатора е изправен т.е. няма закъсили клетки
нещо не може да му се случи
акумулатора черпи ток от генератора в първите 10-15 минути
и то малко за да възтанови изразходваната енергия при старта
след това практически не товари генератора
нещо не може да му се случи
акумулатора черпи ток от генератора в първите 10-15 минути
и то малко за да възтанови изразходваната енергия при старта
след това практически не товари генератора
#5
Публикувано 25 септември 2007 - 05:36
Има го номера да си забрави радиото,да я завърти да я запали и да му избие регулатора.20% и не го мисли,има предпазители за целта ма не си заслужава труда.
.
#6
Публикувано 26 септември 2007 - 00:12
колкото е по-голям, толкова по-добре. тези 65 Ah са минимумът, посочен в ръководството!! може и 100 да сложиш, ако имаш кинти за голям. няма да натовариш изишно генератора
#7
Публикувано 26 септември 2007 - 00:42
Притежавам С класа 1994 г 1.8 и оргиналният акумолатор 62 Ам/ч сдаде багажа. Разполагам с 85 Ам/ч акумолатор. Моля за съвет. ако сложа 85 Ам/ч акумолатор дали няма да претоваря генератора и ако някой има опит да го сподели. Предварително благодаря!
Щом разполагаш с този слагай го!
Да не земеш да купиш друг?Тоя ко ще го прайш!?
Генератор се претоварва от неизправна батерия,....или свръхмощни консуматори!
#8
Публикувано 26 септември 2007 - 09:10
Благодаря на Всички, който писаха! Ще го слагам този акумолатор.
#9
Публикувано 26 септември 2007 - 11:36
Две думи и от мен ако позволиш...
Генератора няма да скапеш, това е ясно. Единственото, което безспорно няма да е оптимално е, че за да заредиш по-мощния акумулатор ще е необходимо повече време на работа на генератора - той вероятно е разчетен за по-слабия ампераж на фабричния акумулатор. Тоест, ако караш на къси разстояния в студено време със сзапалени светлини, подгряване и др. консуматори, по-трудно генератора ще възстанови посковото разреждане след студения старт, особено ако колата ти домува на улицата, което ще доведе до по-интензивно износване на този акумулатор.
Но така и така го имаш-карай го, докато можеш, а ако не се налагат такива екстремни условия на ползване - къси преходи, голям студ, много консуматори едновременно и т.н., може и доста да ти изкара.
Принципно е добре да се спазва предписания от производителя ампераж, но разлика от десетина-15 ампера не е фатална. Виж, ако на бензинова кола 1.6 или 1.8 с предписана батерия 42 или 45 амперчаса набримчиш 85 или 100, тогава ще имаш проблем - най-малкото акумулатора ти ще свърши бързо - не можеш да го заредиш, да не говорим, че като нищо скоро ще търсиш диодна платка....
Генератора няма да скапеш, това е ясно. Единственото, което безспорно няма да е оптимално е, че за да заредиш по-мощния акумулатор ще е необходимо повече време на работа на генератора - той вероятно е разчетен за по-слабия ампераж на фабричния акумулатор. Тоест, ако караш на къси разстояния в студено време със сзапалени светлини, подгряване и др. консуматори, по-трудно генератора ще възстанови посковото разреждане след студения старт, особено ако колата ти домува на улицата, което ще доведе до по-интензивно износване на този акумулатор.
Но така и така го имаш-карай го, докато можеш, а ако не се налагат такива екстремни условия на ползване - къси преходи, голям студ, много консуматори едновременно и т.н., може и доста да ти изкара.
Принципно е добре да се спазва предписания от производителя ампераж, но разлика от десетина-15 ампера не е фатална. Виж, ако на бензинова кола 1.6 или 1.8 с предписана батерия 42 или 45 амперчаса набримчиш 85 или 100, тогава ще имаш проблем - най-малкото акумулатора ти ще свърши бързо - не можеш да го заредиш, да не говорим, че като нищо скоро ще търсиш диодна платка....
#10
Публикувано 26 септември 2007 - 18:20
Пичове,
Регулатора на напрежени не е ли комплексен-съдържа и ограничител по ток
Мисълта мие , че токът се ограничава до максимално допустимата работна стойност на целия агрегат(статор,ротор ,четки и изправители) така щото да не се повреди този агрегат при продължителна работа и производителя го гарантира
Регулатора на напрежени не е ли комплексен-съдържа и ограничител по ток
Мисълта мие , че токът се ограничава до максимално допустимата работна стойност на целия агрегат(статор,ротор ,четки и изправители) така щото да не се повреди този агрегат при продължителна работа и производителя го гарантира

Шофьорски стаж ... 28-29г.
За повече контакти - купете си разклонител
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни