Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

съвет


  • Please log in to reply
9 мнения по тази тема

#1 mbacho

mbacho

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 7 Мнения:

Публикувано 24 септември 2007 - 08:27

Притежавам С класа 1994 г 1.8 и оргиналният акумолатор 62 Ам/ч сдаде багажа. Разполагам с 85 Ам/ч акумолатор. Моля за съвет. ако сложа 85 Ам/ч акумолатор дали няма да претоваря генератора и ако някой има опит да го сподели. Предварително благодаря!
  • 0

#2 zaaax

zaaax

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 148 Мнения:

Публикувано 24 септември 2007 - 08:50

Притежавам С класа 1994 г 1.8 и оргиналният акумолатор 62 Ам/ч сдаде багажа. Разполагам с 85 Ам/ч акумолатор. Моля за съвет. ако сложа 85 Ам/ч акумолатор дали няма да претоваря генератора и ако някой опит да го сподели. Предварително благодаря!


Здравий!
Моят автомобил е същия С 180 1994 год.....когато го купих беше с 92 amh....и сега си е със същия...за сега работи перфектно вече половин година....а и така я докараха от Италия ...просто си личеше че е карана с него доста време....но сега се замислям дали наистина не може да се скапе генератора..... :dontknow:
  • 0

#3 BENZBOSS

BENZBOSS

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 6668 Мнения:
  • Пол:не е посочено

Публикувано 24 септември 2007 - 14:42

+- 20% е неписаното правило и то при натоварване.
  • 0
.

#4 niknd

niknd

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1699 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Стара Загора
  • Интереси:Интернет Мерцедес и всичко останало
  • Автомобил:
    S400 CDI / 2001г.

Публикувано 24 септември 2007 - 19:08

ако акумулатора е изправен т.е. няма закъсили клетки
нещо не може да му се случи
акумулатора черпи ток от генератора в първите 10-15 минути
и то малко за да възтанови изразходваната енергия при старта
след това практически не товари генератора
  • 0

#5 BENZBOSS

BENZBOSS

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 6668 Мнения:
  • Пол:не е посочено

Публикувано 25 септември 2007 - 05:36

Има го номера да си забрави радиото,да я завърти да я запали и да му избие регулатора.20% и не го мисли,има предпазители за целта ма не си заслужава труда.
  • 0
.

#6 Lorinser

Lorinser

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5339 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    --Първият в БГ C124 CE500 M117-V8 Custom.
    --W126 260SE 1988

Публикувано 26 септември 2007 - 00:12

колкото е по-голям, толкова по-добре. тези 65 Ah са минимумът, посочен в ръководството!! може и 100 да сложиш, ако имаш кинти за голям. няма да натовариш изишно генератора
  • 0

#7 LYNX

LYNX

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2380 Мнения:
  • Пол:Мъж

Публикувано 26 септември 2007 - 00:42

Притежавам С класа 1994 г 1.8 и оргиналният акумолатор 62 Ам/ч сдаде багажа. Разполагам с 85 Ам/ч акумолатор. Моля за съвет. ако сложа 85 Ам/ч акумолатор дали няма да претоваря генератора и ако някой има опит да го сподели. Предварително благодаря!



Щом разполагаш с този слагай го!
Да не земеш да купиш друг?Тоя ко ще го прайш!?

Генератор се претоварва от неизправна батерия,....или свръхмощни консуматори!
  • 0

#8 mbacho

mbacho

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 7 Мнения:

Публикувано 26 септември 2007 - 09:10

Благодаря на Всички, който писаха! Ще го слагам този акумолатор.
  • 0

#9 StefanB

StefanB

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 350 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W203 C220CDI
    10.2001/143 ph
    A/T 722.6

Публикувано 26 септември 2007 - 11:36

Две думи и от мен ако позволиш...

Генератора няма да скапеш, това е ясно. Единственото, което безспорно няма да е оптимално е, че за да заредиш по-мощния акумулатор ще е необходимо повече време на работа на генератора - той вероятно е разчетен за по-слабия ампераж на фабричния акумулатор. Тоест, ако караш на къси разстояния в студено време със сзапалени светлини, подгряване и др. консуматори, по-трудно генератора ще възстанови посковото разреждане след студения старт, особено ако колата ти домува на улицата, което ще доведе до по-интензивно износване на този акумулатор.
Но така и така го имаш-карай го, докато можеш, а ако не се налагат такива екстремни условия на ползване - къси преходи, голям студ, много консуматори едновременно и т.н., може и доста да ти изкара.
Принципно е добре да се спазва предписания от производителя ампераж, но разлика от десетина-15 ампера не е фатална. Виж, ако на бензинова кола 1.6 или 1.8 с предписана батерия 42 или 45 амперчаса набримчиш 85 или 100, тогава ще имаш проблем - най-малкото акумулатора ти ще свърши бързо - не можеш да го заредиш, да не говорим, че като нищо скоро ще търсиш диодна платка....
  • 0

#10 Vladek

Vladek

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 3744 Мнения:
  • Пол:Мъж

Публикувано 26 септември 2007 - 18:20

Пичове,
Регулатора на напрежени не е ли комплексен-съдържа и ограничител по ток
Мисълта мие , че токът се ограничава до максимално допустимата работна стойност на целия агрегат(статор,ротор ,четки и изправители) така щото да не се повреди този агрегат при продължителна работа и производителя го гарантира
  • 0
Публикувано изображение
Шофьорски стаж ... 28-29г.
За повече контакти - купете си разклонител




1 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 1 гости, 0 анонимни